הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 30.1

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

האנרגיות הזורמות אליכם נובעות מכוכב מארס המקיים עתה קשרים קוסמיים עם הירח ועם כוכב מרקורי. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 5. מה שנחוץ לכם זאת הכרה במאמצים שאתם משקיעים בכל התחומים. בתחום הרומנטי אתם מרגישים מתוסכלים. במקום לנסות ולנתח עד דק מה קורה, העזו ללכת למקומות אחרים וחדשים, שם לא תצטרכו להתחנן על כל פירור של תשומת לב. בתגובה למעשה חריג ובלתי שגרתי מצידכם, צפוי שינוי משמעותי בגישה של מישהו קרוב לכם שבשמו מופיע האות ג'. הרקיע מודיע כי דיון זהיר עם שותף מקל על מעמסה כספית.

האנרגיות הזורמות אליכם נובעות מכוכב ונוס המקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים יופיטר וסטורן. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 4. אתם אכן משתדלים לשמור על איזון ביחסים עם בני הזוג אולם היום זה לא כל כך מצליח. חשוב שתתעקשו להגן על הזכויות שלכם כדי לא ליצור תקדים בתחום שחשוב לכם במיוחד. אל תמהרו להגיב ואל תגרמו להסלמה מיותרת של המצב. מומלץ ליזום פשרה הוגנת לשני הצדדים ולהעמיד אותה למבחן המציאות. הרקיע מבשר על מזל טוב העומד לפקוד אתכם בעניינים העוסקים בגורלות והגרלות. כאשר המזל מקיש בדלת, אין צורך בהשקעות גדולות של כספים.

האנרגיות הזורמות אליכם נובעות מכוכב מרקורי המקיים עתה קשרים קוסמיים עם השמש ועם כוכב מארס. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 9. יותר מתמיד יש לכם צורך להפגין עצמאות. קחו בחשבון שהמחיר עלול להיות יקר, במיוחד כלפי אלה שאינם רגילים ביחס אסרטיבי ונחוש. הזדמנות לרווח כלכלי תעלה היום. מידע שיגיע מחו"ל עלול להתגלות לאחר בדיקה מקיפה- כשגוי. עדיף להשתמש במוח ולא במניפולציות. זמן רב מדי הנחתם לכישרונותיכם להישאר בתרדמה. הגיע הזמן להתחבר עם האמת הפנימית שלכם.



האנרגיות הזורמות אליכם נובעות מן הירח המקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים מארס ואוראנוס. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 22. אתם מנסים להקל על אנשים להתקרב אליכם אך יוצרים תוך כדי כך רושם של תוקפנות מסוימת. למרות שאין אלה פני הדברים, כדאי לנסות ולשנות גישה. יש לפעול בצורה מעודנת ומתוחכמת במיוחד. הרומנטיקה תופסת מקום של כבוד. אתם כמהים לקשר והרבה תלוי עכשיו בצד השני. גלו הבנה ואנושיות. השאר יבוא מאליו. אתם חייבים לפרגן לעצמכם בילוי פורק כעסים ומשקעים, וזאת גם אם מישהו יטען שאתם נוהגים בקלות דעת ובילדותיות.

האנרגיות הזורמות אליכם נובעות מן השמש המקיימת עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים מרקורי ופלוטו. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 8. עליכם להקפיד על שעות שינה ולשמור על תזונה מסודרת. המתח קצת מערער את סדר היום שלכם ואתם מתקשים לתפקד במלוא המרץ, כפי שהנכם רגילים בדרך כלל. ייתכן כי אתם מודאגים בגלל בן משפחה הפכפך. כנראה הגיע הזמן להקדיש יותר זמן לבדוק מה שקורה בשטח במקום לעסוק בספקולציות. זה הזמן להתמקד בבית ובמשפחה, בעיקר יש להשקיע בכל אשר קשור בילדים.

האנרגיות הזורמות אליכם נובעות מכוכב מרקורי המקיים עתה קשרים קוסמיים עם השמש ועם כוכב מארס. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 9. חברים מעצבנים אתכם ואתם מרגישים בידוד. האמת היא שבסך הכול הם משקפים את הבעיות שיש שלכם לאחרונה עם עצמכם. בעצם שום דבר חיצוני לא יכול לגרום לכם לצאת מהכלים אם לא תרשו לזה לקרות. בשביל מה לאבד את העשתונות ולכעוס? השתמשו באינטליגנציה שלכם ומצאו דרכים חילופיות. אתם מקבלים הצעה הוגנת מגורם שפקפקתם ביושרו. לסיפור הזה תהינה השלכות חיוביות על מצבכם הכלכלי.


