הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 11.2

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

מה שהכי בא לכם לעשות זה לצאת לחופשה אבל המצב לא מאפשר מותרות שכאלה. אתם מתוסכלים מאוד ומגלים תוקפנות כלפי הסביבה. חשוב לשמור על שפיות למרות הלחצים מסביב. יום של מנוחה בבית ייתן לכם שהות להירגע. עם קצת מזל תצליחו לעבור את היום בלי לגרום ליותר מידי נזקים ולהתחיל את השבוע ברגל ימין. צפוי מסר משעשע המכיל רמז רומנטי. במקום להתבשל בהתלבטויות, כדאי שתציגו שאלה ישירה.

הקריירה שלכם ממשיכה לגלות סימני התאוששות מעודדים והמצב בבנק מאפשר לכם להוציא כספים על קניות ופינוקים שמזמן לא פרגנתם לעצמכם. הגיע הזמן שתפנקו את עצמכם ואפילו תקנו לעצמכם מתנה ככה סתם בשביל הכיף. למה לא? יום טוב לחגוג וליהנות מהחיים בלי יותר מידי חשבונות. להתחשב באחרים זה בהחלט חשוב אבל לא על חשבונכם.

השעה כשרה לאהבה. קחו יוזמה והשתמשו בכושר היצירתיות שלכם להגשמת השאיפות. תחושה של עשייה ועוצמה פנימית באה לידי ביטוי. משוב חיובי מתקבל מאנשים סביבכם, בין אם מדובר בתחום האישי ובין אם בתחום הקריירה. היו קשובים לבני המשפחה ולחברים שזקוקים לכם. מישהו יפתיע אתכם עם מתנה. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על מכשולים שצריך להתגבר עליהם.



היום אתם מרגישים עייפות. הכול נראה כאילו יוצא משליטה ונראה כאילו כולם כועסים עליכם. תוקפנות שמגיעה אליכם מבחוץ משקפת את רגשות הכעס שאתם מנסים לרסן מבפנים. נסו להתגבר על התסכולים ולבדוק אפשרויות לפעולה במקום להרגיש כמו קורבן. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על מזל במרחקים ועל נסיעה משתלמת. אתם מתכננים דבר-מה שינחיל לכם הצלחה גדולה, אך דורש השקעה רבה של זמן ואנרגיה. הכוכבים איתכם.

אתם מרגישים שאתם מהווים אטרקציה במקום העבודה. הכוח שניתן לכם עלול להפוך לחיסרון. חשוב שתבהירו את עמדתכם בנוגע למה שקורה בשטח. פרויקט חדש בדרך. ההנחתות שלכם על בני המשפחה גורמות לתחושת תסכול. יום מתאים לשיחות נפש ובירור עמדת המעורבים. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על נסיעה ממושכת. הצעה שלכאורה קשה לסרב לה עלולה להתברר כחתול בשק. היא מסוג הדברים שלא כדאי להמר עליהם.

הרומנטיקה מעסיקה אתכם עד מעל הראש ? אתם צריכים להיזהר לא להראות התלהבות יתרה ולא להבריח את הפרטנר שאומנם מראה התעניינות גורפת אולם עלול להילחץ באופן פתאומי. שמרו על תנועה מתמדת ובכך תהוו אדם נחשק יותר. 'שחקו אותה' כדי ליצור אפקט מאתגר לאורך זמן. הרעיונות שופעים במוחכם כים גועש, אך העצלות עלולה להכשיל את הוצאתם אל הפועל.


הגיע הזמן שתחשבו קצת יותר על עצמכם. מה שהיה משפר ממש את המצב היא חופשה לבד. אתם זקוקים למנוחה של ממש. אין צורך להתלבט. כולם יישארו בחיים למרות שאולי תהיה לכם הרגשה קלה של היסטריה. צעד כזה יכול בהחלט להיות תפנית חיובית במערכת היחסים המשפחתית. צפויה פריצת דרך שתתבצע בסגנון סוחף, פורץ וכובש.

ההתנגדות שלכם לצאת לנסיעה מענגת, מבוססת על פנטזיה לגבי אדם מסוים. אין לכם מפני מה לחשוש. העובדה שיש לכם מחשבות סרק בכיוון זה מעידה על רגישות יתר. אין סיכוי שתגיעו למצב לא נעים והסיטואציה ממנה אתם פוחדים, פשוט לא תתרחש. סעו ותיהנו! אל תחושו מבוכה בשל האנרגיה הרומנטית שקפצה עליכם לאחרונה. התבונה חוזרת אל ראשי אנשים שחששתם פן איבדו את הצפון. נראה כי בסופו של יום הם מודעים לאינטרסים שלהם.

תופעה קוסמית עלולה להוליד תחושה של "אם אין אני לי – מי לי": קשר רומנטי גורם לכם להתנתק מחברים ישנים וזה חבל. אין לדעת מתי תזדקקו או תרצו את חברתם ואז, אולי, יהיה מאוחר מידי. הצורך החזק שהיה לכם באינטימיות ובגילויי אהבה, נרגע. עם הזמן חשוב שתמצאו דרך לאזן בין כל הקשרים החברתיים שלכם. חיי חברה הם משהו שרק אתם תוכלו ליזום ולקיים. טיפ: לעשות במקום להתלונן.


אתם שוב בהתלבטות לגבי הקשר הרומנטי בו אתם מעורבים. הנדנדה הרגשית לא ממש מוסיפה לכם שלווה. טוב היה לו יכולתם להגיע להחלטה סופית בתחום זה ולדבוק בה. בן/ת הזוג לא ממש מבינים מה עובר עליכם או לפחות כך הם מצהירים. נסו לבדוק את אמיתות רגשות החשדנות שלכם. אולי אתם טועים? גם אם אינכם מודעים לכך, נראה כי עסקיכם מושפעים מן המתרחש איתכם בתחום שבינו לבינה: השקיעו בתחום זה, והכול יבוא על מקומו בשלום.

אתם ניצבים בפני מצב הדורש מכם היערכות מחדש, כך שאתם לא ממש רוצים לראות אף אחד וטוב לכם להיות קצת לבד. אל תהיו כול כך מופתעים, זאת תופעה מבורכת שלא צריכה להימשך לאורך זמן, אך תיתן לכם שהות להתאושש. זה בהחלט מובן בנסיבות הקיימות. אתם מסוגלים לקבוע מה המידה המתאימה. זכרו את היתרונות שהסביבה נותנת לכם- אל תשכחו את מי שעומד לצידכם. מקדו את תשומת-ליבכם באפשרויות הצפונות בתוך המכשולים וזכרו כי בכל רע הכרחי טמון זרע גדול של הטוב והאור.

היום שלכם נראה כמו 'רומן רומנטי' שנכתב לפני שנים. כך לפחות אתם מפרשים את מה שקורה לכם. נסו לא להיסחף יותר מידי לתוך 'סרטים' ווודאו שהצד השני מרגיש כמוכם. הכמיהה שלכם לקשר הופכת כול הרפתקה למשהו שהוא מעבר. אתם רוצים כול כך? מצאו שדות נוספים לנתינה אלטרואיסטית. נסו להתבונן על חייכם מנקודת מבט חיצונית ואובייקטיבית. לאחר מכן יישמו על עצמכם את העצות שהייתם מעניקים לאחרים אילו היו במצבכם.

מאמרים קשורים

Back to top button