הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 23.2

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

כאשר לא רוצים להתמודד עם המציאות, גם הבחירות שנראות מקריות- אינן כאלה. מן הסתם, אתם מבזבזים הרבה מאוד אנרגיה כדי להתחמק מראיה אמיתית של מה שקורה סביבכם, במיוחד בתחום החברתי. חברויות וקשרים נבנים או לפחות אמורים להתייצב על בסיס שיתוף פעולה. אם זה לא קורה- זה פשוט לא שווה את המאמץ. יש מי שפועל למענכם מאחורי הקלעים. גם אם אינכם מודעים למעשיו הרי שבקרוב תוכלו להיווכח בתוצאותיהם.

חשוב לכם מאוד להיות פופולאריים ולשם כך אתם מקדישים זמן ומאמצים רבים. האטו את הקצב והעמידו את עצמכם במקום ראשון. אל תתעלמו מצרכים של אחרים אולם מצד שני, גם אל תחשבו יותר מידי. גם הקרובים לכם ביותר עושים בסופו של דבר את מה שהכי נוח להם, בלי סנטימנטים. הנתיב הרומנטי צופן שאלות שכלל לא ברור אם בא לכם להשיב עליהן. ייתכן שאתם מדחיקים דבר מה.

אתם מצליחים להתחמק מהתחייבויות משפחתיות מעיקות ויוצאים לטיול ארוך. זה יום מתאים להתבודדות ולריכוז המחשבה. הגיע הזמן שתמצאו מקום וזמן כדי לספק את הצרכים האישיים שלכם שדי הזנחתם לאחרונה. בן/ת הזוג עשוי להפתיע. יום מומלץ לפעילות רוחנית. המישור האישי צופן הרמוניה אך פליטת פה מעצבנת עלולה לקלקל. כדאי למנות בלב עד עשר עוד לפני שמדברים.



אתם מוצאים את עצמכם בסיטואציה מוזרה הקשורה לעניינים רומנטיים. עליכם להחליט אם המצב מתאים לכם או לא. התלבטות ממושכת תציג אתכם באור שלילי כלפי המעורבים בעניין. קבלו החלטות ועימדו אחריהן בכבוד. מידע חדש שיגיע אליכם יפתיע. השינוי – כפי הנראה לטובתכם, למרות הקושי לקבל את הדברים. אתם עלולים להתרפק על פרשייה שלא עלתה יפה. אם התנאים והנסיבות נותרו בעינם, אל תצפו לגדולות.

שיתוף פעולה מצד הסביבה הקרובה יסייע לכם לעבור את היום הזה. אתם מרגישים שאין לכם יותר מידי כוח להתמודד עם אחרים, במיוחד כאלה שמפגינים כוחניות. הגמול גם כן כבר לא מהווה פיתוי מספק כדי להיכנס לעימותים. כאמור, תמיכה תגיע ממקור לא צפוי ותכריע את הכף. מסר רוחני תקופתי רומז לכם על רגשות כמוסים שחשיפתם עלולה להביך. מצד שני, נראה שאתם זקוקים לאוזן קשת על-מנת לשפוך את ליבכם.

אל תחשפו יותר מידי סודות. יש מי שמקשיב ועלול לנצל את המידע לטובתו האישית והכלכלית. אתם גם חשופים לשיטות משיטות שונות, על ידי אנשים שמתחרים בכם. אם אתם שוקלים מעבר מגורים, חפשו מקורות מידע נוספים ורק מאוחר יותר תוכלו להגיע למסקנות מגובשות. מסר רוחני תקופתי מבשר טובות עבור אלה מכם העוסקים ברפואה אלטרנטיבית, אך מזהיר מפני ביקורתיות יתירה כלפי עצמכם.


צפויה אווירה נעימה בין בני המשפחה. נסיעה המתוכננת לשעות הערב עלולה להתבטל בגלל בעיה טכנית. למרות שהרגשתם צורך לצאת להתאוורר, יתכן כי תיאלצו להישאר בבית. הפעילו את היצירתיות- זה יהיה לטובה, בסופו של דבר. צפוי ערב מפתיע ומעניין שיאפשר יצירת תחושת קירבה. מסר רוחני צופה נפלאות עבור אלה מכם הרואים את עתידם על במה ותחת אור הזרקורים, כמו גם עבור אלה העוסקים בתפקידים הדורשים ייצוגיות.

יום נעים בסימן של תקשורת עם הסביבה. במהלך היום תפגשו מספר אנשים מעניינים. למרות שהקשרים אינם עמוקים במיוחד ואולי דווקא בגלל זה, אינכם מרגישים מאוימים וההנאה שלכם רבה עוד יותר. מעורבות רגשית גבוהה היא לא הקטע שלכם היום. יתכן מצב שמישהו מפתח כלפיכם ציפיות רומנטיות ותצטרכו להעמיד את אותו אדם במקומו הנכון.

מתעוררים בכם דחפים חזקים לשנות משהו בדרך החיים ובצורת החשיבה שלכם. הפעלה מתמדת של כוח פשוט אינה עובדת אותם מנסים להוריד מהלך. תהליך לא קל, בו אתם זקוקים לעידוד. מפגש מקרי יספק לכם את ההזדמנות לתרגל חשיפה רגשית. קצת אמון, בבקשה. דברים טובים צפויים לקרות לכם היום. הרקיע מייצג שפע של תוכניות ורעיונות המבוססים על היבטים רגשיים ולא היבטים רציונאליים.


מצב הרוח מעולה, אתם מרגישים כמו בחופשה, יש לכם צורך לצאת למרחבים, לכייף ולהתאוורר. אז ככה, אם יש לכם אפשרות, הרי שזה יום אידיאלי לארוז סלסלת פיקניק ולצאת לחיק הטבע עם מישהו שאתם אוהבים. התארגנו לצאת בערב לבילוי רומנטי. הרקיע מייצג מצבים של הלכי רוח סוערים, אך קובע כי מדובר ברגשות ולא בפעולות או מעשים של ממש. ייתכן שהוא רומז לכם לעבור מדיבורים למעשים.

אתם נקלעים לוויכוח מתסכל עם חבר קרוב. התמימות שלכם לא מועילה במיוחד במקרה זה. כשמישהו שולף ציפורניים עליכם לפעול בחזרה ולא להושיט את הלחי השנייה. הוויתור רק יביא להסלמה במצב. גלו אסרטיביות. מהפכה של ממש תתחולל בחיים שלכם אם תצליחו לשנות גישה. בדרך כלל, זה לא עובד לבד. הרקיע רומז כי זו תקופה בה אין לאגור או לחסוך אלא להיפך, יש לנהוג בנדיבות ואפילו בפזרנות מסוימת.

אתם כמהים לתשומת לב ויש לכם אלף ואחת דרכים להביע זאת. בן הזוג משתף פעולה ואל תתפלאו אם תקבלו היום מספר רב במיוחד של שיחות טלפון פלוס. המציאות מפתיעה אפילו אתכם והמחוות מרגשות במיוחד. לפנויים- יש מצב לאהבה, רק תשחקו אותה בצורה הנכונה. אל תנדבו יותר מידי מידע במקום שלא דרוש. מידה של מסתוריות רק תתרום. הרקיע רומז כי זו תקופה בה יש לנהוג בטאקט ובדיפלומאטיות ולהימנע מכל צורה של "סגירת חשבונות".

מאמרים קשורים

Back to top button