הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 3.2

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הרקיע משגר אליכם אנרגיה הזויה במקצת. אתם מתמסרים ומקדישים זמן לחוויות רוחניות ומיסטיות, יתר על המידה. למרות שהעניין החדש שאתם מגלים בתחום מרתק זה מלהיב אתכם, הרי שעליכם לזכור למלא קודם כל את החובות היומיומיות. אם לא תעשו זאת, אל תתפלאו שהמתח ביניכם ובין הסובבים אתכם יעלה. זה הזמן לבחון מה בדיוק הצלחתם להגשים בתקופה שחלפה, לעומת משימות שאתם מציבים לעצמכם היום.

חוסר שקט מאפיין יום זה. אתם בציפייה לקראת הבאות ומתקשים להעביר בנחת את השעות. אתם מרגישים סחף בתוך מערבולת וקשה לכם לחיות עם התחושה שלא הכול נמצא בשליטה. נסו לתפוס מרחק ולבחון את הדברים מהצד. גישה כזאת תיתן לכם פרספקטיבה נכונה יותר ותאפשר תכנון נבון של דרכי פעולה אפשריים. הרקיע מבשר על הישגים בתחומים הדורשים דמיון והשראה. לכו עם האינטואיציה הפנימית שלכם.

ההתמודדות עם הקשיים היומיומיים מתישה אתכם ונראה כי חיכיתם בקוצר רוח לסוף השבוע כדי להחליף אווירה ולהתארגן מחדש. לאט לאט תלמדו להתגבר על הפחדים שבהווה שבעיקר משתקים אתכם. תכננו בקפידה את המהלכים העתידיים שלכם תוך כדי הערכת הסיכונים. אם תהיה לכם תוכנית מובנית, זה בהחלט יוריד את מפלס החרדה. הרקיע מצביע על אישיות רבת עוצמה הצפויה להתייצב לצידכם.



יום של אושר. אתם ממש מרוצים ממה שקורה סביבכם. בני המשפחה והחברים מפרגנים לכם על האווירה הנעימה שאתם משרים בנינוחות ובשלווה שאתם משדרים. התחושות שבאות ממקום עמוק מאוד של הכרה והודיה על מה שיש לכם, חשובות. אולי אפילו כדאי לרשום את הדברים כדי להזכיר לעצמכם את ההרגשה הנפלאה הזאת ברגעים קשים שלעיתים תוקפים אתכם. הרקיע מבשר על קשר רומנטי הממשמש ובא, גם אם אתם ספקנים לגביו.

יום מתאים לפיתוח קשרים על בסיס נוסטלגי. הזמן מתאים הן לבדיקה מחודשת של קשרים ישנים וכן לחיפוש שדות התעניינות חדשים להתפתחות אישית. כדאי לטפל בגורם שמפריע לכם לבטא את עצמכם בצורה הברורה והישירה ביותר. גישה רכה ואוהבת תעבוד הרבה יותר טוב מתוקפנות. צפויה לכם התאקלמות קלה במקום חדש שהגעתם אליו. נראה כי לחששותיכם לא היה על מה לסמוך.

מהומה שהסעירה אתכם, מסתיימת בקול ענות חלושה. הזמן עשה את שלו וכולם ירדו מן העץ. כל מה שדרוש לכם כדי להבין מה קורה סביבכם הוא התבוננות מעמיקה יותר מתוך מקום שקט ורגוע. אתם מוקפים רעש חיצוני וגם הוורבליות הפורצת לא מוסיפה ליכולת הריכוז שלכם. חוסר השקט שמאפיין יום זה מסתיים לפנות ערב כאשר אתם מתמקדים על בילוי.


אתם הופכים להיות הלהיט התורן שבחבורה. אם חושבים על זה, הרי שבאמת יש לכם את כל הנתונים הדרושים, במיוחד כאשר אתם מפעילים את חוש ההומור הפנטסטי שלכם. חידוש קשר עם מישהו מהעבר רק מוסיף לשמחה. צפוי הידוק יחסים רומנטי. למי שלא נמצאים בקשר- עד יום שלישי תהיה לכם הזדמנות של ממש.

היום תרשמו לעצמכם הישגים מרשימים בתחום הרומנטי. תוכלו להעמיק את הקשר במערכת חדשה. יש בכם צד הרסני שמנסה לטרפד את העניין, למרות שאתם כן מעוניינים לבדוק מה צופן לכם העתיד בכיוון זה. אל תתחייבו אך תנו לעצמכם הזדמנות של ממש לבדוק מה קורה. תעזבו את המגבלות וה-'מתכונים' להצלחה ולהתנהגות נאותה, פשוט תזרמו.

אתם מוצאים את עצמכם במצב רוח רגשני למדי. כל דבר שקורה היום מעורר בכם סערה פנימית, על סף דמעות. צפויה נסיעה ליעד מעניין במיוחד, בו תגלו מידע חדש שתתקשו להתמודד איתו. אתם זקוקים לחמימות, הבנה ותמיכה. נסו למצוא כתובת הולמת. אל תפחדו להפגין התנהגות זוהרת, נוצצת ואפילו טיפונת שחצנית. טיפוס חשדן עלול לטרטר אתכם עם מבול של שאלות מכשילות. אל תיקחו את זה אישי, כך הוא עם כולם.


יש לכם סיבה למסיבה. יום טוב שכולל התרגשויות לא מעטות בתחום האישי. אדם קרוב מצליח לשמח אתכם על ידי מחווה לא שגרתית. אל תשכחו את המחויבויות והמטלות שיש לכם, למרות שדעתכם מוסחת לעניינים שבלב. נצלו את הכישורים הטבעיים שלכם להוביל אנשים למטרה הרצויה. לאו דווקא בצורה מניפולטיבית. זכרו כי מרוב עצים לא רואים את היער. צפויים לכם הישגים מופלאים אם תסכימו להתנער מפרטים שוליים.

יותר מידי אנשים מתערבים לכם בחיים ומייעצים לכם מה לעשות. תופעה זאת מרגיזה אתכם מאוד כיוון שמטבעכם אתם שואפים לעצמאות. יש לכם אפשרות לנטרל לחלוטין את אותם גורמים אבל אין צורך לעשות זאת באגרסיביות. כדאי לספור עד עשר לפני שאתם מגיבים. חבל לעורר סכסוך עם מי שדורש את טובתכם אך אינו יודע איך לעשות זאת בדרך הנכונה. זכרו כי לפעמים צריך לנקוט בשיטות עקלקלות ופתלתלות שאינן מתיישבות עם המוסכמות החברתיות: תחכום אינו חייב להתפרש כערמומיות.

נראה כי אתם מצליחים לפתור בעיה שרבים וטובים הסתבכו איתה. זה אומר כי דבקות ונחישות גברו על זוהר וברק. אדם בעל אנרגיות שליליות מוציא לכם את הרוח מן המפרשים. בעצם, אלה אתם שמאפשרים לו לנהוג כך. מישהו מותח ביקורת על התנהגותכם. לאחר שתסיימו לכעוס עליו, כדאי שתבדקו אם יש גם אמת בדבריו.

מאמרים קשורים

Back to top button