הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 13.3

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הרקיע שוזר את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים פלוטו ונפטון, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 7. יום שכולו אהבה. שיתוף פעולה בזוגיות גורם לכם לאושר רב. גם אם אתם תוהים כמה זמן זה ימשך, נסו ליהנות ממה שקורה בשטח בלי יותר מידי פילוסופיה. עדיין יש לכם המון מחשבות מטרידות לגבי עתידכם. אתם תעמדו בהצלחה באתגרים שיגיעו אליכם, עם המבט קדימה. קצב ההתקדמות תלוי במאמץ שתשקיעו. ישובו אליכם קשרים שהזמן הפריד ביניכם לבינם. נסו להתענג על הקיים במקום להחיות את אשר חלף.

הרקיע שוזר את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים אוראנוס ונפטון, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 7. אתם נקלעים למצב של הוצאה גדולה לא מתוכננת. קשר זמני מתחיל לקבל גוונים של משהו רציני יותר. אל תתפסו לבהלה, הרי זה משהו שרציתם כבר מזמן. אם לא מתאים לכם הקצב, אתם יכולים להשפיע על בן/ת הזוג באמצעות שיחה בארבע עיניים. קחו אחריות. אל תתחמקו. דאגות שטרדו את מנוחתכם תתבררנה כחששות שווא. אתם אומרים את אשר על ליבכם לאדם שנוח להיעלב. להפתעתכם הוא יסכים עם כל אשר תאמרו לו.

הרקיע שוזר את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים יופיטר ופלוטו, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 8. יום מעניין עובר עליכם. ההרגשה משתפרת. אתם נראים נפלא ומקבלים לא מעט חיזוקים מהסביבה. צפויות התפתחויות חיוביות בתחום הרומנטיקה והזוגיות. אתם מתלבטים בין שתי אפשרויות ומעבירים לכל הנוגעים בדבר מסר כפול. באמת שהגיע הזמן לקבל החלטה כי הקטע של הפסיביות, מבלבל את כולם וגורם לכאבי לב מיותרים. מספר המזל היומי שלכם הוא 22: מספר מבורך הקשור בהרגשה נפלאה שבאה בעקבות שחרור מדאגה.



הרקיע שוזר את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים סטורן ויופיטר, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 4 ו – 3. רוב הזמן הפנוי שיש לכם מושקע בקשר הזוגי. פגישה עם מישהו שבשמו מופיע האות ו', תפתיע. תקבלו חדשות טובות הקשורות בחו"ל. למרות שיש לכם יכולת הקשבה וסימפטיה גבוהה, אתם גולשים לסיפורים אישיים מפורטים שמייגעים את הזולת. הקדישו את הערב למנוחה ואת הטענות הספציפיות שלכם ספרו לנוגעים בדבר ולא לגורם שלישי. זכרו כי ההתקדמות הנכונה היא זו המאפשרת לאדם להשיב בביתו את הסדר על כנו.

הרקיע שוזר את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים אוראנוס וסטורן, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 4. אתם טובי לב ולעיתים מרחפים עד כדי כך שאחרים, ואפילו הקרובים לכם ביותר, מנצלים את המצב. לעיתים זה וויתור על הפנימיות וזמן איכות שיש לכם. עליכם לנקוט עמדה ולשרטט קו אדום ברור מול כולם. בעבודה אתם מרגישים כרגע לחוצים ועמוסים מידי, כך שלא נותר לכם כמעט זמן לאהבה. זכרו כי מהתבוננות בתבניתו של האדם ניתן לעצב את צורתו של העולם. התבוננו באנשים ועצבו את חייכם על פי תבניותיהם.

הרקיע שוזר את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים יופיטר ופלוטו, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 8. היום תהיה לכם הזדמנות להגשים תוכנית מאתגרת בתחום לימודים והרחבת האופקים. אין צורך להשקיע מאמצים על אנושיים. הרצונות שלכם מקבלים 'עידוד' מהיקום המזמן לכם את האנשים הנכונים במקום המתאים ובעיתוי המושלם. קשיים כלכליים עומדים להתפוגג בזכות פרגון של מישהו שיש לו השפעה ישירה עליכם בתחום הכלכלי. אינכם צריכים לחשוש להעניק מעצמכם לאחרים, הם כבר יידעו להציב לעצמם גבולות.


