הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 11.3

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

היום אתם ממש לא נמצאים בשיא והכול נעשה בקצב של צב. דווקא כאשר אתם מרפים מהלחץ, והדברים מסתדרים כאילו מעצמם, אתם מתחילים להבין את פירוש המילה 'זרימה' טבעית של הדברים. סמכו על עצמכם ועל היקום שיזמן לכם דברים טובים בלי להתאמץ, לא צריך להילחם על כל דבר. מספר המזל היומי שלכם הוא 25: המספר מייצג דבר כלשהו שאינכם מודעים לו, או מזל לא צפוי.

אתם משקיעים בחיי החברה שלכם. התוצאות מדברות בעד עצמן. תחושת המשפחתיות וה-'ביחד' גורמת לכם למצב רוח טוב במיוחד. אתם חשים מוגנים ובטוחים. זאת בדיוק הגישה שאתם צריכים לאמץ רוב הזמן. אלה הם הצרכים הבסיסים הכי עמוקים שלכם וכשאתם מחוברים לעצמכם- טוב לכם באמת. מספר המזל היומי שלכם הוא 6: המספר מבטיח הצלחה שתושג בעזרת שמחה שבלב. מספר של אור ואהבה.





יום חיובי מלווה בתחושת העצמה פנימית. אתם עסוקים עד מעל הראש בשיקום ובניית חיי החברה שלכם, מנסים להרשים את הסובבים אתכם ולבסס את מעמדכם החדש. תוכלו להצליח במשימה הזאת אם תתמידו וגם אם בנוסף לאלמנטים החיצוניים תעשו עבודה פנימית שתעלה את הביטחון והאמונה הפנימית ביכולות שלכם. עליכם לפתח את כוחות ההבנה העצמית שלכם באמצעות האזנה לתחושותיכם הפנימיות.

Taboola

בעיקרון, יש לכם הרבה עניינים חשובים לחשוב ולהתעסק בהם, אבל מוקד תשומת הלב הוא על הנושא הזוגי. מצב חדש שנוצר בלי שהרגשתם, מהווה נקודת מפנה אפשרית במערכת הזוגית. אתם לא בטוחים שהרצונות שלכם לא השתנו. האווירה תוססת ויש לכם תחושה ש-'רב הנסתר על הנגלה'. קשיים בתקשורת גם הם מעכירים את מצב הרוח. יש להימנע ממלכודת השאננות, זה הזמן להתבונן סביב ולנצל את משאביכם בדרך היעילה ביותר. מדובר במשאבים חומריים כמו גם באלה הנפשיים.

יש לכם הרגשה שהזמן קצר ועליכם להספיק לעשות המון דברים בתחילת שבוע זה. עליכם לדאוג לפנות זמן גם לעצמכם ולא רק לעמוד בהתחייבות וציפיות של אחרים. יש לכם לעיתים נטייה הרסנית למדי של ניסיון לרצות את כל העולם על חשבון הצרכים האישיים שלכם, מה שנותן לכם מאוחר יותר לגיטימציה לקטר. זה ממש מיותר. היו פתוחים ומוכנים לקבל התרחשויות חדשות ואל תמהרו לדון ולשפוט אותן לאור אלו הישנות או בפשטות, הימנעו מהשוואות.





יום טוב עם אנרגיות יוצאות דופן שצופן בחובו הזדמנויות בכל התחומים. זה הזמן המתאים לנסות לפרוץ לאפיקים חדשים שלא העזתם קודם לכן אפילו לחלום עליהם. נצלו את חלון ההזדמנויות להתחבר אל העוצמה הפנימית. סבלנות היא גורם חשוב שיוביל אתכם לכיוון הנכון, אך זאת בתנאי שתהיו ערניים וזריזים מספיק. נוכחות גדולה נמצאת ממעל, עתה מצטרפות זו לזו מסירות ועדינות.


לפעמים קשה לכם להבדיל מה קורה בטווח הסהרורי של המציאות והדמיון. נדמה לכם שאתם עושים הכול כדי להצליח ובסופו של היום מוצאים את עצמכם מול אכזבה. הקדישו זמן במשך היום לסידור ניירת ותגלו כמה עובדות חשובות שנשכחו מזיכרונכם ויעזרו לכם להתמקד. זכרו כי חציית הנהר רומזת על משימות הממתינות לביצוען. אנרגיה קוסמית יוצרת תנודות שמיטיבות עמכם, בעיקר עם מי שפוצחים במיזם חדש.

בתחום האישי עדיין לא ברור לכם מה אתם רוצים ויש לכם נטייה לדבר הרבה יותר מידי בלי להתכוון למה שאתם אומרים. בסופו של דבר העניין הזה יכניס אתכם לאי נעימות גדולה מול בני המין השני שלוקחים אתכם ברצינות יתרה, כדאי להיות כנים וישירים. התוצאה תהיה טובה יותר ממה שאתם חולמים. תום לב יביא הצלחה ומזל לזה או לזו, הגדולים באמת.

אתם מצליחים להמציא את עצמכם מחדש ולהפתיע את הסובבים אתכם. תכונה זו מלווה לעיתים ברגשות תסכול אצל אנשים אחרים שאינם יודעים בעצם מה ניתן ומה לא ניתן לדרוש או לצפות מכם. עליכם לשים את הפוקוס על המטרה המוצהרת שלכם לטובת הכלל ולא נקודתית אלא לאורך זמן. גם אם אינכם מוכנים ליטול סיכונים, הרי שהעת בשלה לבצע הימור משמעותי.


העולם הפרטי שלכם מלא ומורכב ואתם חשים צורך לשתף בו אנשים אחרים שמבינים בדיוק על מה אתם מדברים. הזוגיות יציבה ולא צריך להתאמץ יותר מידי כי הדברים זורמים על מי מנוחות. הבחירות שלכם מבוססות על רגשות ולעיתים יש לכם הרגשה שאולי הצב השני עלול לנצל את זה לטובתו. במציאות- זה הדבר האחרון שצריך להטריד אתכם. ייתכן כי אתם קשורים בפרשייה שצריך להסתירה מעיניים סקרניות מדי.





הפעילו את הנחישות שלכם. אתם זקוקים למלוא חופניים מרץ. לא קל לכם להיאבק ולהילחם על מעמדכם אבל פשוט אין ברירה. קצר ביניכם ובין מי שממונה עליכם בעבודה יוצר ויברציות שליליות. אין מה לעשות אלא להתייצב ולהפגין את מלוא שיעור הקומה שלכם. יש לכם מה להציע ועשו זאת בגאווה. הרקיע מבשר על הצלחות עם ילידי מזלות המים [עקרב, דגים וסרטן], כמו גם על הצורך לבטא כישרונות אמנותיים.

עומס יתר מביא אתכם למסקנות שעלולות להיות מוטעות. אל תשנו דבר בלי להתייעץ עם אדם קרוב. עמדתכם הרגשית קובעת את תפיסת המציאות שלכם וכרגע זה לא ברמת דיוק מספקת. התאזרו בסבלנות. עליכם ללמוד להכיל את הצרכים של שותפים לדרך, בלי לסבול תסכול גם במידה ואין התאמה מלאה ביניכם. יש מי שמוכן להעניק לכם את אשר הוא מונע מאחרים. קחו בחשבון כי אף אחד לא מחלק מתנות חינם.

מאמרים קשורים

Back to top button