הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 19.2

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

כוכב מארס מזרים אליכם אנרגיה גועשת ורומז כי מישהו בסביבה הקרובה שלכם זקוק לתמיכה, אבל יעשה כל מאמץ כדי להסתיר את מה שנראה כאקט של חולשה. במקום לכעוס ולהתרגז, גלו בגרות וראיה חודרת מול ה'תרגילים' של אותו אדם, שניתן להגדירם כילדותיים למדי. תנו תמיכה וגלו מה באמת קורה מעבר להצגה החיצונית של הדברים. צפויה לכם הפתעה לא קטנה.

כוכב ונוס השולט בכם ממשיך את מסעותיו בנתיב הנחשב ליסודי, רציני ומעשי. אתם מאוד רוצים קשר רומנטי אבל הדברים קצת תקועים. משהו שהתחיל בעבר ונקטע בטרם נתן לכם הזדמנות לבדוק לעומק את הפוטנציאל, עדיין מהדהד לכם בזיכרון. קודם כל צריך לנקות את השטח ממשקעים ורק אחרי זה לשוב ולטפל בנושא שמעסיק את המחשבות שלכם רוב שעות היום.

אתם מגלים עניין בתחומים חדשים שלא הכרתם בעבר. לצורך האפשרות המאתגרת שאתם רואים בה כלי לסיפוק האינטלקטואלי שלכם, אתם מוכנים לעשות מאמץ ולנסוע רחוק. אתם לא רוצים לסכן את הזוגיות אך לא מוכנים לוותר על האתגר. תדרשו במהלך היום להפעיל שיקול דעת ויכולת יצירתיות כדי 'לרקוד על שתי החתונות בבת אחת'.



אתם מרגישים אופטימיות ושמחת חיים בלתי ניתנת לעצירה. העובדה שאתם עסוקים לא עוצרת אתכם גם בשעות הערב והלילה ואתם מרגישים צורך בלתי נשלט לצאת לבלות ולרקוד- העיקר לא להישאר בבית. צפוי לכם בילוי מענג במיוחד. תזרמו עם קצב ההתרחשויות ולא תתאכזבו. אתם כבר תמצאו את הדרך הנכונה להתמודד עם העייפות. מסר רוחני תקופתי רומז לכם על תקופה נפלאה עבור אלה מכם החולמים על עולם התקשורת, כמו גם על עולם המסחר.

יום מפתיע בו אתם מרגישים טוב במיוחד והקסם האישי שלכם שופע. בווירטואוזיות ראויה לציון אתם מצליחים לארגן, באופן ספונטאני, מפגש חברתי מוצלח במיוחד. האנרגיות בעליה. מתחת לפני השטח יש עדיין מעט מועקה אבל העיקר שאתם מחוברים למה שקורה במציאות ונשארים נאמנים לעצמכם. הרקיע מייצג פרשיות רומנטיות בעלות אופי "פיקנטי", כמו גם מניפולציות פיננסיות.

נראה כי אתם לא מצליחים לבצע את כל מה שיש לכם ב'רשימה'. נכון שזה רק היום השני בתחילת השבוע, ובאופן תיאורטי אתם צריכים להיות רעננים ומלאי אנרגיות, אבל בפועל, אתם מתקשים להזיז את עצמכם. דרוש לכם עוד זמן להתאושש. אז קחו את הכול ב'איזי'. שום דבר לא יעשה לבד ולא יברח. אל תשתפו יותר מידי אנשים במה שעובר עליכם. צפויים מצבים של פסק-זמן והתבודדות לצורך חשיבה מחדש על עניין מהותי כלשהו.


משהו נעים ומשמח קורה בעבודה. העומס יורד, ההספקים עולים והיחסים משתפרים. אתם מצליחים ליצור רושם טוב ואווירה רגועה וכל המעורבים נהנים מהסיטואציה. בתחום הביתי יש זרימה של אנרגיה חיובית הגורמת להתקרבות בתחום האינטימי. תנו לעצמכם לזרום עם הדברים. הסירו את המגבלות ותנו לעצמכם ליהנות עד הסוף. הרקיע מייצג מצבים ממוזלים שאין למעלה מהם, כמו גם עושר, אהבה, פריון וברכה.

אתם מתעוררים בבוקר עם צליל חדש בלב וקוטפים פירות של השקעה ממושכת. התאמצתם והתעייפתם אבל יש רבים שמתייחסים אליכם עכשיו בכבוד הראוי. גמול כספי יגיע בעתיד. יוזמה רומנטית שמגיעה מצד מישהו בן מזל דלי, מפתיעה אתכם מאוד. למרות שהדבר לא נראה מתאים, על פניו, כדאי לתת צ'אנס. מומלץ לא למהר! הרקיע מייצג מצבים לפיהם יש לבצע סובלימציה על עולם הרגשות ולנתב אותם [את הרגשות] אל אפיקים יצירתיים.

תהליך של שינוי עובר על מישהו שמקורב אליכם מאוד. אתם מקבלים את אורח החיים החדש ולא שופטים את אותו אדם כמו שעושים אחרים. בכך אתם מוכיחים חברות אמיצה ומהווים מקור של תמיכה ועידוד. יתכן כי אתם חושבים בעצמכם על שינוי מסלול? השתמשו באינטואיציה ותנו לעצמכם חופש חשיבה ובחירה, לפחות כמו שאתם מעניקים לאחרים. הרקיע רומז כי זו תקופה נפלאה למניפולציות כספיות.


הניסיון שלכם לגונן על מישהו שאתם מחבבים, חורץ את גורל הקשר עם אדם שלישי שמעורב רגשית עד מעל לראש. עליכם לנקוט עמדה ברורה, אי אפשר לרקוד על שתי חתונות בבת אחת. עבורכם זה בהחלט עניין של עקרונות וחינוך הטבועים בכם עמוק מאוד. דיונים פנימיים והתייסרות- לא ממש יועילו. הרקיע רומז כי זו תקופה בה צריך להתמקד בפעולה ובביצוע ולא להפריז בתכנונים מורכבים ובהתפלספויות.

הגיע הזמן לדרוש בחזרה כספים שאנשים חייבים לכם. הקסם האישי שלכם יפעל לטובתכם ותצליחו להשיג את מה שלא יכולתם בעבר. אין הצלחה של מאה אחוז ולכן טוב תעשו אם תתכוננו לכך מראש. אל תתאכזבו אם התוצאות הן לא בהתאם לתוכנית המקורית. כול הישג הוא מכובד לעומת העבר. הביטו בעשירים. העושר אינו רכושם, הם עניים ממש כמו כל קבצן אחר. למעשה, הם הרכוש של רכושם.

אתם מחפשים דרך קצרה אך בטוחה לשפר את מעמדכם. אל תנסו לרצות אחרים ולטשטש את האופי האמיתי שלכם. 'ההצגה' לא תוכל להמשיך זמן רב כיוון שיש לכם תכונות מוגדרות וצרכים חזקים מידי. לצורך העלאת הפופולאריות, לא כדאי להשלות אחרים בתמונת מצב לא מדויקת. כאמור, ממילא, לא תצליחו. מי שאוהב אתכם צריך לקבל אתכם כמו שאתם. זכרו כי רק דבר אחד אפשר לרכוש ואותו כבר יש לכם איתכם – אתם עצמכם, התודעה שלכם. אך כדי לרכוש את ההוויה הזו יש לעמול קשה.

מאמרים קשורים

Back to top button