הרקיע שוזר את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים אוראנוס ונפטון, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 7. אתם מתלבטים לגבי אספקטים מסוימים בעבודה שלכם. קחו בחשבון שיקולים הגיוניים ואל תגיבו רק מהרגש. מישהו שמחזר אחריכם במלוא המרץ גורם לתחושה לא נוחה. זאת בגלל שיש לכם היכרות קרובה עם חברים משותפים המנדבים מידע לא מחמיא. אתם מושפעים יותר מידי מדבריהם של אנשים אחרים. לכו על הכיוון שנראה לכם מבטיח. טוהר פנימי וכוונות טובות ממגנטים אליכם את האנשים הרצויים.

הרקיע שוזר את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הירח וכוכב מרס, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 9. עניינים הקשורים לעבודה מטרידים את מנוחתכם. אין לכם רגע דל למרות שאתם מנסים לנצל את שעות הפנאי למנוחה. עליכם להתארגן בצורה יעילה יותר ובדחיפות. נסו לתפוס פיקוד על מה שקורה לכם בחיים. רמת הריכוז שלכם היום לא ממש גבוהה. אם אתם רוצים להתקדם, וותרו על הגאווה. כדאי לבקש עזרה ממישהו שברור לכם שלא יסרב. מספר המזל היומי שלכם הוא 9: המספר רומז על רגעים מעצבנים, בעיות בלתי צפויות ונסיגה. המסר דורש מכם מאמץ נוסף.

הרקיע שוזר את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של השמש וכוכב ונוס, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 6. לצחוק על הכול, זה מהלך שיעזור לכם מאוד להתמודד עם היום הזה. נראה שחלק גדול מהדברים שאתם מנסים לבצע הולך ברברס. מישהו שמזדהה איתכם מושיט יד לעזרה וזה בהחלט עוזר לכם. הזוגיות נמצאת כרגע במצב של השהיה. מי שמחפש רומן אינסטנט צפוי להתאכזב. כול מה שקשור לרומנטיקה- צריך להתאזר בסבלנות. קלילות ושובבות ינחילו לכם הצלחה, בעוד שרצינות וכובד ראש עלולים להרחיק אותה.


הרקיע שוזר את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים מרס וונוס, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 6. אפשרות להתקדם בעבודה עולה על הפרק. כוכבים בעלי עוצמה מובילים אתכם קדימה. בשעות הבוקר תיתכן מתיחות במישור הביתי. נסו להוביל מהלך שייתן ביטוי גם לפנטזיות הנסתרות שלכם וגם מרחב מחיה לאחרים. בן/ת הזוג זקוקים להקשבה. לא יזיק לכם לוותר מפעם לפעם על הצורך הנואש לומר תמיד את המילה האחרונה. ידידות טרייה מעניקה לכם דבר מה שייחלתם לו. נראה כי היא מסוג הקשרים שאי אפשר לדסקס עם אחרים.

הרקיע שוזר את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים ונוס ויופיטר, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 3. אתם עסוקים במחשבות ומחפשים את עצמכם במקומות הלא נכונים. משמעות הדבר היא שיש לכם צורך בשינוי מתוכנן מראש וכמה שיותר מוקדם- יותר טוב. הנסיבות אינן משקפות את הפוטנציאל האמיתי שלכם. מפתה אתכם לחשוב שאתם יכולים להגיע לעמדה בכירה הרבה יותר אבל לא לגמרי בטוח שיש לכם את האומץ לכת עד הסוף עם המחיר שתדרשו לשלם.

הרקיע שוזר את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים מרקורי ופלוטו, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 8. אתם מרגישים קצת אבודים ונראה לכם שאתם נמצאים בתוך כלוב של זהב וחייבים להשתחרר ממשהו שמעיק עליכם. ההרגשה תחלוף לה במשך היום ומצב הרוח ישתפר בעקבות אירוע בו תשתתפו שייתן לכם פרספקטיבה מעניינת על מצבכם. אינכם בטוחים בעצמכם מספיק וזה כנראה מה שעוצר אתכם, אך אל תתנו לפחד לשחק תפקיד. מי שצריך לדעת מה בדיוק אתם שווים, יודע. התעלמו מאנשים שממילא אינם משפיעים על מעמדכם.

מאמרים קשורים

Back to top button