הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 26.1

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

באופן כללי, ההרגשה הרבה יותר נעימה מאשר בעבר. הלחץ שסבלתם ממנו בתקופה האחרונה נחלש. אתם חווים הקלה מסוימת אך עדיין לא ממש מרוצים מההישגים שלכם. בכלל לא בטוח שאתם נמצאים במקום הנכון. למרות שנדמה לכם שמיציתם את כול האפשרויות ויש לכם הרגשה של תקיעות- יש אפשרויות נוספות. מומלץ להפעיל חשיבה יצירתית.

אם אתם נמשכים למישהו שאינכם בוטחים בו מספיק, חבל יהיה להיכנס למערכת מחייבת לפני שבדקתם לעומק במי מדובר ועם מי בכלל יש לכם עסק. סמכו על האינטואיציה שלכם ויחד עם זאת הפעילו קשרים כדי לברר את העובדות. אתם עוברים שלב בהתפתחות הרגשית וזה ידרוש מכם להיות חזקים יותר מתמיד. דלת נפתחת כאשר אחרת נסגרת. בסופם של דברים תאמינו כי יש מי ששומר עליכם שם למעלה.

אתם מרחיבים את האופקים. שפע של מידע חדש זורם אליכם היום על ידי אנשים חדשים שנכנסים לחייכם. האופטימיות וחוש ההומור המפותח שלכם יעזרו לכם להתמקם בכל מקום אליו תגיעו ולכבוש לבבות. מה שאתם מפנטזים עליו יכול להתגשם כי כמו שכוכבי המזל שלכם קובעים- העתיד נקבע על ידכם ותלוי בעיקר בנחישות שתגלו. אנרגיה קוסמית מייצגת הישג אינטלקטואלי שאתם ניצבים על מפתנו.



יש לכם הזדמנות מצוינת, להראות לבן/ת הזוג שלכם עד כמה אתם אוהבים ומעריכים את ההשקעה שניתנה בימים האחרונים בלי חשבון. בעיקרון, אתם שקולים ופועלים בשמרנות. אם תתנו לעצמכם רשות להשתולל קצת, תקבלו את הפידבק שאתם בעצם כל כך רוצים. פרגון, אומץ וכנות יובילו אתכם למקום הנכון. אנרגיה קוסמית מייצגת אדם קנאי המסתיר את קנאתו בעזרת שבחים וחנופה.

אתם מנסים ליישר את ההדורים עם אדם כפייתי, על ידי יצירתיות וגישה חיובית אולם אין ספק שעובר עליכם יום לא קל. יש התעוררות לטובה בתחום החברתי שגורמת לכם להיות יותר אופטימיים והמוטיבציה שלכם גבוהה מתמיד. אל תנסו להסתיר קשר רומנטי שנרקם ביניכם ובין אדם שלא ממש נראה לכם מתאים. אם זה לא מתאים- אז למה להמשיך בכלל?

אתם נהנים מיום פורה בחברה וגם בבית. אל תיקחו שום דבר ואף אחד כ"מובן מאליו". לעיתים קרובות מדי אתם עוברים מקיצוניות לקיצוניות. או שאתם מאשימים את עצמכם על חוסר השלמות או שאתם מאשימים אחרים. אתם יכולים, מן הסתם, למצוא איזון עדין בין השניים. עניין אינטלקטואלי חדש ומאתגר יספק לכם את הצורך בריגושים פנימיים. הגדירו את הרצוי ואז תוכלו לחיות עם המצוי.


אתם חשים רגיעה ונראה שסערת הרגשות שליוותה אתכם די הרבה זמן, פשוט חלפה ועברה. נראה שהפנמתם את העובדה שעדיף להתבונן ולהתמקד בחצי הכוס המלאה ואכן יש לכם רשימה די ארוכה של דברי טובים להודות עליהם. קל לכם יותר להתמודד עם עומס בבית ונראה שהלך הרוח החיובי שלכם משפיע לטובה על מי שנמצא סביבכם. במקביל, אם החלטתם לצאת נגד יריביכם, עשו זאת במהירות רבה ומבלי להניח להם ולו רגע אחד להתאוששות.

היום יש רומנטיקה באוויר אך דווקא בגלל זה עליכם להיזהר ולא לעשות שטויות שעלולות לעלות לכם ביוקר. אל תכנסו למשהו שאתם לא בטוחים בו. אל תתקשרו לאנשים לא מוכרים שאינכם בוטחים בהם ואין לכם דרך לברר פרטים עליהם. שימרו על גבולות ברורים עד שתלמדו עד כמה אפשר לתת אמון. מומלץ להתגבר על הפיתוי לפרוץ גבולות. המזל הטוב פוקד אדם אשר יקר לליבכם. נראה כי הצלחתו מסירה מכם דאגה שהדירה שינה מעיניכם.

סוף שבוע נהדר. אתם מוזמנים לצאת מהבית בשעות הבוקר. פשוט להיכנס למכונית וללחוץ על דוושת הדלק. גם ההצעות הכי 'טובות' שיגיעו מכמה חברים, לא יצליחו לפתות אתכם לעזוב את הקיים ובצדק. זו הזדמנות טובה לשיפור הקשר הזוגי. אין זה הזמן למחשבות עמוקות ולחשבון נפש. פשוט תזרמו ותיהנו מכול רגע בהווה. מישהו שנהג להתעמת איתכם, משנה כיוון ורוצה להתפייס. גם לכם כדאי לוותר על משחקי כבוד.



מה שמאפיין אתכם בדרך כלל היא דרך פעולה בסגנון 'לאט אבל בטוח'. הרצון המתעורר פתאום להשיג בבת אחת מספר מטרות, גורם לכם לחוש תחושת כישלון. אתם חשים מתוסכלים? הקדישו זמן במהלך סוף השבוע לתכנון עתידי. בתחום הזוגי- לכו בעקבות הלב. צפויה לכם מתנה שעברה גלגולים רבים. מישהו השקיע בה לא מעט מחשבה, גם אם התוצאה מסורבלת במקצת.

נראה כי האווירה סביבכם אינה רגועה וזה גורם לכם לחוש מותשים עוד יותר מכפי שאתם באמת. אתם מושכים אליכם אש מכל הכיוונים בגלל חוסר אסרטיביות וגם בגלל שאתם מתערבים בנושאים שאינם קשורים אליכם ישירות. מומלץ להיום למצוא זמן להתבודדות, להאט את הקצב ולהקדיש זמן לעצמכם. דברים אלו, יאפשרו למצב להשתפר מעצמו.

האנרגיות של יסוד האש מצליחות להבקיע סדק בחומה הבצורה של קשיחותכם. ויתורים על עקרונות מסוימים יביאו לפריצת דרך בתחום האישי. עליכם לשנות גישה ולהתגמש, למרות שלא ממש בא לכם. להתנהגות שלכם תהיינה השלכות רחוקות טווח, אז כדאי שתימנעו מתגובות לא מחושבות שמגיעות מהבטן. שמרו על אופן התבטאות שמכבד אתכם וגם את הזולת במידה שווה. בכל מקרה, השאירו פתח מילוט למקרה שתשנו את דעתכם.

מאמרים קשורים

Back to top button