הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 5.3

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הרקיע משגר אנרגיות מבלבלות ותוקפניות אל כוכב מרס השולט בכם. בימים אלה אתם חיים בתוך פרדוכס. קשה להשלים גם עם מה שידוע לכם מזמן. אתם מקבלים אירועים סתמיים כאותות משמיים ובכך רק מגבירים את הסבל. מה שנותר לכם לעשות זה לקבל את המצב מתוך הבנה שכל מה שצריך לקרות זה בדיוק מה שקורה. ייתכן כי סיום מערכת יחסים אחת הוא צעד הכרחי בדרך לקשר הבא.

כוכב ונוס השולט בכם סופג אנרגיות חושניות ומסעירות מגזרת רקיע בעלת אופי מסתורי. סוף סוף אתם מתחילים ליהנות מן השינוי שעברתם לאחרונה. קשר רומנטי מגיע לשיאים חדשים. לפנויים: הימנעו מלחצים. צאו לבלות כמה שיותר וגלו אופטימיות. מישהו מזמין אתכם לאירוע שלא ממש בא לכם להשתתף בו. אל תפעלו באובססיביות ושיקלו כל עניין לגופו. אנרגיה של התחדשות מנתקת קשרים נושנים ומזרימה טריים ורעננים. כל שאתם צריכים הוא לקחת צ'אנס.

יום נפלא. אתם מאוהבים באהבה. מגיבים באופן אמוציונאלי ורגשני על כל דבר שקורה לכם בתחום זה. כשהמצב טוב והעניינים מסתדרים אתם מרחפים וכל שאר הבעיות פשוט מתגמדות. השאירו קצת כוחות וזמן להתמודד עם ענייני היום יום. חשוב גם לשקוד על  פיתוח קשרים חברתיים אישיים מחוץ למסגרת הזוגית. צפויה הצלחה חברתית הודות לפעולה נועזת, אמיצה, הרפתקנית ולא מחושבת.



בא לכם לצאת מהמסגרות היומיומיות ולהתנסות במצבים חדשים. הצורך בריגושים והרפתקאות מעיב על החלקים הטובים שאתם נהנים מהם ואולי פה ושם, מתקבלים כ"מובן מאליו". אל תאשימו את עצמכם בכפיות תודה ומצד שני, עשו סדר במחשבות. אתם יכולים למצוא עניין חדש ומאתגר ובמקביל יכולים לאבד את מה שיש. אז במה אתם בוחרים? טיפ: המזל הטוב תלוי בגישה מעשית, יציבה, רגועה, הולכת בתלם, גשמית ושקולה.

יום לא קל. נדמה לכם שקצות העצבים שלכם חשופים כמעט לחלוטין. רגישות יתר עלולה לגרום לעימותים אבל זה לא יקרה בהכרח, אם תשכילו להתכונן לבאות. התאימו את עצמכם לאירועים המתרחשים סביבכם והיו מוכנים עם תשובות הולמות לכל מיני מצבים.  הגיבו רק אם זה הכרחי ובזמן הנכון עבורכם. הרקיע מבשר על הצלחה בתחומי עולם התקשורת על כל גווניו.

אין צורך "לחפור" ולנדנד עד אין קץ. יש אנשים שאומנם מבקשים מכם עזרה אך לא פנויים לשמוע תשובות המחייבות אותם למאמץ. דאגו לעניינים שלכם, זה יהיה הרבה יותר יעיל. בתכל'ס כשאתם צריכים עזרה, אין סביבכם כל כך הרבה מתנדבים. אין צורך "לאכול את הלב" בגלל המצב הזה אלא לקבל אותו מתוך השלמה. הרקיע מבשר על הצלחה גדולה בתחום משמעותי הודות לעוצמתכם האישית.


איבוד החופש והעצמאות האישית מבהיל אתכם וגורם לכם לא לרצות להמשיך בקשר חדש. הפחד מקלקל את כל ההנאה. הבעיה היא שמעבר לחששות האלה יש כמיהה לזוגיות אמיתית ועמוקה. אתם זקוקים לתשומת לב ולחיזורים, אבל מתקשים לשמור על איזון בין שני הצדדים של אותו המטבע. טיפ: לעבוד על מוכנות ובשלות רגשית. כדאי! הרקיע צופה מצבים לפיהם מומלץ להתנגד לכוחות מפתים והרפתקניים, ולפסוע בנתיב הרציני והאחראי.

זהו יום של קצרים בתקשורת. בעיקרון, אין לכם בעיה עם הצבת גבולות אבל היום הזה מוכיח שעליכם לעמוד על המשמר, במיוחד כשמדובר בבני המשפחה המורחבת. אם לא תקפידו, עלול להיווצר מצב של חוסר איזון ביניכם ובין אנשים שינסו להניע אתכם בכיוונים הרצויים להם. הקדישו תשומת הלב לנקודה ספציפית זאת. הרקיע רומז כי ככל שתגביהו עוף כך גם ילכו וירבו אלה המקנאים בכם: נראה כי זה הוא גורלם של מצליחנים.

הגיע הזמן לבדוק לעומק מה קורה בתחום הכספי. המצב כלל לא רע אולם כדאי להחזיר את השליטה על העניינים לידיים. היו מוכנים לוויתורים למען מטרה חשובה יותר בעתיד. לא קל לכם לוותר על הנאות רגעיות אבל יהיה פחות נעים לשלם מחיר גבוה מאוחר יותר בגלל סיפוק צרכים בהווה. קחו את העניין כאתגר אישי. הרקיע רומז כי מנוחה וחופשה מעצימות את כוחותיכם ואינן בבחינת בזבוז של זמן.


יום טוב. אתם מוצאים מקורות כוח פנימיים כדי לקדם את עצמכם. התחושה במקום העבודה משתנה מהקצה אל הקצה הודות לעובדה שהגישה שלכם שונה. אתם מבינים פתאום שיש לכם אופציות נוספות. כל העניין הזה יכול לשמש עבורכם תרגיל מחשבתי מאתגר לגבי ההבנה שיש לכם זכות בחירה בכל מצב. הרקיע רומז כי האמצעים הכספיים העומדים לרשותכם גדולים מכפי שאתם משערים: ייתכן כי אינכם מודעים לכל.

יום עצבני במקצת. אתם מנסים להשיג שליטה על המצב אבל זה לא ממש הולך לכם. קצרים בתקשורת גורמים לעימותים, בעיקר בקרב חברים לעבודה. יתכן מאוד שהמתיחות תגלוש גם ליחסים האישיים. עדיף להימנע ממילים שאי אפשר להחזיר. אתם זקוקים להתאווררות קלה על מנת להחזיר לעצמכם את שיווי המשקל. מכר חדש יוצא מגדרו על מנת לזכות בתשומת ליבכם. נראה כי ממש חשוב לו להרשים אתכם.

שוב צרות בגן עדן. אחרי שכבר חשבתם שההדורים התיישרו, יש מי שמעבירים לכם מסרים מבלבלים ואתם נכנסים לתחושה מעיקה של חוסר יציבות. הנדנדה הרגשית נמאסה עליכם ויש לכם הרהורי כפירה בדבר כדאיות הקשר. האווירה סוערת וחסרת מעצורים ועלולה להתפתח למספר כיוונים אפשריים. קשיחות היא לאו דווקא טקטיקה מתאימה. מסר רוחני יומי רומז כי גישה סבילה עשויה להיות הטובה ביותר להבסת מתחרים, הניחו להם לחשוב שהם שולטים במצב.

מאמרים קשורים

Back to top button