הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 4.2

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום מוצלח בהחלט. אתם מתמודדים בהצלחה עם אתגרים. יש לכם רעיון חדש שלא חשבתם עליו קודם לכן ואתם עסוקים בבדיקות כיצד ניתן ליישם אותו. החשוב מכל הוא לא להיכנס לשאננות אלא לעבוד בצורת מניפה. לחקור, לבדוק ולהתעניין מספר כיוונים אפשריים. קחו בחשבון את הסיכונים. התנהגותו של אדם קרוב עלולה לעורר את כעסכם. אין סיבה לתמוך בו אך גם לא הגיוני לריב איתו.

אתם מרגישים קצת תקועים ומחליטים לקחת את עצמכם בידיים ולפעול. עודף כישרון וחדות מחשבה, תכונות חיוביות ומבוקשות לכשעצמן- מסבכות לכם את החיים. הסיכויים שמישהו יבצע מהלך נסתר ויצליח לעבוד עליכם- קלושים. טיפ: קחו את מה שקורה סביבכם באופן פילוסופי ולא אישי. רק כך יגיע שיפור במורל. דבר מה שעשיתם מזכה אתכם בתמיכתם של האנשים הנכונים. זו הזדמנות פז לדון במשרה שאתם מעוניינים בה.

הדימוי עצמי שלכם משתפר, זאת אחרי שעבדתם קשה מאוד על הנושא. מגיעה לכם טפיחה על השכם. ייתכן כי זה הזמן לפצוח בקריירה חדשה, גם אם בתחילה זה יהיה במקביל לדברים קודמים שאתם עסוקים בהם. אל תפחדו להתחייב. מישהו רוצה לתת לכם הזדמנות של ממש על סמך הרושם המצוין שעשיתם. אל תדחו על הסף. קחו בחשבון כי לפעמים אין לפסול היצמדות אל הקיים, בעיקר אם שאר ההצעות מדיפות ניחוח הרפתקני. אתם נמצאים בתהליך של לימוד כלפי מזל קשת, וצריכים ללמוד ממנו כיצד לגלות פתיחות גם כלפי רעיונות שאינכם שלמים עימם.



פריצת דרך בעבודה גורמת לכם להרגיש נפלא, צפוי גם גמול כספי אשר יגיע בשלב מאוחר יותר. בתחום האישי עדיין יש הרבה עבודה. אתם לא ממש ברורים עם עצמכם ולכן המסר שאתם משדרים גורם לאחרים להבין אתכם בצורה מעוותת. הפיקו לקחים ובצעו את השינוי הדרוש. בפועל, אתם יודעים בדיוק מה צריך לעשות ופשוט דוחים את הקץ. יש מי שמנסה לתמרן אתכם אל מצב שלא נוח לכם להימצא בו. תצטרכו לאזור אומץ ולגלות אסרטיביות.

בלגאן בעבודה. העניין מטריד אתכם כבר זמן מה, אולם- אל תדאגו יותר מידי. הכול ייפתר בצורה קלה ומשביעת רצון, יותר ממה שיכולתם לקוות בחלומות הוורודים ביותר שלכם. אתם משקיעים את מרבית האנרגיה והזמן הפנוי בקשר הזוגי וזוכים לפידבקים נהדרים. אתם בתקופה טובה למימוש הפוטנציאל היצירתי שניחנתם בו, גם אם תצטרכו לשלבו בתחום שאינו יצירתי.

היום צפוי לכם יום נהדר מבחינה חברתית. טלפון אחד בקושי יספיק כדי לקבל את כל השיחות. אתם לא יודעים מה בדיוק לעשות עם כל תשומת הלב שנופלת עליכם כאילו משמיים. אתם נהנים מכל רגע וכדאי שתפנימו אחת ולתמיד את העובדה שיש המון, אבל המון אנשים שאוהבים ומעריכים אתכם. זו הרגשה טובה שכדאי לזכור גם בימים אחרים. צפויים לכם שגשוג ופריחה בעתיד הקרוב גם אם אתם ספקניים.


