הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 17.2

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום תוסס. אתם מרגישים מלאי יוזמה וכוח וקשה לכם להתאפק ולחכות עד יום ראשון שיגיע. בינתיים אתם מתכננים תוכניות ומדסקסים עם כל מי שמוכן לשמוע איך אתם הולכים להתעשר בין לילה. נסו להירגע קצת ולהוריד הילוך. חלומות ורעיונות יש לבדוק הלכה למעשה. מחר תוכלו להחליט איך בדיוק עושים את זה. אל תחושו רגשי אשם בשל שאיפתכם לזכות בהגנה ובביטחון.

יום מבולבל בו מישהו מעביר אליכם מסרים סותרים ואתם לא יודעים להחליט מה רוצים מכם. הפיתוי לקשר גדול אבל יש המון בעיות שצפות על פני השטח. הקושי והכאב המתעורר בפנים גורמים לכם להגיב בצורה הנוחה והבלתי מאיימת. נורא מתאים לכם להתבדח על כל דבר במקום לדבר על הקשיים ולבטא כעסים. זאת לא הדרך. יש להעדיף אנרגיות יציבות וממוסדות על-פני הרפתקאות ופיתויים.

בסך הכול אתם רוצים לזכות בהכרה של הסובבים אתכם ולקבל כמה מילים טובות. זה לא ממש מתאפשר היום כי איכשהו יש לכם את הכישרון לעלות לאחרים על העצבים. גלו התחשבות בזולת בצורה קצת יותר פעילה, התרחקו ממניפולציות ומרכילות. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על הצלחה בתחומים יצירתיים על חשבון תחומים אחרים.



הספונטאניות שקפצה עליכם היא ללא ספק תכונה שובת לב, שגורמת לאנשים סביבכם ליהנות מחברתכם הנעימה, אולם לכם זה יכול להזיק. אתם עלולים למצוא את עצמכם היום מאכזבים אנשים שקבעתם איתם סידור קודם שלא בלב שלם. אולי הפעם תלמדו מהטעויות שלכם ולא תנסו להיות בכול מיני מקומות במקביל. אחד אחד- זה עדיף. ההישגים יתחילו לזרום אליכם החל מן הרגע בו תרככו את עמדתכם ותתחברו עם הפן החזק שבאישיותכם.

אתם חווים מתחים וחרדות מיותרים ולמרות שאתם במודעות, קשה לכם להשתחרר מהרגשות השליליים הללו. חשוב מאוד שבימים אלה תפרקו את עודף העצבנות שלכם בפעילות גופנית. הקטינו את שעות הפנאי ואת הזמן שאתם מקדישים לחשיבה מעגלית, שוב ושוב, על אותן בעיות שמטרידות אתכם. בערב כדאי לצאת לבילוי ולא להישאר לבד. אל תתייחסו לזוגיות שלכם כמובנת מאליה. אם רצונכם כי תאיר לכם פניה, מהרו להשקיע בה.

אתם מנסים לשפר קטע מדשדש ולהפיח חיים במה שנראה היום די רע. מול שפע הרעיונות המגיעים אליכם מכיוונים שונים, אתם מרגישים מוצפים. הימנעו מקבלת החלטות בנושא ביום או ביומיים הקרובים. בן/ת הזוג מדרבנים אתכם לעשייה אולם אתם עלולים לקבל החלטה פזיזה, מומלץ לפעול לאט ובזהירות! הצלחתכם מבוססת על תחכום בתוספת רכות ודיפלומטיות. אל תחששו להציג פן זה בפני מתחריכם.


מישהו שאתם לא סובלים במיוחד, מציק לכם מילולית. נראה שהדרך היחידה והנבונה להתמודד היא להקשיב ולהמתין, לתכנן ורק אז… להגיב. השתדלו לא להעביר מסר של נקמנות. פשוט אין טעם. הרווח הנקי שלכם יהיה תגובה שקולה וקרירה כלפי אותו אדם שרק מחכה שתמעדו. לא כדאי לתת לו את התענוג. לכו אל פגישותיכם עם אור גדול נסוך על פניכם. בדרך הזו תצליחו להמיס גם את ליבם של הקשוחים שבקשוחים.

סוף השבוע צריך להיות מוקדש רובו ככולו לענייני אהבה ורומנטיקה. אתם במצב רוח קליל ופשוט בא לכם לצחוק ולהשתולל כמו ילדים קטנים. אתם מרגישים נפלא וזה מאפשר היווצרות של אווירה חופשית חסרת מעצורים. יום מתאים לבילוי בחיק הטבע עם בקבוק יין טוב או ליום כייף בין הסדינים בבית. הצלחה בנתיב שבינו לבינה תשפיע לטובה גם על שאר התחומים.

הרגישות שלכם גורמת לכך שניתן להשפיע עליכם בקלות רבה, יחסית. יש לכם הרגשה שמישהו מנסה להפעיל עליכם מניפולציה ולכן גם אולטימאטום עתיד להגיע בקרוב. אם יש דבר שאתם לא סובלים זה בדיוק מצבים מסוג זה. המצב עומד להשתבש עוד יותר, לפני שהעניינים יחזרו לתקנם. הפיוס שאתם משליטים בין יריבים, תורם להאדרת שימכם. שיחה שחששתם מפניה מתבררת כלא מי-יודע-מה מפחידה. ייתכן כי הכול הוא רק בראש שלכם.


יש לכם המון אנרגיה חיובית ואתם לא מהססים לחלוק אותה. לעיתים קרובות אתם מוצאים את עצמכם מחלקים עצות ומעודדים אנשים שמגיעים אליכם ובעצם מבקשים מילה טובה. אתם בהחלט רוצים לעזור ויוצאים מהסיטואציה- מחוזקים. הרי הכול בחיים יחסי והסיפורים שאתם שומעים מסביב רק נותנים לכם פרופורציות על הבעיות שלכם. מישהו מנצל את קשריו איתכם כדי לקדם את ענייניו. מצד שני, נראה כי גם אתם יוצאים נשכרים.

ידידים שתומכים בכם ומעודדים אתכם במצב החדש שנוצר, מהווים מקור לתחושות של אושר וסיפוק רגשי. יש לכם הזדמנות של ממש לבטא את רגשותיכם מול אוזן קשבת. חשוב שתעשו זאת ותאווררו את כל מה ששמרתם בבטן זמן רב. נושא שיחה טעון עלול להעיק על המרבים אולם הגיע הזמן לפתוח את העניין ולהבהיר אחת ולתמיד את דעתכם. אנרגיות טובות מאפשרות לכם לחשוף ולדון במשקעים שהודחקו, אך יש לעשות כן עם מי שצריך ולא עם יועצים.

אתם נהנים ממצב רוח טוב, בעקבות תחושה פנימית של התחדשות. קיבלתם החלטות חשובות שעוזרות לכם להירגע. מה שהיה –נגמר ואתם יכולים לסמן "וי" ולהתקדם הלאה. זה הזמן להתחיל בדרך חדשה. עד כה התפשרתם יותר מידי, אל תעשו הנחות לאף אחד, גם לא לעצמכם! הגיע הזמן לשינוי ואתם ממש בשלים! בילוי ביתי לא מתאים לכם. יותר טוב לכם לצאת ו"לתפוס ראש" עם חברים. גם לכם מותר לפרוק עול ולהרגיש כמו ילדים קטנים. נראה כי רצינות וכובד ראש, לא ממש הועילו להשגת מטרותיכם או שיפרו את איכות חייכם.

מאמרים קשורים

Back to top button