הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 10.3

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הרקיע משגר היבט הרמוני ומרגיע הישר אל כוכב מרס השולט בכם. שוויון עבורכם הוא ערך עליון. לאחרונה, לעיתים קרובות מאוד, אתם מרגישים שאינכם זוכים ביחס הוגן כפי שאתם מעניקים לסביבה. אולי זה קורה בגלל שאתם משדרים ביקורתיות ואנשים לא נפתחים אליכם. יש לכם הזדמנויות רבות לשנות את זווית הראיה שלכם ואז להחליט עם מי אתם רוצים להיות בקשר.

אתם אולי יודעים להתמקח בשוק אבל כשזה מגיע לחיים האישיים, יש מי שטוען כי קשה לנהל איתכם משא ומתן. הזמן לא עוצר מלכת וכדאי שתחליטו על סדר עדיפויות ותקפידו על עמידה בלוח הזמנים. אולי זה עניין של הרגל אבל אתם מעבירים מידע חלקי לקרובי משפחה, שעלולים להשתמש בו בצורה הגרועה ביותר. שמרו על דיסקרטיות. הרקיע מבשר על הצלחה הקשורה בילדים או בזיכרונות העבר.

אל תנסו להיות סופרמן/וומן. רצוי להיעזר בכל מי שמציע. מצב הרוח המוזר שתקף אתכם היום, מייצג תהליך פנימי של התלבטות. אתם זקוקים, ללא ספק, למישהו לשים עליו את הראש. אל תתפתו להיכנס לקשר בגלל הסיבות הלא נכונות. הרומנטיקה יכולה לחכות. בינתיים קחו זמן לעצמכם. הרקיע מבשר על כבוד ותהילה, הכרה והערכה – מעמד חברתי איתן.



השקעה בילדים או בקרובים מבוגרים גוזלת את מרבית הזמן הפרטי שלכם. אתם זקוקים לזמן להירגע ולאסוף כוחות. גם התחום האישי, כמובן, ממשיך להעסיק אתכם. הכי טוב היה אילו הייתם 'תופסים' כמה שעות של שקט כדי לעסוק במדיטציה או כל אמצעי אחר שייתן לכם לגיטימציה להיות לבד! הרקיע מבשר על ניצחון המושג לאחר התגברות על יריבים ומתחרים.

אתם מנסים להספיק ולבצע יותר מידי משימות ביום אחד. לחץ ועומס שמגיע מצד בני משפחה, גם הוא לא מוסיף להרגשה הטובה. הצטברות של עייפות ועצבנות מעיקה עליכם. היזהרו לא להיכנס לעימות מילולי. זה לא הזמן להחליט החלטות ולהכניס שינויים מרחיקי לכת. נסו לחשוב על הצד החיובי של הדברים: יש מי שזקוק לכם. הרקיע צופה מצבים לפיהם דווקא כוחות מסתוריים ואולי, אפילו, מיסטיים – יעזרו לכם להשיג את מבוקשכם.

יום המאופיין בחוסר שקט. משהו מדאיג ומלחיץ אתכם אבל קשה לשים את האצבע על מה בדיוק את מרגישים. בדרך כלל אתם מצליחים לשכנע את מי שנמצא לידכם לעשות כרצונכם. היום, כל הרעיונות שלכם נדחים על הסף וגם מאשימים אתכם במניפולציות. בהחלט יש מקום לשיפור. אנרגיה קוסמית צופה שינוי לטובה בכיוון של המזל הטוב, בעיקר בענייני הלב והרגש.


יום שמתחיל ברגל שמאל אך משתפר ככל שהשעות עוברות. בשעות הבוקר צפויות אי הבנות מתסכלות מול אנשים סביבכם, שכאילו לא מבינים מה אתם רוצים מהם. גם כשאתם מנסים להסביר הדברים יוצאים מהקשרם. הפסיקו להתאמץ כל כך. מצאו הזדמנות אחרת להתבטא ובינתיים זרמו עם מה שיש. הרקיע רומז כי בילוי אמיתי תוכלו למצוא בתוך שק שינה ותחת כיפת השמיים: מלון בן חמישה כוכבים, אינו ערובה להצלחה ולהנאה.

יום לא קל. האנרגיות לא ממש טובות אבל אתם יכולים לשרוד את היום הזה, אם תיקחו בפרופורציה את כול מה שקורה. יש לכם נקיפות מצפון בגלל דברים שאמרתם למישהו מקורב לכם. אל תתעסקו במה שכבר היה ועבר גם אם לא לגמרי ברור לכם מה ואיך קרה הכול. עליכם להחליט אם כדאי להתנצל או פשוט לשכוח את מה שהיה. צפויה להתקיים דחייה כלשהי של אירוע שציפיתם לו: כל עכבה תהיה לטובה.

נורא בא לכם שמישהו ישים לב אליכם ויעניק לכם מלוא חופניים פינוקים ומילים טובות. העיתוי לא בהכרח מתאים למי שנמצא לידכם. אתם עלולים למצוא את עצמכם ממלאים את החלל החסר בהבלים או בקניות לא מבוקרות. עניין של הימור. אם המזל יעמוד לצדכם- העניין יעבור בשקט. ואם לא- אתם עלולים להסתבך. מסר רוחני רומז כי אתם נמצאים בעמדה אשר לפיה אחרים מחקים את מעשיכם, זו סיבה טובה לשקול את צעדיכם ביתר קפדנות.


כושר הביטוי וכישורי התקשורת שלכם, די צולעים היום. יש לכם צורך בלתי נשלט להפגין כוח, דעתנות ועצמאות. העניין הזה מהווה סלע מחלוקת רציני במספר תחומים, ואם אתם רוצים לסיים את היום הזה בשלום ובלי יותר מידי בלגאן, כדאי שתיקחו בחשבון אפשרות של איפוק ושמירה על זכות השתיקה. עדיף. באמת. מסר רוחני רומז כי אדם חכם מבין ששינויים שולטים בכל מהלך החיים והוא מסוגל לחזות מתי בדיוק הם צפויים להתרחש.

אתם מתקשים לשמור על גבולות ומוצאים את עצמכם אומרים "כן" במצבים בהם הייתם מעדיפים לומר "לא". איזה מין בלגאן פנימי תוקף אתכם היום ואין לכם את היכולת להתמודד עם כול מיני אנשים סביבכם שמנצלים את ההזדמנות להשיג את שלהם, גם בדרכים מניפולטיביות וכוחניות. מסר רוחני יומי רומז כי יש לגלות גמישות, הרמוניה ופייסנות וזאת גם אם נדמה שאחרים נוהגים בחוסר היגיון.

יום מעיק. אתם נתקפים בתחושות לא נעימות שחשבתם שהשתחררתם מהן מזמן. העומס הנפשי והדאגות מסיחים את דעתכם מהצד החיובי שבחיים. חוסר הבהירות במערכת הזוגית גורם לכם לעייפות נפשית. בקיצור, הגיע הזמן ללבן את הדברים ולשפוך החוצה כול מה ששמרתם בבטן . שמרו על יושר פנימי והיצמדו לאמת. זה הכי חשוב.  מסר רוחני יומי רומז כי זו תקופה נפלאה עבור כל מי מכם המבקש להתקדם ובמקביל, אין לנצל לרעה את העוצמה שהופקדה בידיכם.

מאמרים קשורים

Back to top button