הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 19.1

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הרקיע מזרים היום שפע של דמיון והשראה הישר אל כוכב מרס השולט בכם: יום של יצירתיות. יתכן ותתאכזבו מהבטחות וציפיות שלא מתמלאות אולם הדבר לא אמור להפריע לכם. אתם מגלים גמישות רבה ומוצאים דרכים אחרות למימוש עצמי. אל תהססו לגלות את רגשותיכם בפני בן/ת הזוג. עדיף להתמודד עם האמת מאשר לשקוע בפנטזיות. גם בתחום האישי אתם יכולים למצוא דרכים חדשות לממש את הצורך שלכם בזוגיות טובה.

תופעה קוסמית עלולה להוליד בכם מעין תחושה של החמצה: אתם חווים קשיים אך מצליחים להתמודד. מפגש עם מישהו מהעבר הרחוק פותח פתח לעבודה חדשה בעלת יתרונות כספיים. אדם אשר בשמו מופיעה האות מ' מנסה לבסס איתכם קשר חברי ואילו אתם לא ממש משתפים בפעולה. הרצון שלכם הוא בעצם בכיוון רומנטי ומה שקורה בשטח רק מתסכל אתכם. במידה ואתם בטוחים שאין לכם עניין בקשר זה כפי שהוא- אמרו זאת בפירוש ואל תמשכו זמן.

הבית הופך להיות מקור של מתח ועצבנות. כולם מאוד לא רגועים והרעיון הכי טוב זה לעשות הפרדת כוחות. יש לתת מרחב לעצמכם וגם לאחרים וליזום פעילות לכל אחד בנפרד. ביקור חברתי עלול להפוך לזירת קרב כיוון שתגיבו בחריפות למידע מרגיז במיוחד. זה הזמן לערוך לעצמכם 'ספירת מלאי' של הישגיכם בשנה שחלפה. רק כך תוכלו לקבוע מטרות לעתיד. בסך הכול מצב הרוח מעיק. נקודת אור- מחר יום חדש.


זה מן יום המאופיין בחוסר שקט פנימי. אתם ממש מנסים לגשר בין הפערים הקיימים בין אנשים קרובים אליכם ואפילו לפשר ביניהם כדי להוריד את מפלס המתח. היום חסרה לכם השלווה שאתם כל כך זקוקים לה. ענייני כספים עדיין גורמים לכם לדאגות למרות שאתם מנסים להתנתק. אדם שאינכם מחבבים סבור כי הגיע הזמן לייעץ לכם. מצד שני, האינטרסים שלכם אינם מעודדים מריבה עימו.

אתם מנצלים את מרבית היום למנוחה. מצב הרוח שלכם, באופן כללי, משופר אך יחד עם זאת, משהו מזכיר לכם זמנים אחרים ואתם עלולים להרגיש גל של נוסטלגיה ועצב. השאירו את הזיכרונות במקום הכבוד המיועד להם והמשיכו הלאה. זה הזמן להשקיע בקשר אשר יש בו פגם כלשהו. ניתוקו עלול להתברר כטעות שתתחרטו בגינה. לקחים שהפקתם בעבר מסייעים לכם לעמוד היום על עקרונותיכם. שימו לב לאדם חמקמק.

מתח מעצבן מורגש בבית. אתם מגיבים בתקיפות ובתוקפנות כלפי אדם קרוב. תגובה מהצד השני לא מאחרת לבוא. בקיצור- מלחמה של ממש מתרחשת ואתם מתקשים להתרכז במימוש תכניותיכם או בכל דבר אחר. כדאי לנסות ולהרגיע את האווירה בטרם ננקטים צעדים נוספים. הרקיע מודיע כי החשיכה תיעלם ומובטחים לכם "אור", הישגים ושגשוג.


ידידים וחברים קרובים מתקשרים ומנסים לקבוע פעילות משותפת. כל מה שדרוש מכם זה לומר כן. שיפור רב מתרחש בחיי החברה. הזוגיות עומדת למבחן. אתם מותשים. מי שהיה אמור לתמוך בכם נוקט בצעד שאינו לרוחכם. ייתכן כי אדם שלישי בוחש בקלחת. אתם עלולים להתאכזב ממקום שמישהו הילל ושיבח. נסו להיזכר במקרים בהם הטעם שלו, לא היה הטעם שלכם.

אופטימיות זהירה היא התחושה שאתם חשים ביום זה. במהלך היום ההרגשה תלך ותתחזק עקב מספר אירועים דומים שהמשותף להם- רצון של אחרים להתקרב אליכם. למרות שאתם עסוקים בענייני הבית, אתם מצליחים גם להתפנות ולפנות זמן לעצמכם, מה שמחולל שינוי משמעותי בהרגשה הכללית. אל תתנצלו בפני אף אחד. מגיע לכם! לא ככה?

יום שקט. מצב הרוח שלכם מהורהר ואתם מתעסקים בעניינים בלתי סגורים מהעבר ואפילו מנסים לעשות מעין חשבון נפש. שיחות בירור ארוכות אולי יקלו על ההרגשה המעיקה אולם לא ממש יועילו, זאת כיוון שאתם מכוונים לכתובת הלא נכונה. מה שהכי חשוב עבורכם לעשות זה להגיע להשלמה פנימית עם העבר. במפות האסטרולוגיות אתם אחראים על הבית התשיעי ומושפעים מכוכב יופיטר. השילוב בין השניים מוליד נפש פתוחה וצמאה לידע, כמו גם נטייה לחופש ולעצמאות.



אל תחשפו רגשות כלפי אנשים שאינכם בוטחים בהם לגמרי. הרצון שלכם לקשר רומנטי עלול לסבך אתכם בצרות. שמרו על גישה ספונטאנית אך מפוכחת. אף אחד לא מכריח אתכם להיכנס מיד למערכת יחסים מחייבת. קחו את הכול לאט ובסבלנות. היכרות חדשה תורמת למצב רוח מרומם ולהתקף מרץ בלתי נדלה. אירוע ממוזל מעניק לכם יתרון על פני מתחריכם. מצד שני, טרם הגיע הזמן להתפרקד על זרי הדפנה.

אתם זוכים בפופולאריות בסביבתכם הקרובה. זרימה של אנרגיה חיובית מאפשרת לכם להתנהל בצורה שונה מהרגיל, כזאת שמושכת הרבה פרגון והערכה. אתם מתמלאים אופטימיות ומרגישים שהדברים אכן מתחילים להשתפר בצורה משמעותית. צפויה הצלחה חברתית וגם רומנטית, בתנאי שתצליחו לשמור על מצב רוח חיובי. הרקיע רומז על תקופה רבת שעשועים ובילויים, כמו גם על הצלחות דרמטיות. במפות האסטרולוגיות אתם אחראים על הבית האחד עשר ומושפעים מכוכב אוראנוס. השילוב בין השניים מוליד חשיבה לא שגרתית ונטייה לנסתר ולנעלם.

הגיע הזמן שתרשו לעצמכם ליהנות בלי חשבון. תזרקו את הפנקסנות הצידה ותנו לשמחה להשתלט עליכם. אם תעשו כן – תתלהבו מאוד ממפגש חברתי שיתקיים במהלך היום. יש לכם את היכולת להתמסר להנאות גופניות ורוחניות. המקום הנכון עבורכם יתברר מעצמו. אתם מצליחים להשתחרר מהמת בעזרת טיול או ביקור מפנק בספא הקרוב. הרקיע קובע כי צפויה לכם הצלחה קרייריסטית ברגע בו תסכימו להתמודד עם המכשול שאתם חוששים מפניו.

מאמרים קשורים

Back to top button