הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 1.3

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

בוקר זה, מלווה בתחושה טובה המסמלת פריחה בתחום המשפחתי. הכול זורם על מי מנוחות ויש תחושה של הרמוניה. נצלו את הסינכרוניזציה הנדירה בין כל בני הבית לבילוי משותף שישאיר חוויות נעימות בזיכרון של כולם. נסיעה משפחתית ליעד מוסכם תעלה יפה. אנרגיות רוחניות צפויות לכם בחברת אנשים שמספר המזל שלהם הוא 7. אתם מתחילים לגלגל רעיון למתנה שתשמח את ליבו של אדם אהוב. גם אם תאחרו את המועד, עדיין הוא זקוק לה.



אתם מצליחים להתמודד בהצלחה עם קשיים ביחסי זוגיות. יום קצת לחוץ ובכל זאת אתם מוצאים זמן לדברים החשובים באמת. אדם אשר בשמו מופיעה האות גימל עלול להפתיע אתכם בעימות מילולי. בחציו השני של היום, מצב הרוח שלכם משתפר ללא היכר כתוצאה ממחווה ספונטאנית שלא ציפיתם לה. גם אם חברתם של אנשים חלשים או מבולבלים היא מהנה ומענגת, יש לוותר עליה אם יש ברצונכם להתפתח רוחנית.

כניסה לתחום חדש מאתגרת אתכם מבחינה אינטלקטואלית. חשוב לכם להראות בקיאות ולהפגין את הידע שלכם בפני שאנשים שתפגשו במהלך היום. אין ספק שחשוב לנצל הזדמנויות כדי להרשים את מי שיכולים להשפיע בקלות במקומות הנכונים. מומלץ לשמור על קשרים חברתיים עם אנשים בני מזל דלי. כאשר תגיעו אל פסגת ההר שאתם מטפסים עליו, אל תשקיעו אנרגיה בהרהורים על אודות המאמץ שהשקעתם – לכו אל האופק הבא.



מתח בזוגיות הוא רק אלמנט נוסף במסגרת השינוי שעובר עליכם. אתם מרגישים שאתם נמצאים בעיצומו של משבר שהוא גם הזדמנות פז עבורכם לבצע מהלך אמיץ. קיים קושי לעבור את היום בבית. אתם מנסים להעסיק את עצמכם בכל מיני מפגשים שחלקם מיותר לגמרי. נסו להיות יותר בררניים. אם עברתם לאחרונה לעבוד או להתגורר במקום חדש, הרי שצפויה לכם התאקלמות קלה. מכל מקום, הרקיע נושא בשורה של אחווה ושיתוף.

צפויות התפתחויות מפתיעות בתחום הקריירה. התלבטויותיכם בנוגע להתמחות מקצועית, צריכות להביא בחשבון אפיקים שניתן לגלגל בהם כסף. אתם יכולים להתבלט ולהוכיח לעולם עד כמה אתם מוכשרים. אל תפספסו את ההזדמנות. אל תתנו לרגשי אשמה וייסורי מצפון לקלקל לכם את ההרגשה הטובה. ההשקעה המשתלמת בעבודה גורמת לכם לבלות פחות זמן עם בני משפחה. גם הרומנטיקה תצטרך לחכות.



חוסר עקביות בהתנהגות של בן/ת הזוג מרגיז אתכם מעל הצפוי. נראה כי יש עוד משהו מתחת לפני השטח שמפריע לכם… נסו לגלות מה קורה. בגדול, צפוי לכם סוף שבוע מהנה, במידה ותתגמשו. זאת גם אם תוכניות שתכננתם מראש לא יצאו אל הפועל. אז מה? מה רע בספונטאניות? אתם מביאים אושר לאחרים, אך הגיע הזמן להביא אותו גם לכם. תצטרכו ללמוד כיצד לקבל ולא רק כיצד להעניק.