התרגשות צפויה במהלך היום בכל מה שקשור לתחום הזוגי. תנו לבני הזוג לפנק אתכם. תוכלו להחזיר להם בפעם אחרת. תלמדו לקבל ולתת בלי תנאים ובלי חשבונות. השחרור רק יעשה לכם טוב! יש מישהו שסובל ממצבי רוח וגורם לאווירה לא רגועה. נסו להתעלם והתרכזו במה שמתרחש בחיים שלכם. חדשות טובות מגיעות אליכם באמצעות כלי התקשורת. אתם נמצאים בתהליך של לימוד כלפי מזל טלה, וצריכים ללמוד ממנו כיצד לשחרר כעסים ולא לשמור אותם בתוך בטן מלאה.

החלטות… החלטות… זה מן יום בו אתם ניצבים מול הצורך לקבל החלטות. כבר אי אפשר לדחות יותר את ההכרעה. יש מי שמנסה לעוץ לכם עצה אבל אין לכם את היכולת להקשיב. חכו שמצב הרוח הסוער יירגע במקצת לפני שתקבלו החלטה. בשעות הערב, לאחר שתמסרו את תשובתכם תוכלו להתמסר לתחושת ההקלה. המזל הטוב פוסע לפניכם ותוקע בחצוצרה, אך לכם מומלץ להצניע לכת ולהפגין פייסנות וענווה.

היום בא לכם לברוח מהסיטואציה בה אתם נמצאים. קצרו את יום העבודה או הבטיחו שיש לכם תוכנית מיד אחרי שתסיימו. על מנת להגשים את החזון האישי שלכם, אתם זקוקים למרחבים, הרבה יותר מאנשים אחרים. אל תנסו להשוות את עצמכם לאחרים ואל תתנו לאחרים לעשות זאת. המשיכו בדרך בה אתם מאמינים וביחד עם זאת, השאירו אופציות אחרות-פתוחות. המזל הטוב ממתין לכם במרחבים הפתוחים, כמו גם במדינות שמעבר לים. אין צורך לנסוע לשם, הדברים הטובים זורמים אליכם במקום בו אתם שוהים.


תרשו לעצמכם ולאחרים להשתחרר ולנוח. אל תיקחו יותר מידי ברצינות את תחושת הריקנות שמשתררת במקום העבודה ויוצרת אווירה כבדה. זה ישתחרר מאוחר יותר. קצב ההתרחשויות איטי מדי לטעמכם, אולם זה בדיוק הקטע שעליכם ללמוד לשנות. הקדישו קצת יותר זמן לעצמכם. זכרו כי אדם המרעיף אור גדול סביבו, מושך אליו אורות גם ממקורות אחרים: כל מין מוצא את מינו. אתם נמצאים בתהליך של לימוד כלפי מזל סרטן, וצריכים ללמוד ממנו שמותר לוותר קצת על שאפתנות קרייריסטית לטובת הקן החמים והמשפחתי.

יום בסימן עשייה. אתם בקטע של מימוש פנטזיות והתנאים בשטח מאפשרים זאת. כשאתם מתרכזים ומתכווננים לכיוונים הנכונים, כשהקסם האישי שלכם פועל והתקשורת חופשית וזורמת – שלל אפשרויות נפתח בפניכם. מצב הרוח מרומם לנוכח מה שקורה. השילוב הנוכחי של הנסיבות מאפשר לכם לעשות התקדמות ממשית. אין צורך להתרשם ממי שמצאו לעצמם מעריצים רבים החולקים להם כבוד. אתם נמצאים בתהליך של לימוד כלפי מזל אריה, וצריכים להפיק ממנו תכונות כגון: הוד, הדר ותפארת.

עליכם לבדוק שוב ושוב לפני שאתם מחליטים על שינוי דרסטי. הנטייה שלכם להתפתות ולהיות יותר מידי ספונטאניים, אינה מאפשרת ראיה מעמיקה של מה שקורה לכם בשטח. אתם מתפתים לעיתים קרובות בגלל כמה מילים מתוקות שאינן משמעותיות בהמשך הדרך. טיפ: להפריד בין עיקר וטפל. זכרו כי האדם הרוחני יודע כי  אין לבלבל בין האצבע המורה אל עבר השמש, לבין השמש עצמה: זכרו זאת בשעה שאתם באים להפוך את המשלים לנמשלים.

מאמרים קשורים

Back to top button