הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 15.3

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

תחושות של אושר, נינוחות והרמוניה מציפות אתכם היום. יופי של יום בו אתם מקבלים מלוא חופניים אהבה ממספר כיוונים. אל תחסכו במחמאות. היו נחמדים כלפי כל מי שסביבכם. מה כבר יכול לקרות? עוד פרגון ועוד קצת תשומת לב. אז מה רע? אין טעם לנהל פנקסנות ולהתעכב על אירועים מהעבר. צפויה בשורה נפלאה הקשורה במשפחה. יש מי שמצפה כי תקיימו את אשר הבטחתם לו. על דברים מעין אלה נאמר- 'מוטב מאוחר מאשר לעולם לא'.



יום קליל. סוף סוף הבנתם את הרעיון הכללי: לקחת את החיים בפחות רצינות, לתת לעצמכם הזדמנות לביטוי עצמי ו…שמותר ליהנות בלי חשבון ובלי לדאוג למחר. יופי של יום המתבטא בטיולים ובבילויים עד שעות הלילה המאוחרות. תחשבו איך אפשר למשוך את המומנטום גם הלאה. חגיגה גדולה מסתמנת באופק. אתם מחפשים ומוצאים אנשים אשר יש לכם עימם מכנה משותף. מצד שני, אל תזניחו מכרים ותיקים.

אתם מוצאים את עצמכם מתרגזים על אירועים שאינם תלויים בכם כלל. זה בזבוז זמן מוחלט וככל שתפנימו את העניין הזה ביתר מהירות- יהיה לכם קל יותר לתפקד. קשה לכם לקבל דעות שונות משלכם ובעיקר- ביקורת. כדאי שתהיו קשובים לאדם בן מזל דגים שמנסה לסייע לכם למרות שאתם בועטים. מומלץ להירגע קצת. צפוי להגיע אליכם מידע מפתיע ומועיל.



לפנויים יש סיכוי טוב למצוא בני זוג. גם אם לא קורה שום דבר תכלס, אל תראו במפגשים חברתיים בזבוז זמן. השקיעו. יש מצב שתקטפו בעוד זמן קצר את הפירות. לא הכול מתרחש מעכשיו לעכשיו. אתם נכנסים לתקופה טובה מבחינה רומנטית. התאזרו בסבלנות למרות שאתם מחפשים ריגושים מיידיים. אל תעכבו החלטה חשובה, החליטו מיד.



צפויות להגיע מספר הזמנות לפעילויות חברתיות. יום מתאים ליציאה מהבית. אל תחפשו תירוצים ואל תתעסקו בפרטים. תהיו קצת יותר ספונטאניים. לא יזיק לכם ללמוד לזרום ולהתרגש. יחד עם זאת, שמרו על דיסקרטיות. אתם מתלבטים בקשר לאדם שבשמו מופיעה אות למד. תנו לזמן לעשות את שלו, כדאי לשמור על אופטימיות תמיד! אורח יבשר בשורות משמחות או יעניק עצה טובה.

יש לכם כל כך הרבה משימות שעליכם למלא, שלא פלא שאתם מרגישים מותשים עוד לפני שהתחלתם. כמו פרפר שנמשך אל האש, אתם מתעקשים לחפש ניחומים ותמיכה אצל האנשים הכי לא מתאימים. את מרבית היום תבלו בבית בניסיון לצמצם את הפער בין מה שדורשים מכם ובין מה שאתם צריכים ורוצים לעשות. מספר המזל היומי שלכם הוא 20: המספר 20 קובע כי לא הגורל מעכב אתכם, אלא אתם במו ידיכם עלולים לכרות את הענף עליו אתם יושבים.


יום חביב למדי בו אתם מצליחים להפוך את הנסיבות שאינן פועלות לטובתכם-להזדמנות. אירוע שניסיתם לארגן לא הצליח אבל אתם יוצאים בכול זאת כמנצחים בגלל שרשרת של צירופי מקרים. אף אחד לא טורח להגיד לכם את זה אבל בפעם הבאה השתדלו להתארגן ביעילות רבה יותר ומראש ואל תסמכו יותר מידי על המזל. אם אתם שוקלים הצעה שקיבלתם, בקשו התחייבות ברורה. אל תברכו על המוגמר כל עוד לא נחתם הסכם.



יש לכם לא מעט רגשי אשמה וזאת בגלל שההחלטות שלכם אינן משהו שמתקבל בלב שלם. התקוות והציפיות שלכם לא ממש מקבלות ביטוי במציאות היומיומית ואתם די מתוסכלים ממה שקורה. התחום האישי דווקא מפתיע לטובה. עם זאת, יש לכם צורך עז לשפר תקשורת עם העולם החיצוני ולהוכיח לכולם את היכולות שלכם. גם אם כרגע הדברים אינם לשביעות רצונכם, יש לראות בהם מעין השקעה לטווח הרחוק.

סוף השבוע הוא בסימן שלווה ורוגע. היחסים האישיים- זוגיים במצב טוב מאשר אי פעם. חושניות ואהבה אופפות אתכם מכל עבר. תזרמו עם זה ותנו לעצמכם ליהנות. סוף סוף, לא כול יום מזדמן לו מין מצב רוח שכזה. בחברתי – עומס, אבל הפעם זה פחות משפיע עליכם מהרגיל. הרקיע מבשר על הצלחות לאלה מכם העוסקים בענייני צבא ובטחון, כמו גם על הישגים בחברת בני ובנות מזל טלה.


אתם נגררים לנסיבות שלא באמת מתאימות לכם. כיוון ש'ההצגה חייבת להימשך', אתם מתפקדים כראוי לבני מזל גדי שיודעים להשתלב בכל סיטואציה, אך בלב מכרסם הספק והתסכול. אל תיכנסו מראש למקומות שהאינטואיציה החזקה שלכם מנבאת כישלון. אדם אשר בשמו מופיעה האות אלף, מנסה לתמרן אתכם. אל תסכימו. חד וחלק. הרקיע מתריע מפני פעולה חפוזה ונמהרת.

הצגה כוחנית של הדרישות שלכם פשוט לא תעבוד מן העובדה הפשוטה שזה מנוגד למהות הפנימית שלכם. הרקיע מתריע מפני ביקורתיות רבה מדי כלפי עניין הזוגיות. נסו לנהוג על פי הסגנון האישי ותשיגו יותר. למרות שאתם עוברים יום לא נעים במיוחד, היכולת בידיכם לבחור את רמת הקושי שתחוו. ככלל, אם חשוב לכם להיות מודעים מאוד לעניין הבחירה החופשית, חשבו על זה וכל הזמן!



למרות מצב רוח ירוד אתם מצליחים לשחק אותה 'עסקים כרגיל'. עסקה חשובה נרקמת ברקע. דמות תוקפנית מפריעה לכם לבצע פרויקט שחשוב לכם עד מאוד. נסו להתרחק. אסור לכם להתדרדר למצב של כעס ואיבוד שליטה. הרקיע צופה הצלחות בתחומים כגון רפואה אלטרנטיבית או עסקים הקשורים בהוראה והדרכה. אם תשמרו על 'קוליות' בכל מחיר, ההצלחה מעבר לפינה. התאזרו בסבלנות.

מאמרים קשורים

Back to top button