הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 6.3

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

תנועת גרמי השמיים מערבלת את האנרגיות שלכם עם אלו של השמש וכוכב פלוטו, ומחוללת תנודות נומרולוגיות שמנווטות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 8. הרקיע ואנרגיות קוסמיות יוצרים היבט מאתגר עם כוכב מרס השולט בכם. צפוי יום של שינויים. בעבודה אתם מתמודדים עם עומס שנובע מחוסר יכולת להתארגן ביעילות מול הממונים עליכם. עליכם לתרגל אסרטיביות כדי להגיע לתוצאות. דרשו את מה שמגיע לכם כדי לבצע את המשימות שלקחתם על עצמכם. ה'פתיל' שלכם אומנם קצר במיוחד בימים אלה אבל מומלץ לחשוב פעמיים לפני שאתם פותחים את הפה.

תנועת גרמי השמיים מערבלת את האנרגיות שלכם עם אלו של הירח וכוכב נפטון, ומחוללת תנודות נומרולוגיות שמנווטות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 7. צפוי היבט מאתגר אך מסתורי הישר כלפי כוכב ונוס השולט בכם. ניסיונות גישוש והתקרבות מגיעים מאדם שאינכם שמים לב אליו במיוחד. עשויה לצמוח התפתחות מפתיעה ומבורכת מקשר שלא צפיתם לו. אתם צריכים לנסות להתגבר על המעצורים שהצבתם לעצמכם בגלל דעות קדומות, אחרת תמצאו את עצמכם מפסידים בטווח הרחוק. אל תהססו להסתייע בסובבים אתכם. יש מי שיכעס כאשר ייוודע לו כי התביישתם לבקש את עזרתו.

תנועת גרמי השמיים מערבלת את האנרגיות שלכם עם אלו של הכוכבים ונוס ואוראנוס, ומחוללת תנודות נומרולוגיות שמנווטות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 22. למרות שיש קשיים, אתם מתקדמים. אתם מרגישים שאין לכם מספיק ניסיון חיים להתמודד עם כל מיני סיטואציות שמתעוררות, אבל הרגישות, האמפטיה והסימפטיה מובילות אתכם לכיוון של ניצחון. יום טוב לקריירה וגם לחתימת חוזים הקשורים בלימודים. יש לטפח את המוטיבציה ולהתמיד. אירועים הרפתקניים או כאלה הקשורים בחו"ל – יעמדו לטובה בלב העניינים. אל תיכנסו למשא ומתן על אשר אינכם סגורים עליו. נראה כי ככל שיחלוף הזמן מצבכם ילך וישתפר.



תנועת גרמי השמיים מערבלת את האנרגיות שלכם עם אלו של הכוכבים מרקורי ואוראנוס, ומחוללת תנודות נומרולוגיות שמנווטות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 22. יום נהדר. יש לכם הרגשה שהגיע הזמן ללכת אחרי הנטיות הטבעיות שלכם ולהתעסק במשהו שקשור למיסטיקה וכן לטיפול באנשים אחרים. יש לכם יכולות וכריזמה גבוהה אבל לא תמיד החוש העסקי הולך עם שתיים אלה יד ביד. אל תתפתו להשקיע כספים במקומות לא בטוחים. כבר הייתם בסרט הזה ויצאתם בשן ועין. טיפ: לזכור את ניסיונות העבר. באוויר מרחפים יותר מדי חששות, חרדות ופחדים. קחו בחשבון שדאגות מעכבות את ההצלחה.

תנועת גרמי השמיים מערבלת את האנרגיות שלכם עם אלו של הכוכבים מארס וסטורן, ומחוללת תנודות נומרולוגיות שמנווטות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 4. רגע לפני שאתם מסתערים על בחיר/ת ליבכם מתוך אמונה שלמה ש"זהו זה", חישבו שוב ואל תנסו להאיץ תהליכים. בדקו שוב ולעומק מה קורה אצל הצד השני וגם אל תאמינו לכל מה שנאמר. שימו לב למה שאומרות השתיקות, ובין המילים… יש מצב לפיו חבר/ה שמעביר לכם מידע מוטעה, מנסה לחבל בקשרים החברתיים שלכם. הרקיע מבשר על הצלחה הנובעת מהסתערות על מכשולים.

תנועת גרמי השמיים מערבלת את האנרגיות שלכם עם אלו של הכוכבים ונוס ואוראנוס, ומחוללת תנודות נומרולוגיות שמנווטות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 22. יום שמתאים במיוחד לסידורים שמחכים כבר מזה זמן רב. קפצה עליכם נטייה מוזרה לדחות את כל מה שרק ניתן ל… מחר. הנושא הזה של חוסר סדר ועקביות מקשה עליכם מאוד בתפקוד היומיומי ולעיתים קרובות אפילו "עולה לכם ביוקר". חששות ממצוקה כספית גורמים לכם לעבוד קשה מידי. טיפ: קחו כמה שעות לעצמכם. תרגלו מדיטציה או יוגה. הרקיע צופה מצבים לפיהם יש להסתער על היעד, מבלי להמתין לצעדיהם של יריבים ומתחרים.


