הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 28.1

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

בני משפחה מהווים מטרה לדאגות שלכם. נסו לתת עצה מבלי להעביר ביקורת. אם לא תשמרו על גבולות ברורים, צפוי עימות. העבודה, אף היא נושא שמדאיג אתכם כרגע. אתם חשים אי יציבות. התאזרו בסבלנות ואל תפעילו לחצים. אתם זקוקים למשימות ואתגרים בתחום האישי. מצב זה גורם לאי שקט פנימי. הרקיע מבשר על התאהבות בעלת עוצמה, כמו גם על משיכה מגנטית אל אדם מקסים.

כדי לצאת מהתקיעות- נסו שיטות אחרות שלא ניסיתם עד היום. המרוץ האינסופי מסביב עצמכם לא מקדם אתכם. אם ה-'משפחתולוגיה' מעייפת אתכם, מצאו תירוץ להתנתק ולו גם לכמה שעות. איפה כל הרעיונות היצירתיים שאתם תמיד מציעים לאחרים? קחו צ'אנס ולכו על משהו שונה מתמיד. יכול לצאת מזה רק טוב! הרקיע רומז על צורך בהתחדשות תוך כדי סילוק הפחדים מפני השינוי הצפוי.

אתם משתדלים יותר מידי. כדאי לשחרר לחץ ולזרום עם מה שקורה, בלי לחשוב באובססיביות מה התוצאה של כל מהלך. כך בתחום העבודה אך גם בתחום האישי. אתם מרגישים אשמים כי נראה שהסבלנות נטשה אתכם לחלוטין, אבל הדבר אינו מדויק. אין לכם כוח להקשיב לעצות סתמיות ולא רלוונטיות אך ברגע שתשמעו משהו מתאים לתבניות המחשבתיות שלכם- תנהגו אחרת. הרקיע קובע כי גישתכם אל המציאות מושפעת מהרהורי הלב ולא מקולו של ההיגיון.



נקו את השטח מ'נודניקים' שרק מעיקים עליכם. עליכם להקפיד על חברה מתאימה, מצו את ה'כאן ועכשיו' עד הסוף בלי לחשוב על העתיד. גלו גמישות לתוכניות שלא יצאו לפועל כי כמו שאתם אומרים תמיד "לכל דבר יש סיבה" גם אם היא אינה נראית לעין. דרושה לכם עוד עבודה על מודעות וקבלה עצמית! הרקיע מבשר על ידיעה מרנינה שתושמע באוזניכם כבר ברגעים הקרובים. כבר היום אתם מתכוננים לסוף השבוע באופטימיות.

אולי יעניין אותך

יום מלא פעילות במיוחד בתחום האישי. אתם מבלים עם אדם שמעניין אתכם מאוד מבחינה רומנטית ולמרות שהדברים לא מתקדמים בקצב שנראה לכם, יש תחושה של התרגשות ופוטנציאל גדול מהרגיל. כדאי לעשות מאמץ לתמרן בין עול העבודה ובין הצורך בשעות פנאי מרובות יותר. ידיעות המגיעות ממרחקים, עשויות לבשר על מקור חדש להכנסה כספית.

רגשות וניצוצות עפים באוויר במשך כול היום. אתם עלולים למצוא את עצמכם בוויכוחים ובמריבות חסרות שחר שלא ניתן לתאר במילים אחרות מלבד: מיותר לחלוטין. מאבקי כוח עלולים להתפתח גם על רקע מקצועי. עמדת מגננה אליה אתם מגיעים בעל כורחכם אינה מציגה אתכם באור הנכון וחבל משום ש… אתם נמצאים בתקופה נפלאה לכל ענייני השותפויות, וגם נישואין כלולים בכלל זה.


אתם מתעוררים עם אנרגיות נהדרות. נסו לשמר את מצב הרוח לאורך כל היום. חשוב להיות ידידותיים. בן מזל שור ינסה ליצור אתכם קשר. שימו לב למה שקורה סביב ונסו לגלות את הצדדים החדשים והיותר אטרקטיביים שלכם. אל תושפעו מבני משפחה שמנסים, משום מה, בשם "ההיגיון", להוריד לכם את הביטחון. מישהו מספר לכם עד כמה חשובים לו היחסים איתכם. הגיע הזמן להעניק משמעות מעשית לדבריו.

מערכת היחסים המשפחתית מטרידה אתכם. הקשרים הבעייתיים צפים על פני השטח. מישהו רותח בגלל שנדמה לו שלא מתייחסים אליו מספיק יפה, ואילו לכם יש הרגשה שאתם הם אלה שנדחקו לפינה. נראה שאין מנוס ואי אפשר לדחות יותר-הגיע הזמן לדון בנושא. אל תחששו יותר מידי מהתוצאות. אתם יכולים לעשות מאמץ לגייס את הדיפלומטיות לכיוון של ליבון דברים. בזהירות!

קשה לכם להתמודד עם תהליכים שקשורים לאינטימיות. נסו לראות מה קורה מעבר לדברים הגלויים ולמילים הנאמרות בקול רם. ישנם מסרים לא מילוליים, חשובים מאוד, שכדאי לשים אליהם לב. תגובה חריפה ותוקפנית לא תוביל אתכם לשום מקום טוב יותר. קחו לעצמכם כמה שעות חופש אם אתם מרגישים שזה המוצא היחידי. נראה כי אתם מצליחים להרשים את מי שצריך. זה הזמן לתרגם את הישגיכם למונחים של גמול ושכר.



אתם נתקפים פרץ של נחישות ורכושנות, מה שעלול בהחלט לגרום לעימות. הגישה שלכם כלפי אדם קרוב, היא של התנשאות ולכן, לא פלא שהמילים שלכם פוגעות ומעליבות. נסו לנהוג באיפוק ולרסן את התגובות שלכם. היום יותר מתמיד חשוב למצוא דרכים חילופיות לפרוק את רגשות התסכול. פגישה שתליתם בה תקוות עלולה להידרדר אל סוגיות שוליות. נסו להתמקד בעיקר מבלי לגלוש אל נקודות מחלוקת.

עליכם להגדיר מחדש בצורה מדויקת ככל האפשר את המטרות שלכם לטווח הקרוב. התוכנית צריכה להיות מעשית ועליכם לפעול לפיה בלי לזוז ימינה או שמאלה. כך תצליחו לעקוף את מחסום הדחיינות שהורס לכם הרבה פעמים את הרעיונות הכי טובים…. אין לכם זמן לחלומות ופנטזיות, הגיע הזמן פשוט לעשות. אם אתם רוצים לסייע לאהוביכם, אל תתנו להם דגים אלא חכות ורשתות. רק כך תעזרו להם להפוך לעצמאיים.

מה שהולך בקושי רב, ככל הנראה אינו שווה את המאמץ. אתם מלאי תסכול כי ההרגשה היא שהדרכים שלכם חסומות. המודעות שיש לחפש דרך אחרות כבר קיימת ועכשיו הגיע הזמן ליישם, בלי פחד. אל תתעסקו בפרטים הטפלים ובחיפושים לקיצורי דרך ולהתייעלות במטרות שנראות אבודות ממילא. הפתרון נמצא קרוב, ממש מעבר לפינה. אתם תחושו כיצד כוחות נעלמים מכוונים את צעדיכם. צפויות תופעות מיסטיות וצירופי מקרים שלא מהעולם הזה.

מאמרים קשורים

Back to top button