הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 28.2

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם עובדים קשה מאוד ומרכזים את מירב האנרגיה בבית. מעט מידי זמן מוקדש לתחום הרומנטי והתוצאות בהתאם. אין לכם מה להתלונן אלא אם כן תנסו דרך אחרת. אולי שינוי מזג האוויר יגרום לכם ליתר מרץ. בגדול, זאת תקופה שקטה שהתאימה לכם לפני זמן מה, אך לא עכשיו. השינוי עוד ייקח זמן. חכו לשעת כושר בה תהיו פנויים יותר מבחינה נפשית. גם עבודה זה חשוב, אבל האני העצמי שלכם – חשוב יותר, לא?

אתם עובדים על שיקום הקשר הזוגי שלכם. אתם מנסים ויוצאים מהסיטואציה- מחוזקים. זכרו שאת רוב הקשיים תוכלו לפתור בעזרת תקשורת נבונה ונכונה. יש מי שנותן לכם עצות חכמות, למדו להקשיב מתוך סינון וליישם את מה שמתאים לכם- בלבד! הרבה יותר קל לכם ליהנות מאירועי היום, כי כעת אתם שלמים עם עצמכם. אתם נוכחים לדעת שאולי להחליט זה לא קל אבל זה בהחלט עדיף מאשר לדשדש באפלה בלי לדעת מה באמת קורה.

בני משפחה דורשים את תשומת הלב ונראה שעליכם להשקיע מאמצים רבים על מנת להשביע רצון. הליברליות וחוסר היכולת להציב גבולות, עלולים לעלות לכם ביוקר. מעל לכל עליכם לקחת בחשבון את הצרכים האישיים שלכם. אם תתמידו- תנצחו! אם לא- יהיה מי שינצל את העניין הזה עד תומו. תלות מוחלטת באדם כלשהו עלולה להוליד מצוקה – עשו הכול כדי לרכוש עצמאות אישית וחופש.



אתם מנסים לנהוג בצורה סולידית אבל לא בדיוק מצליחים. זה לא האופי שלכם וקשה פתאום לשנות את 'סדר היום'. מצב הרוח לא שקט? חכו קצת ואל תנסו לפתור את כל הבעיות בבת אחת. חשוב שתדעו שהאווירה תשתפר פלאים לקראת הצהריים. אי אפשר למנוע מבני משפחה צעירים להיות מעורבים במה שקורה בבית, אז אל תנסו. אל תתביישו לבקש עצה מחברים רק בשל החשש שהדבר יגרום לבזבוז זמנם.

לא כדאי לכם לשחק משחקים. אם אתם זקוקים לפסק זמן או חופשה, מוטב שתגידו כך. נחוצים לכם זמן ומרחב כדי להגדיר תוכניות לעתיד. אם לא תדברו, יש סיכוי לעימותים ומריבות. גם מניפולציות אינן הדרך להשיג התקדמות, במיוחד בכול מה שקשור למערכות יחסים עם חברים או במישור הזוגי. אתם נשלטים על ידי השמש שתכונותיה הן זוהר, אור, נדיבות, הגשמה, פופולאריות, עוצמה, נאורות, ביטוי עצמי, גאווה, מנהיגות ועושר.

מצב הרוח משתפר ואתם מרגישים הקלה. מתנה שתעניקו למישהו תתקבל בהתלהבות רבה. יש נושא אחד לפחות שמטריד אתכם אבל אתם מתעקשים לטאטא אותו אל מתחת לשטיח ולא לדבר. חבל! הדברים לא ייעלמו מעצמם וכדאי להוציא את כול הרגשות החוצה ולאוורר אותם. טיפ: תגידו את האמת ותקבלו תשובות כנות בחזרה. אתם נשלטים על ידי כוכב מרקורי שתכונותיו הן: שכליות, שנינות, כושר לימוד, ביקורתיות וקסם אישי.


