הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 12.2

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם באמת משתדלים אבל המתח בזוגיות נשאר בעינו. סדרי העדיפויות שלכם אינם תואמים את אלה של בן/ת המין השני שמקפיד להודיע לכם כל פעם מחדש- מי הבוס. קשה לכם להירגע למרות שיש מי שמנסה לשכנע אתכם שהמצב לא נורא. נסו לקחת את הדברים ביתר קלות. לא נראה שאתם מתכננים שינוי של ממש צפוי בילוי במקום שקט השופע שכיות חמדה.

אחרי הרבה מאוד זמן שהמצב היה רגוע משהו, נכנסה בכם רוח סערה. המתח בזוגיות משפיע על מצב הרוח. אתם נכנסים לתחושות של חוסר בטחון ודאגנות. כבר מזמן לא הרגשתם כל כך רע. שיחת טלפון עם מישהו קרוב, אדם מרתק, מעוררת שאלות נוקבות לגבי מהות החברות ביניכם. אולי באמת הגיע הזמן לעשות ניפוי רציני במערכות היחסים. אגב, הרפתקנות אינה מלה גסה ובלבד שאינכם נוטלים סיכונים מיותרים.

סוף סוף אתם מצליחים להיצמד לתחושת סיפוק ואפילו מעזים להצהיר שאתם מאושרים. הסוד הוא להיות ב"כאן ועכשיו". בלי לחשוב יותר מדי על העבר אלא להיצמד לאירועים המתרחשים בהווה וגורמים לכם נחת רוח. בזוגיות- פריחה. בעבודה- המצב סביר אם כי בקרוב יהיה עליכם לשקול ברצינות אפשרות של שינוי. צפויה אנרגיה קוסמית המזהירה מפני אויבים נסתרים.



בדרך כלל אתם חיים באיזון אבל היום, משום מה, נכנסת בכם 'רוח לחימה'. אתם מפעילים לחצים על אנשים הקרובים לכם. הניסיון בשליטה ובחלוקת הוראות לכל הכיוונים לא מצליח וגורם לעימותים, תרדו מהעץ הגבוה עליו טיפסתם. עשו ניסיון אמיתי לתקשורת בגובה העיניים. באופן מפתיע אתם קוטפים את פירותיה של השקעה נמרצת בעבודתכם. אדם המושך בחוטים מעדיף אתכם על פני מתחריכם.

אתם מתעוררים אל תוך יום נמרץ. מטפחים את הופעתכם ומרגישים שאתם יכולים לכבוש את העולם. אתם יודעים טוב מאוד לשמור על עצמכם ועל האינטרסים שלכם תוך כדי שמירה על איכות חיים גבוהה, אך לא על חשבון אחרים. פעילות קדחתנית במהלך היום עלולה לגרום לכם לתחושת עייפות לפנות ערב. צפוי לכם הישג כביר אם תשכילו לראות את התמונה כולה, מבלי להתמקד בפרטים קטנוניים.

אתם עלולים למצוא את עצמכם בעימות מול אדם שלא ממש מחבב אתכם. למרות שעל פני השטח אין לכך כול סיבה נראית לעין, הרי שמתחת לפני השטח יש דינאמיקה של תחרותיות שמרעילה כול חלקה טובה. אל תחששו יותר מידי. במקרה הכי גרוע תוכלו למצוא תחליף. הידע שאתם צוברים, חייב להפוך לנחלתם של רבים. נסו להגות רעיון שיאפשר לכם להעביר להם אותו.


תופעה קוסמית מבשרת על אנרגיות ממוזלות. צפויים להתרחש שינויים אחדים בכמה תחומים. היכולת התקשורתית שלכם עומדת היום להוכיח את עצמה ובגדול. אם תצליחו להתעלות על הצורך להגיב על כל גירוי, תצאו מנצחים מכול סיטואציה. יש אפשרות לקידום בעסקים. יום מתאים לחתימה על עסקה או חוזה. בכל מקרה, על מנת לא ליפול למלכודות ולהצטער מאוחר יותר- היעזרו בייעוץ מקצועי. היכרות חדשה מותירה בכם טעם של הימור. כדאי שתשאלו את עצמכם אם למדתם דבר-מה מקטעים דומים בעבר.

צפוי יום חוויתי. אתם ממש מתמוגגים מאירועים שאתם חווים היום. אתם מגלים צדדים חדשים באישיותכם ויכולת ליהנות מדברים קטנים ולא משמעותיים שגורמים לכם שמחה וכיף. על מנת להרגיש ביטחון אתם דבקים בדרך כלל בלוחות זמנים קבועות ובמנהגים שחוזרים על עצמם. היום אתם מרגישים כאילו כל המסגרות נשרו. תחושה מרעננת. צפוי יום נפלא לענייני מסחר ושיווק, בעיקר אם מדובר בנכס כלשהו. עיתוי חלומי לעבור מתכנון לביצוע.

הרקיע משגר אנרגיה מאתגרת אל כוכב יופיטר השולט בכם. התופעה עלולה להגביר את הצורך לפטפט ולהסגיר סודות. נדמה לכם שאתם מאוהבים אבל בעצם זה ממש מוקדם להסיק מסקנות ולגלות את רגשותיכם בקול רם. אתם יכולים בהחלט להביע התעניינות ולהקרין נגישות, אך לא מומלץ להשקיע יותר מידי, לפחות לא בשלב זה. בן/ת הזוג הפוטנציאלי צריך עדיין לעמוד במבחן המציאות. תנו צ'אנס אך אל תפתחו את הלב.


שילוב מעניין בין יופי ואופי מהווה מוקד משיכה עבורכם. באמת הגיע הזמן לשחרר את העבר ולהתחיל ברגל ימין קשרים חדשים שאינם בהכרח רומנטיים, לפחות בתחילתם. עבורכם זה עניין רציני לחלוטין. חשוב לעשות רושם ראשוני טוב. אחרי שתגרדו קצת את ה'שכבות העליונות', תוכלו למצוא תשובה אמיתית. בגלל הדמיון המפותח שלכם חשוב להקפיד להישאר מחוברים למציאות. מומלצת לכם פעילות חברתית, קהילתית ואפילו פוליטית. המזל הטוב יגיע כתוצאה משיתוף פעולה ביניכם לבין הסובבים אתכם.

סידור זמני הופך למשהו קבוע ואתם לא בטוחים מה עמדתכם בנושא. כנראה שיש משהו שמפריע לכם. כוחות הפועלים מתחת לפני השטח הם לעיתים בעלי משמעות גדולה ממה שנוח לכם להודות. אז לא מתאים לכם הקצב? שיחה כנה בה תיקחו עליכם את מלוא האחריות, תעזור לכם לצאת מהפלונטר בעיתוי הנכון בלי לגרום נזק לאחרים. הגיע הזמן שתסלחו לעצמכם. נראה כי הרהורי חרטה רק מעכירים את איכות חייכם.

חשוב לכם מה חושבים עליכם אנשים אחרים. עובדה זאת גורמת לכם לעיתים לנהוג בנאיביות. הימנעו מהוצאות כספיות לא הכרחיות שנועדו לשדר לסביבה שהכול אצלכם בסדר. התגברו על התסכולים שלכם באמצעות פעילות ספורטיבית. בשעות הערב התנהגות ספונטאנית לא פועלת לטובתכם- מותר לכם לומר לא, אל תנסו לקצר תהליכים. זה פשוט לא עובד. זכרו כי אין הברכה שורה אלא בסמוי מן העין. פירוש הדבר הוא כי שמירה על סודיות וחשאיות, תקדם את מטרותיכם.

מאמרים קשורים

Back to top button