קיים סיכוי טוב לבלות עם אנשים שאתם אוהבים. דחו פגישות עם אנשים משעממים ואל תתפשרו. למרות שיהיו לכם כמה רגעים של חשש מפני בילוי יומיים שלמים, לבד, מתברר שלפנות ערב תוצפו בהזמנות למכביר. תהיה לכם הזדמנות להעמיק קשר רומנטי חדש. הרקיע רומז כי לפעמים צריך להשתמש ב"שקרים לבנים" על-מנת להשפיע על דעתו של אדם קרוב.

עדיף שתשלימו עם מה שיש גם אם לא כל התוכניות והחלומות שלכם מתגשמים באופן מיידי. האופטימיות שלכם נוטה לעיתים להפוך לאובססיבית במקצת. יש קשיים שאיתם צריך להתמודד. לשם כך דרושה החלטה מקדימה. עליכם לשמור על איפוק מקסימאלי מול אנשים מבוגרים יותר ובעלי השפעה, שנו גישה. אתם נשלטים על ידי כוכב פלוטו שתכונותיו הן: עומק, מסתורין, יסודיות, התחדשות, חושניות מיסטית וקסם אישי כלפי בני המין השני.

צפוי שינוי חיובי בעבודה, גם אם זה לא נראה כך בשלב זה. אתם מכירים אנשים חדשים. אל תתלהבו יותר מידי לפני שאתם יודעים בדיוק מה הכוונות שלהם. מבחן המציאות ידרוש הפעלה של האינטואיציה ושל ההיגיון- שעות נוספות מעבר למקובל. לפני שאתם פוסלים אחרים כדאי לבדוק האם אתם פועלים ביושר וללא כל אינטרסים זרים. אתם נשלטים על ידי כוכב יופיטר שתכונותיו הן: שפע, מזל, חירות, חופש, אמת, צדק, נדיבות, אושר, חוכמה, פתיחות, הרפתקנות, השכלה ואופטימיות.


אל תבזבזו זמן ואנרגיה על כל מיני גורמים שליליים שאינם תורמים ומעודדים אתכם, אלא רק משחררים אנרגיות שליליות לאוויר. אדם אשר בשמו מופיעה האות ג' מפרגן לכם, ואפילו עשוי, בנסיבות המתאימות, להציע לכם עבודה. בימים אלה אתם חשים אופטימיים. שמרו על ההרגשה. זו הזדמנות רצינית לפיתוח הקריירה. סיכומים וחוזים- בכתב בבקשה! אתם נשלטים על ידי כוכב סטורן שתכונותיו הן: רצינות, אחריות, שאפתנות, כבוד, מעמד, מעשיות, טקסיות, אמינות, משמעת, מהימנות ונאמנות.

תחושת ההרמוניה שהתעוררתם איתה הבוקר, ממשיכה וזורמת במשך כל היום. האנרגיה הרכה והנעימה שהתחברתם אליה גורמת למי שנמצא סביבכם לגלות את הצד היפה שבכם. גם אתם עצמכם, תופתעו מעוצמת ההשפעה שיש לכם על אנשים אחרים. זהו יום מצוין מבחינה חברתית וזוגית. האנרגיות הקוסמיות צופנות יום של חיוכים וצחוק. כדאי גם למדוכדכים שביניכם לזרום עם בשורת הכוכבים.



אתם נוטים ללכת יותר מידי עם הרגשות ופחות מידי עם ההיגיון. עם כל הכבוד, אי אפשר לשים בצד את כל המחויבות ולהפליג לעולם החלומות. שמרו את הצרכים האלה לעיתוי הולם. בינתיים אתם צריכים לגייס את כל המרץ שברשותכם לעניינים הקשורים בעבודה. נסו להתפשר ולא להתעקש לעמוד על עקרונות שאין לכם צ'אנס לקיימם. אתם נשלטים על ידי כוכב נפטון שתכונותיו הן: השראה, דמיון, רגישות, רגשנות, רומנטיקה, יצירתיות, מופנמות, ביישנות, אהבה, היסחפות, אמנות והזדהות עם כאב הזולת.

מאמרים קשורים

Back to top button