התפקוד במסגרת המשפחתית גוזל את מרבית זמנכם. אתם נכנסים לשגרה של התייעלות ונראה שכך פועל הכול הרבה יותר טוב. ההבנה הפנימית של הגורם שיכול לעצור אתכם, בנסיבות מסוימות, עשויה להיות הפתרון לשינוי חשוב. אדם מבוגר שעליו אתם סומכים מאוד, מסייע לכם בעניין דחוף. יש לדכא את הדחף להתרברב, גם התלהבות יתר עלולה ליצור רושם של יוהרה.

יום שמתחיל בסערה אך נרגע בהמשך. ניתן לחבר אינטרסים שלכם עם אלה של בני משפחה אחרים. לא צריכים להיות כל כך טוטאליים ודרמטיים. תנו לזמן לעשות את שלו. מצב הרוח ישתפר בהתאם למפלס שיתוף הפעולה וההבנה. אדם אשר בשמו מופיעה האות ח' יעביר לכם מידע חשוב. זכרו כי נדיבות-לב היא תכונה נעלה, אך הכוכבים מציעים לכם לפנות אל תוכנית כלשהי לחיסכון. שימו משהו בצד, אתם יודעים, ליום המחר.

עליכם לקבל החלטה ולבחור דרך פעולה מסוימת. הדבר קשה לכם ואתם מתלבטים הרבה. במקביל, במהלך היום אתם מקבלים מידע שיעזור לכם לראות את כל התמונה בפרספקטיבה רחבה יותר. הקשבה לאחרים היא המפתח! בהמשך תקבלו את התשובות שחיפשתם זמן רב. אם ברצונכם להכניע את מתחריכם ואת המקנאים בכם, עליכם לפעול במהירות ובנחישות. פעולה זריזה ומהירה תתברר כטובה יותר מזו השקולה והמחושבת.


יום טוב. אתם מעניקים אהבה למישהו קרוב אליכם שבאמת זקוק לתשומת לב ומקבלים מלוא חופניים בחזרה. התקפה קלילה של תסכול יוצרת מתיחות אבל מתפוגגת במהלך היום. הפיוס מתוק מתמיד ואתם חשים שיש התקדמות משמעותית בקשר. למי שפנוי- יש לכם רצון והנסיבות לטובתכם אך אל תפתחו ציפיות מוגזמות לאהבה. אם תחדרו עמוק אל נפתוליו של התחום הרגיש והאינטימי, תצמח מתוככם אהבה באופן טבעי. אל תתביישו להתחבר עם משאלותיכם הכמוסות.

הרגישות שמתעוררת בנושא הכספי יוצרת מתח נפשי ורגשי גבוה. יש לכם לא מעט התחייבויות ואתם חוששים שלא תוכלו לעמוד בהם. כדאי שתתכננו בהקפדה תוכנית הבראה. רצוי להצטמצם במסגרת היכולות האישית בלי להרגיש קיפוח גדול מידי שיגרור התקפת בזבוזים בלתי נשלטת. צריך לקבוע תוכנית פעולה יומיומית לחודש הקרוב. אם אתם מודעים לעובדה שהאגו שלכם עלול להיות המלכודת הגדולה מכולן, הרי שאתם כבר עתה במצב מודעות גבוה. האינטואיציה נותנת פתרון נכון, אבל צריך להתגבר על גישה קטנונית.

הפסיקו להבטיח הבטחות ואחר כך להפר אותן. די לשלוף משפטים נבובים וחסרי משמעות כאשר אין לכם מה לומר. היום, פליטות פה גורמות לכם לאי נעימות וכבר נאמר שהחיים והמוות ביד הלשון. כדי לצאת מהתסבוכת שנוצרה תצטרכו להתנצל ולנסות לפתור את הבעיות שיצרתם. חכו בסבלנות לרגע של חסד כדי שמי שנפגע מכם ימצא את הזמן הדרוש להתאושש ולסלוח. טיפ: בלי לחץ. צפויה התחלה רומנטית המושתתת על נסיבות רגשיות. במקביל, העיתוי אינו הולם התחלות בתחומים עסקיים.

מאמרים קשורים

Back to top button