הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 15.1

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

הנה מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית שהוכנה על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם קמים עם החלטה חדשה, מה שנותן לכם אנרגיות חיוביות. התהליך ממשיך גם בעבודה. בתחום החברתי יש מקום לשיפור אם כי יש סימנים מעודדים. יש לכם מה לתרום מבחינת התלהבות בקטע הזוגי. אתם יכולים לשנות או לקבל את המצב כמו שהוא. הבחירה בידכם. טיפ: מה שנראה קל יכול להתברר בעצם כדרך הכי קשה להגשים מטרות. מה שנראה קשה בהתחלה, יכול, במבט לאחור להיות הדבר הכי נכון.

יש לכם הרבה עבודה ותחושת ההתחדשות חומקת במהירות ישר לתוך לוח זמנים עמוס במיוחד… .אין לכם ראש לשטויות. אתם קצת מקובעים מידי אפילו לעצמכם. אינכם יכולים להרשות לעצמכם להיות שאננים ולנוח על זרי דפנה. אתם צריכים להוכיח אתם עצמכם. גשו לעבודה בגישה אופטימית.יש גם ימים כאלה. אתם יכולים להתמודד.

בסוף היום, תרגישו עייפות רבה במיוחד ברמה שלא תאמינו שזה היה רק יום אחד….זה באמת "יום מהסרטים". הצעה עסקית שמוצאת חן בעיניכם מעסיקה אתכם. למרות שהיא תיסגר סופית רק בהמשך השבוע אתם מתרגשים. מומלץ לקחת הפסקה קצרה בשעות הצהרים כדי לחשוב על מה שקורה. עבורכם זאת תקופה ממוזלת. נצלו את הזמן גם למפגשים חברתיים ותחגגו את ההצלחה שלכם.


יש לכם תחושה נהדרת. איזה דרך להתחיל את השבוע! כנראה שזה שילוב של כמה גורמים ובעיקר, גם החלטתכם שלהסתובב בעולם עם פרצוף עצוב,לא עושה טוב לא לכם או לסביבה שלכם. אתם תופתעו כמה מחמאות תקבלו היום. החיוך שלכם מחולל פלאים. יום טוב לפגישות עם חברים קרובים. תודיעו לכולם שיצאתם מהתקופה הקשה ולשם שינוי- תנו להם להיעזר בכם. עכשיו תורם לחפש תמיכה ….. יש לכם אנרגיות חיוביות לחלוק.

אתם עוברים מה שניתן לכנות 'משבר' קטן בזוגיות. זה לא חייב להתנפח לממדי ריב של ממש, אך אתם עדיין מתעקשים להיפגש ולסגור ללא דיחוי כמה עניינים לא פתורים. באמת- כך מוטב לעשות. אין טעם למשוך ולמשוך, אם ברור לכם שלא תשנו את דעתכם בעתיד הקרוב. תחושה של שליטה תחזור לחייכם לאחר שתוודאו מה חושב הצד השני. בן משפחה צעיר ייתן לכם עצה טובה.

אם הייתם יכולים, הייתם מעדיפים לקחת יום חופשי, אבל זה הרי לא אפשרי. למרות שעובר עליכם יום קשה למדי, עדיף לצאת ממצב הרוח המלנכולי ומהרחמים העצמיים. אולי אתם לא יכולים לשנות את המצב הכללי אבל יש דבר שעליו אתם כן שולטים- וזה הרגשות שלכם. אתם יכולים לבחור מה לעשות בזמן הפנוי, לבלות כפי שאתם רוצים ועם מי שאתם רוצים….שמרו על תדמית מתאימה בעבודה ובכול מסגרת בה אתם נמצאים.  טיפ: היו אופטימיים.

נדמה שכול הכוחות שאגרתם בסוף השבוע שעבר- נעלמו. מדוע אתם חשים תשישות שכזאת? אף אחד לא אומר לזלזל בצד הפיסי אולם בדקו מה תפקידו של הרגש….הבעיות שלכם, ניתנות לטיפול בתנאי שתשתחררו מהמרירות שתקפה אתכם פתאום. יום מתוח בו חבר טוב יעזור לכם. אתם נתקלים בסיטואציות שמישהו אחר לא היה נקלע לתוכן מראש. אל תנסו לטפל בזה לבד. אתם סובייקטיביים מידי.

אתם שמחים לקבל תמורה כספית למאמצים שלכם. העובדה שסומכים עליכם בענייני כספים מחמיאה לאגו ואף מדרבנת אתכם להתאמץ יותר. זהו יום מעולה לתכנון עבודות נוספות. אתם בהחלט יכולים לצפות להצעות עסקיות שיגיעו בקרוב. יש אנשים שמעריכים את פועלכם. כדאי לנצל את זה! בחרו בקפידה הצעת עבודה. זכרו –האדם עושה את הכסף. לא הכסף עושה את האדם.

שיחה עם בן משפחה או אדם אחר שאתם מעריכים את דעתו מביאה אתכם למצב של חשבון נפש….זה לא רק שאתם צריכים לדרוש מעצמכם יותר, אלא לפעול אחרת .לא קל להגיע למסקנה והרבה יותר קשה ליישם. הקטע הקשה הוא לקחת אחריות על עצמכם. עד סוף היום חשוב שתגיעו להחלטה כול שהיא. אף אחד לא לוחץ אתכם להתחייב בחוזה לגבי לוח זמנים. זה עניין שלכם.

אתם מרגישים ברי מזל….בגדול, עוברת עליכם תקופה טובה. אתם קצת מתלבטים וזאת כיוון שאתם נמשכים לכמה כיוונים, ורוצים להספיק הכול ולראות את כולם. זה כמובן בלתי אפשרי. מומלץ לחלק את הימים הקרובים בתשומת לב ולעסוק בדבר אחד כל פעם. אין טעם לנסות להכניס ביום אחד עבודה של … יומיים. מפגש עם אדם חדש מעיד על פוטנציאל לקשר. התקדמו לאט. הצד השני רוצה לשמוע שאתם מוכנים.

אתם לא מצפים ליותר מידי…. במיוחד לא מבן/ת הזוג שדי אכזב אתכם לאחרונה. אתם מרגישים חולשה ויתכן שזה נובע מסיבות פיסיות ורגשיות כאחד.הפתעה רומנטית תשדרג את הקשר לרמה אחרת לגמרי, הרבה מעבר לציפיות שלכם. אל תזניחו את הבריאות שלכם. תדאגו לייצב את הרגלי התזונה שלכם שבזמן האחרון הוזנחו.  טיפ: ללכת לטיול רגלי ארוך בשעות הערב.

אתם מלאי אנרגיות לקראת יום חדש. העובדה שקבלתם בעבר 'רגליים קרות' אינה מעידה על חוסר יכולת להפגין רצינות, במיוחד בעסקים.  אתם חייבים לפנות זמן ומקום כדי לעסוק בעניינים שלכם ולא להתפתות לעסוק במה שגוזל זמן ואנרגיות ללא תוצאות. הרשו לעצמכם לזמן קצר להיות פגיעים. זה שאתם עצובים לפעמים, לא אומר שאתם חסרי יכולת לשמוח. לכול אחד יש את ה"רגעים" שלו.

מאמרים קשורים

Back to top button