הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 21.2

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

חשוב לכם להרגיש שאתם שומרים על נאמנות לעצמכם. יחד עם זאת, אינכם קשובים ממש לאנשים אחרים, מה שגורם לחיכוכים מיותרים. נסו לגלות קצת יותר רגישות. בטווח הרחוק זה ישתלם לכם מאוד. השתמשו בטאקט ואל תתנו למילים לבלבל אתכם. שימו לב יותר למה שלא נאמר ולסימנים של שפת גוף. זה יום שנוצר כדי לארח ולהתארח. גם אם אתם מן המתבודדים הרי שהיום לא כדאי לכם לפעול סולו.

תופעה קוסמית עלולה להתיש ולגזול אנרגיות. קשרים חברתיים ישנים מתעוררים לחיים. עליכם ליצור ריחוק רגשי מאדם שמעורר אצלכם רגשות מעורבים שרובם שליליים. יסוד האדמה מזרים אליכם אנרגיות בעלות אופי שאפתני ויוצר עבורכם קשרים עם ילידי המזלות גדי, בתולה ושור כמוכם. מישהו רומז כי אתם קשים מדי איתו. הסבירו לו כי דרישותיכם ממנו הן כאין וכאפס לעומת דרישותיכם מעצמכם.

הרבה רומנטיקה יש לכם בראש. ממש בא לכם להתאהב ולמזלכם, יש לכם מספר אופציות. אתם מחוזרים על ידי רבים, אז רק נשאר לבחור. נסו להיות פחות ביקורתיים ולגלות הבנה כלפי השונה. תופתעו עד כמה זה יקל על ההרגשה ויגביר את ההנאה מכול סיטואציה שתיווצר בשטח. יש לשחרר ולהתמקד בחיובי. אתם משועשעים מהתנהגותו המוזרה של אדם חביב. מה שעלול לעצבן אחרים, מעלה חיוך על פניכם. 



יום טוב. אתם מצליחים לראות את המציאות כפי שהיא, ואף ליהנות מראיה קצת יותר הגיונית שמאזנת את מצב הרוח. אל תתנהגו כאילו הבעיות אינן קיימות. התמודדו איתן בצורה הטובה ביותר שאתם יכולים, ובמקרה הצורך פנו לאדם קרוב לעזרה. מה שקורה ישרת אתכם בעתיד. מסר רוחני רומז לכם על הצורך להעניק מעטה רשמי לאהבתכם, או בפשטות – להוביל את הדברים בכיוון של התמסדות.

האישיות הסוחפת שלכם מספיקה בדרך כלל כדי להשיג דברים בדיוק לפי הצורה שבה אתם רוצים אותם. הצורך שלכם בדרמטיות גורם לכם למשוך תשומת לב רבה ולהיות המנהיגים בכל חבורה או קבוצה אליה אתם מגיעים. לא תמיד אתם יכולים להוביל את כולם, וכשזה לא קורה מוטב שתקבלו את העובדות כפי שהן בלי להקים מהומה. מסר רוחני רומז לכם על תקופה בה יש ליהנות מפירות האהבה, אך אין לוותר על עצמאות ועל חופש אישי.

מצב רוח של קלילות והומור 'תוקף' אתכם היום במלוא העוצמה. אתם מעבירים יום כייפי כאשר התקשורת והמגעים שלכם עם אנשים אחרים מתנהלים בצורה חיובית ביותר. בבית יש מי שקצת מתלונן מסיבות אישיות, אך מצב הרוח הנפלא שלכם מאפשר תגובה נעימה שמשרה שלווה ותחושת שיתוף פעולה. מסר רוחני רומז לכם על מזל גדול לעסקים שבכוונתכם לבצע, כמו כן הוא מבשר על תקופה טובה עבור אלה מכם העוסקים בעיצוב מכל סוג שהוא.


אתם מרגישים תחושת התחדשות ויצירתיות. כושר הביטוי שלכם משתפר. אתם מוצאים את כל המילים הנכונות לומר, בזמן הנכון ולאנשים הנכונים. יום מתאים לראיונות עבודה, מפגשים חברתיים ובמיוחד לפנויים שמחפשים קשר חדש. כדאי לגלות תשומת לב לבני המין השני, להקשיב לדברים הנאמרים ובמיוחד למה- שלא. הרקיע מייצג פרשיות רומנטיות בעלות אנרגיות לוהטות, פורצות, סוחפות ומסתערות.

נדמה כאילו אתם נמצאים במצב בלתי אפשרי ורק לכם יש את היכולת הווירטואוזית לצאת מזה. אתם מגלים חוזק ועוצמה שמרשימים את כל מי שעומד מולכם, כולל בני המשפחה שמופתעים מהתנהגותכם הנחושה. למרות שיש לכם תוכניות מרחיקות לכת עדיין לא הגיע הזמן לגלותן, חכו בסבלנות לשער כושר. הרקיע רומז כי זו תקופה בה אתם זוכים בהשראתם של כוחות עליונים ובהדרכתן של ישויות רוחניות.

יום כיף של ממש. אם רק תדאגו להיות במקום הנכון בזמן הנכון. נוצר מצב מתאים במיוחד לפעילות של קופידון. התחושה שמשהו נפלא קורה לכם נכונה. מותר ליהנות מאופטימיות גם אם בעיקרון אתם אנשים מציאותיים ורציונאליים וקשה לכם להאמין שיכולים לקרות לכם דברים טובים בצורה מרוכזת. אבל בלי אמונה אי אפשר. תזרמו עם זה. מה יש לכם להפסיד? הרקיע רומז כי זו תקופה של הצלחות עבור אלה מכם העוסקים בתחומים שהשתיקה יפה להם.


יום מתאים לרומנטיקה לפנויים וגם למי שכבר נמצא במערכת קבועה. מישהו מצליח לסובב לכם את הראש. למרות ההתלהבות הפנימית אתם מצליחים ליצור ריחוק רגשי על מנת לא להיפגע בהמשך. אין על מה לדבר ואין טעם לדיונים ולסיכומים. תיהנו מהחיים ותנו למה שצריך להיות, להיות. יום שכולו ריגושים. הרקיע רומז כי זו תקופה המיטיבה עם אלה מכם החיים ופועלים תחת אור הזרקורים.

אתם עלולים לחרוג מהשגרה בצורה שתקשה עליכם מאוחר יותר לחזור. פעולה בראש אחד ושיתוף פעולה עם בן/ת הזוג הופכת לחוויה בפני עצמה, מה שמוכיח בפעם המי יודע כמה, שכאשר יש רצון טוב הכול יכול להסתדר. לפנויים שווה לעשות מאמץ ולצאת לבלות במקום חדש שמעולם לא הייתם בו! הנאה מובטחת. זכרו כי אדם רוחני הוא זה שנהיה מודע להבל שבכל הסובב אותנו. דבר לא יכול להיות לך או שלך, פרט לעצמך.

השקעתם הרבה עבודה בפרויקט אישי. אל תוותרו לפני הסוף, גם אם יש קשיים של הרגע האחרון. אף אחד לא מעמיד אתכם למבחן. מה שאתם חשים, זה כנראה, הלחץ הפנימי שלכם. בלי לראות את הצד הפילוסופי של כול העניין אין לכם הרבה סיכויים לשרוד. כדאי ללכת בין הטיפות ולזכור כי הכול תרמית ואחיזת עיניים. מה שאתם רוכשים, רוכש אתכם יותר מאשר אתם רוכשים אותו.

מאמרים קשורים

Back to top button