הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 9.3

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

כוכב מרס שליטכם סופג אנרגיות טובות מן הרקיע אך מתעמת עם גרמי שמיים כבדים. למרות מה שאתם מצהירים, שמרנות ומסורתיות מאפיינות את התנהגותכם ומכתיבות לכם את הצורה בה אתם מתנהלים מול אחרים. החריגות פה ושם אינן מעידות על הכללים הבסיסים שאימצתם לעצמכם. אל תתנו להשפעות חיצוניות לחדור אליכם. השאירו את ההמלצות של החברים לנושאים שוליים.

הרקיע הפרוש מעליכם סופג אנרגיות מגרם שמיים האחראי על פרדות וניתוקים: אכזבה מאדם שכיבדתם מביאה אתכם למצב רוח מדוכדך למדי. הגיע הזמן להשלים עם הנושא שכבר עלה לדיון עשרות פעמים. אתם מרגישים מותשים. חבל על הזמן ועל בזבוז האנרגיות הלא מיותרות. השקיעו את מרצכם בתחום החברתי. היכרות חדשה תתרחש היום ואם תתנו לעצמכם הזדמנות אמיתית תוכלו לפתח קשר רומנטי.

התרחשות שנוצרה ברקיע בין כוכב מרקורי שליטכם לבין נקודה קוסמית תזזית, עלולה להוביל אל יום של חוסר מנוחה. אתם מתקשים לבחור את המקום ואת האנשים לבלות איתם אירוע חגיגי. העניין מעסיק אתכם כיוון שהתחייבתם לתת תשובה. ההרגשה תשתפר לאחר שתחליטו מה מתאים לכם. החרדה שיש לכם מלאכזב אחרים צריכה להיות הדבר האחרון שאתם חושבים עליו. תלמדו להיות קצת יותר אגואיסטים במובן החיובי של המילה.



אל תכחישו עובדות שמישהו קרוב מטיח בפניכם. נסו לעורר סימפטיה על ידי הצגת טיעונים המבוססים על עובדות ולא תירוצים. היכולת להבחין בין העיקר והטפל תעזור לכם לבלות את היום עם האנשים הכי טובים והכי מתאימים לכם. אל תבזבזו זמן מיותר על מי שלא שווה את זה. הרקיע מבשר על הצורך ליטול פסק זמן לשיקול מחדש של נושא משמעותי.

ויכוח שמתפתח עם אדם קרוב, אולי לא הכי נעים לכם אבל בעצם יש לכם הזדמנות אמיתית ללמוד המון על עצמכם. פעמים רבות מידי אתם בוחרים לשתוק ובכך לסיים את המצב המעיק. בעיקרון, עובדה זאת 'חיובית' אבל הצד השני לא יכול לנחש את מחשבותיכם ורגשותיכם הפנימיים. הגיע הזמן לדבר מהלב ואין פירושו של שדבר שחייבים להגיע לפיצוץ. הרקיע צופה מצבים לפיהם אומץ ואסרטיביות יביאו לכם אושר במישור האישי והרגשי.

יום חביב למדי. הכל מתנהל בעצלתיים ואתם לא כל כך מבינים לאן כולם רצים. מצב הרוח חולמני במקצת ובעצם אתם-די מרחפים. אם הדבר אפשרי, נסו לבלות כמה שיותר בבית עם ספר או סרט טוב. יום מתאים לשיפור הקשר הזוגי. איך? למשל: הקדישו זמן להכנת ארוחה טעימה. הרקיע צופה מצבים של התפתחות רוחנית, כמו גם התרחשויות בהן החשיכה נעלמת ומפציע האור.


יותר נוח לכם לשקוע במצבי רוח מאשר לעשות מאמץ ולתפקד כמו שצריך. קחו יוזמה והתחילו להשקיע בכל מערכות היחסים בהן אתם מעורבים ולא רק בבני המין השני. אתם עסוקים מידי בעצמכם. אנשים מרגישים פגועים בגלל היחס שלכם המתפרש כמתנשא, למרות שאין לכם כוונות כאלה. חבל. הרקיע רומז כי מישהו מקנא בכם אך מרפד את מבטיו בחיוכים מעושים. אתם עלולים ליפול שבי במלכודת של חנופה.

המצב משתפר יחסית לימים האחרונים. יחד עם זאת, הקצב עדיין לא משביע את רצונותיכם ושאיפותיכם. במהלך הימים הקרובים, הזרימה תשתפר ותחושו הקלה. בכלל יהיה לכם יותר קל. המחשבה על העתיד צריכה לדרבן ולעודד אתכם. יש לא מעט בעיות, אבל אתם ממש בדרך החוצה. עוד מאמץ קטן בבקשה. הרקיע רומז כי ייתכן שאתם מאוהבים באדם שלא ממש שייך לכם: אם אכן זה כך, אל תרשו לו לרקוד על שתי חתונות.

מנגנון ההגנה שלכם פועל ביסודיות לאחרונה, וכשאתם חשים בסכנה של עימות מתקרב אתם מעדיפים לברוח, להסתגר בפינה ולא הגיב. מצב של לחץ וסטרס שנוא עליכם ביותר וכשזה קורה אתם מעדיפים לעיתים לנתק קשר העיקר לא להיות בסיטואציות מביכות. היום תהיה לכם הזדמנות לתרגל התנהגות אחרת. אל תחכו לדרמות. לכו על זה בקטן. חצוצרת-התהילה מפלסת את דרככם ומפצירה בכם שלא למכור את עצמכם בזול.


אתם נוקטים יוזמה חדשה בכול מה שקשור לחיי האהבה ולזוגיות. נדמה לכם שאתם פותחים דף חדש אבל זה בכלל לא בטוח. אתם תלויים עדיין יותר מידי במישהו קרוב עליכם שמפעיל אתכם לחץ מכוון. לא היה מזיק לברר בצורה מפורשת את עמדתו של הצד השני, כדי לחסוך לעצמכם בזבוז אנרגיות. מסר רוחני יומי רומז כי אסור לשותפות ממושכת לקפוא על שמריה, וזאת גם אם מדובר בשותפות בתחום שבינו לבינה.

הריכוז והמיקוד עומדים במרכז הפעילות שלכם היום. אתם במרוץ מטורף נגד הזמן ומנסים להספיק לסיים קטע חשוב במיוחד. בסיפור הזה יש לכם מזל יותר משכל. למרות התכנון הלקוי אתם מצליחים לעמוד במשימה כמעט בלתי אפשרית. שזה לא יעלה לכם לראש יותר מידי. בדרך כלל אתם יותר מסודרים ומתוכננים וכך עדיף. מסר רוחני יומי רומז כי חשוב לנצל את השפע לא מחשש שהוא יסתיים אלא כדי לחגוג את החיים במיטבם.

אתם מוצאים את עצמכם במרכז פעילות ציבורית בנושא שסחף אתכם לגמרי. נראה שמצאתם משהו שגורם לכם להתלהב באמת ואתם מוכנים להשקיע במשימה ה'מקודשת' את מיטב זמנכם ומרצכם. המטרה ראויה בהחלט והפעילות בשיתוף עם אנשים אחרים  תפתח בפניכם הרבה אפשרויות שכרגע עדיין אינן נראות לעין. מסר רוחני יומי רומז כי שותפויות עשויות להיות הפתרון הנכון, אך בתנאי שקיימת התאמה בין המניעים של כל אחד מהצדדים.

מאמרים קשורים

Back to top button