הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 7.2

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום של חוסר מיקוד. אתם סובלים מפיזור הדעת ולא מצליחים להחליט מה לעשות קודם. הלך רוח זה עלול לגרום ללא מעט עימותים עם אנשים חסרי סבלנות. היזהרו לא לאבד חפצים אישיים יקרי ערך שאתם מתעקשים משום מה, לסחוב אתכם. חציו השני של היום מאוזן יותר. אתם מצליחים לנוח ולהירגע. צפויות בשורות טובות למחפשי העבודה שביניכם, בעיקר אם מדובר במשרות הדורשות כריזמה וייצוגיות. . בערב יש מצב לבילוי. אל תסמכו על חברים.

זהו יום של סגירת מעגלים. התוקפנות והמתח יורדים ויש לכם תחושה של פיוס עם הסביבה ואופטימיות לגבי התרחשויות עתידיות. שיפור המעמד החברתי שלכם תורם גם הוא למורל הגבוה. יום מתאים ליצירה בכל התחומים ובמיוחד בתחום הרוחני. הרבה תנועה ונסיעות ובילוי עם אנשים במסגרות שונות ומגוונות. הרקיע קובע כי האהבה ממתינה לכם בהישג יד, אך אם התכוונתם לבצע השקעה פיננסית – כדאי שתרדו מזה.

אל תחכו ואל תתלבטו יותר מידי. החלטות חשובות עומדות על הפרק והנטייה שלכם לחפש את המושלם גורמת לכם לפספס. כדאי מאוד להזדרז ולסגור קצוות ולא לחכות שאנשים אחרים או אירועים בשטח יגרמו לשינוי ולהחלטות שיורים מהמותן. בעצם יש לכם צ'אנס להפוך את הקערה על פיה ולראות במה שקורה, אתגרים הניצבים לפניכם.  הרקיע קובע כי אם החלטתם להמר על התחדשות כלשהי, כדאי שתשמרו בסוד את תכניותיכם.



בעבודה יש עומס ואתם מרשים לאחרים ללחוץ עליכם ללא סיבה. התנהגות פזיזה ואימפולסיבית אינה פתרון נאות. אסרטיביות – כן. התחום החברתי פורח. אתם מוזמנים כבר היום למספר מקומות, בהם יתקיימו אירועים חברתיים. רומנטיקה וארוטיקה הם נושאים שמעסיקים אתכם מאוד לאחרונה ואם אתם לא במערכת זוגית, הרי שזה ממש הזמן המתאים לפעול בכיוון.

מצב הכוכבים מראה כי תקבלו הצעה מעניינת בתחום העבודה. יש כאן הזדמנות אמיתית להגדיל את ההכנסה ולגלוש לתחומי עניין חדשים. בדקו כל עניין לגופו ואל תשכחו לקרוא היטב את האותיות הקטנות לפני חתימה על מסמכים. העניין שלכם באנשים מרתקים גורם לכם לעשות שטויות. תחום הזוגיות מדשדש עדיין אבל המצב קרוב לשינוי. למישהו יש כלפיכם חוב שטרם נסגר אך לכם לא נעים להזכיר לו. ייתכן כי מדובר במשהו רגשי, לאו דווקא חומרי.

אירוע חברתי רב משתתפים גורם לכם להתרגש ולהתכונן במהלך כל היום. תוכניות קודמות נדחקות לקרן זווית. יש מי שנפגע משינוי סדר היום ואתם, שהינכם מרוכזים יותר מידי בעצמכם, שוכחים להודיע לכל מי שצריך על מה שקורה. מצב הרוח האופטימי שלכם גורם לאחרים לסלוח לכם על חוסר ההתחשבות. אל תהפכו זאת למנהג קבוע. היו בטוחים בכוונותיו הטובות של אדם זקן ובא בימים.


ההתלבטויות מוציאות אתכם מדעתכם וגם גורמות לכם להעביר מסרים לא ברורים לסביבה. החופש האישי חשוב לכם מאוד וגם רמת ריגושים גבוהה. מצד שני, אתם נמשכים למסגרות מסוימות בהן אתם מקבלים תחושה של יציבות. בחיים האישיים, כל מה שלא מושג, מוזר ושונה – הופך למאתגר. אז באמת, עם כל הבלגן הזה שיצרתם- איך אפשר להישאר רגועים? יש לנטרל אדם שלשונו נוטפת ארס.

אין לכם יותר מידי סבלנות לאנשים אחרים. אתם עלולים לגלות שפתיל קצר לא ממש תורם למערכות יחסים. עימותים עלולים להתעורר בשלב מוקדם יחסית. לקראת החלק השני של היום, הרוחות נרגעות. היכולת שלכם להכיל את המתח הפנימי משתפרת ואתם מתחילים להתנהג בצורה ראויה יותר. בן/ת זוג יפתיעו. אם אתם חשים רגשי אשמה והרהורי חרטה, כדאי שתפטרו מכל אלה באמצעותו של גורם שלישי.

אתם מרגישים מספיק בטוחים כדי לשתף את בן/ת הזוג ברגשות שלכם. שיחה כנה מניבה תמיד תוצאות טובות ויוצרת קירבה. במידה ואתם לא נמצאים במערכת יחסים, יש לכם הזדמנות לנסות דרך שונה מהרגיל בקשר עם בני המין השני. מומלץ לצאת לבילוי ולהשאיר את 'הקוצים' בבית. שינוי של ממש בגישה יביא לתוצאות דרסטיות. גם אם אתם מוקסמים מרעיונות רוחניים, כדאי שתבססו את מעמדכם בעולם החומרי והחומרני.


אתם משדרים ריחוק ובני הזוג צריכים להשקיע מאמצים רבים כדי לשבור את החומה שבניתם סביבכם. מוטב היה אילו נתתם ביטוי לחששות שלכם, במקום לנסות להתבודד ולעכל את מה שקורה לבדכם. אתם מחלישים את העוצמה והכוח שלכם וגם גורמים לאנשים קרובים אליכם להסס ולהיכנס למצבים של חוסר בהירות לגבי רגשותיכם. הפנימו את הרעיון לפיו עדינות ורכות הן תכונות נעלות, אך לא כדאי שיריביכם יפרשו אותן כאות לחולשה.

ספר רב של הצעות בתחום האישי גורם לכם לבלבול בהערכת המצב. קצרים בתקשורת ואי הבנות עם בני המשפחה עלולים להביא לוויכוחים מיותרים. יש מי שמנסה לשבור את השגרה ולגרום לכם לצאת לכיוונים חדשים. היפוך התפקידים מביא למבוכה. חכו עד שיגיע הרגע המתאים. ביחסים שבינו לבינה זכרו כי לעולם אין להציע אהבה מתוך אבירות. אבירות היא סיבה טובה לזר פרחים, אך לא לאהבה.

שינויים במקום העבודה מביאים אתכם למחשבות על שינוי רציני ומקיף בתחום התעסוקה. האמת היא שיש לכם הזדמנות לצאת למקום טוב יותר. מה שדרוש הוא שתפקחו את העיניים. עומס ולחצים מצד הממונים עליכם בעבודה יהוו גורם ממריץ לבדיקה והערכה מחודשת של המצב. ביחסים שבינו לבינה זכרו כי הנישואין אינם באים לגרום לאדם לבטל את עצמיות מפני בן הזוג, להיפך, הם באים לחזק את עצמיותו הודות לבן הזוג.

מאמרים קשורים

Back to top button