האנרגיות הזורמות אליכם נובעות מכוכב ונוס המקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים יופיטר וסטורן. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 4. הרקיע מקיים איתכם מערכת יפה של יחסים. הרצון שלכם לפתוח קשר חדש, ברגל ימין, מתקדם באיטיות רבה. עליכם לשפר את התקשורת ולהבהיר לנוגעים בדבר את הרגשתכם. הרצון להשתעשע ולשחק משחקים הקשורים ברגשות של אחרים, גורם לבלבול. תגובות טובות יותר יתקבלו בהמשך במידה ותצליחו להעביר את המסר שלכם בצורה חכמה ולא מאיימת.

האנרגיות הזורמות אליכם נובעות מכוכב פלוטו המקיים עתה קשרים קוסמיים עם השמש ועם כוכב סטורן. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 4. הקריירה תובענית מאוד וכל האנרגיה והמאמצים שלכם פונים לכיוון זה. אתם מתלבטים לגבי מישהו שפגשתם וקשה לכם להחליט האם חיבור בעיתוי הזה הוא הדבר המתאים לעשות. רצוי לדחות את ההחלטה. המצב אינו בשל עדיין והניסיון לדחוק את הדברים ולהאיץ בקצב- יוביל לתוצאות הפוכות מהרצוי. הרקיע קורא לכם להנמיך ווליום ולתת למישהו אחר להוביל.

האנרגיות הזורמות אליכם נובעות מכוכב יופיטר המקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים אוראנוס וונוס. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו -6. אתם עושים חשבון נפש נוקב עם עצמכם אך הבעיה היא שאתם מחמירים יותר מידי. אנשים חדשים נכנסים לחיים שלכם בגלל יוזמה שאתם נוקטים. במקום לקחת את העניינים בקלילות ולהגביר את ההערכה העצמית, אתם נוטים לביקורת ולמציאת ליקויים ב'ביצוע'. חבל על בזבוז האנרגיה. נסו לשנות את הדפוס. הרקיע קובע כי ניחנתם בכוחות ריפוי על טבעיים וכי עליכם לעשות בהם שימוש.



האנרגיות הזורמות אליכם נובעות מכוכב סטורן המקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים פלוטו ומרקורי. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו -5. הדבר החשוב ביותר עבורכם ביום הזה הוא לתרגל התמקדות בהווה. 'כאן ועכשיו' היא חוויה מעצימה הדרושה לכם ושאתם יכולים לחוות. אל תרשו לעצמכם לשקוע בהרהורים נוגים לגבי מה שקרה בעבר. תעזבו בצד את ייסורי המצפון ורגשי האשמה ופשוט תזרמו עם מה שקורה. סך הכול -יום טוב. זכרו כי אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, אל תשכחו זאת בשעה שאתם באים להוציא אל הפועל את מיזמיכם הגדולים.

האנרגיות הזורמות אליכם נובעות מכוכב אוראנוס המקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים פלוטו ויופיטר. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 3. שיחת מפתיעה מקדמת אתכם לכיוון מטרה חשובה. אתם עוברים שינוי עמוק ותוך כדי כך מגלים צדדים חדשים באישיותכם. חוסר הוודאות נעלם ככל שתחושת הביטחון עולה וזה קורה היום ובגדול. למרות הנטייה שלכם לדאגנות, נראה שחזרתם לראות את המציאות בפרופורציות הנכונות. אתם רוכשים ידע ועושים בו שימוש נדיב למען הזולת: פעולות התנדבות שאתם עושים, תחזורנה אליכם כפל כפליים.

האנרגיות הזורמות אליכם נובעות מכוכב נפטון המקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים יופיטר וונוס. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 6. פידבק חיובי מאדם אשר בשמו מופיעה האות יוד, מעלה לכם את המורל. אתם מרגישים צורך להתבלט וכן למצוא אפיקים נוחים יותר לביטוי עצמאותכם וכישוריכם, מאשר ניתן לכם עד היום. קחו יוזמה והפעילו קשרים אישיים לצורך קידום בתחום העבודה. במישור האישי- פנו את הערב לבילוי אינטימי. אתם יכולים להיות עדיני נפש כאשר עולה הרצון מלפניכם, אך לעיתים תצטרכו לשלוף ציפורניים מול יריביכם.

מאמרים קשורים

Back to top button