תנועת גרמי השמיים מערבלת את האנרגיות שלכם עם אלו של הירח וכוכב נפטון, ומחוללת תנודות נומרולוגיות שמנווטות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 7. אל תתפתו לשינויים מרחיקי לכת באורח החיים. משטר של דיאטה ופעילות גופנית עומדים על הפרק. קחו יעוץ שייתן לכם התאמה מרבית ואישית. אתם עולים על דרך המלך ומשתפרים בצורה משמעותית. אתם מתחילים להטיל ספק בהתאמה של קשר חדש, ממנו התלהבתם קצת יותר מידי. טיפ: דרוש פסק זמן.  הרקיע צופה מצבים לפיהם יהיה עליכם לנצל את כישרונותיכם היצירתיים, מבלי לחקות את כישרונותיהם של אחרים או להתקנא בהם.

תנועת גרמי השמיים מערבלת את האנרגיות שלכם עם אלו של הירח וכוכב אוראנוס, ומחוללת תנודות נומרולוגיות שמנווטות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 22. נראה שאין לכם יותר מידי סבלנות לאף אחד. יש לכם הרגשה שאתם לא בסדר. מצב הרוח ירוד. דווקא בימים כאלה מוטב למצוא מישהו קרוב שיזכיר לכם שרגעי המשבר הם גם הזדמנות ללמוד ולצמוח, לשרוד ולהחכים. יש לדבר עם חברים קרובים ומפרגנים ולא לוותר על בילוי משותף לתוך הלילה. עד שהמועקה תעבור. ממש כך. נראה שאתם מבזבזים אנרגיה על תוכניות ותכנונים, בעוד שהמציאות דורשת פעולה וביצועיזם.

תנועת גרמי השמיים מערבלת את האנרגיות שלכם עם אלו של הכוכבים מארס וונוס, ומחוללת תנודות נומרולוגיות שמנווטות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 6. תחום הבית דורש חיזוק ואתם נחושים לעשות משהו בנידון. לא רק אתם הרגשתם התרחקות ותחושת ניכור ויש בהחלט על מה לדבר עם הנוגעים בדבר. קחו בחשבון מרכיבים רלוונטיים כמו השינויים שעברתם בזמן האחרון שהכניסו אלמנט של חוסר יציבות לחיים של כולם. שיחה על עניינים שברגש תהיה בבחינת שיפור משמעותי . נראה כי מתייצבת לצידכם דמות סמכותית רבת-עוצמה: ייתכן, אפילו, שמדובר בקרוב משפחה.


תנועת גרמי השמיים מערבלת את האנרגיות שלכם עם אלו של הכוכבים ונוס ואוראנוס, ומחוללת תנודות נומרולוגיות שמנווטות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 22. אתם חשים שיש בפניכם מגוון רחב של אפשרויות פעולה. הסיכויים שלכם טובים יותר מאשר אי פעם. הכי חשוב הוא שאתם יכולים לשנות דברים החל מרגע זה. מומלץ להיעזר במישהו שיכוון אתכם לכיוון המתאים לכם ביותר, באופן אובייקטיבי. גם ככה הפסדתם המון זמן יקר מפז. נראה שאתם עסוקים בחציה הריק של הכוס, עד שאינכם מבחינים בדלת ההזדמנויות שלכם.

תנועת גרמי השמיים מערבלת את האנרגיות שלכם עם אלו של הכוכבים ונוס ומארס, ומחוללת תנודות נומרולוגיות שמנווטות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 9. נראה כי 'תוספת' חדשה למשפחה גורמת לכם לעליה דרסטית במצב הרוח ולביטויי שמחה. אותו מישהו גורם לכם לגלות צד מאוד רך ורגיש והמון נתינה. הפתיחות לאנשים חדשים שנכנסים לחיים שלכם מביאה בכנפיה ברכה. אתם זורמים עם מה שקורה בלי לחשוב יותר מידי על הצדדים המעשיים. מסר רוחני יומי רומז כי ייתכן שנטלתם מטלות רבות מדי על כתפיכם, ויש מקום להאציל סמכויות וחלוק אותן עם האחרים.

תנועת גרמי השמיים מערבלת את האנרגיות שלכם עם אלו של הכוכבים יופיטר ואוראנוס, ומחוללת תנודות נומרולוגיות שמנווטות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 22. חוש ההומור הנפלא שלכם מצליח להוציא אתכם מהתסבוכת אליה נקלעתם. יש לכם רצון לשלוט בעניינים והדבר באמת רק מסבך לכם את החיים. אתם נראים לאחרים שתלטנים ואפילו די כפייתיים. זה קמת מקומם ואתם מקבלים תגובות תוקפניות. משהו עובר עליכם ואתם מוציאים את העצבים החוצה בצורה הכי לא מתאימה. מסר רוחני יומי רומז כי כשם שצמחים סופגים מים, כך אתם צריכים לינוק חוכמה ממורה מואר ורוחני.

מאמרים קשורים

Back to top button