הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 16.3

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

שוב תוקפת אתכם דאגנות יתר וחרדות ואתם מתקשים להתמודד עם רגשות. אתם לחוצים מן הצורך לקבל החלטות קשות ומהשינויים שצפויים להתרחש. חשוב שתיקחו בחשבון את הצדדים החיוביים שבשינוי. התאזרו בסבלנות. חשוב עוד יותר- להוריד מעצמכם את הפוזה של קדוש מעונה. המאמצים שהשקעתם עומדים להצליח בגדול, ואתם נמצאים לפני סופו של שלב מופלא בחייכם.



יום נעים בו חברים קרובים מגלים עניין רב במה שיש לכם לומר. אתם משתחררים מהרגשת הבידוד שחשתם ומגלים צדדים מלהיבים ומאתגרים אצל מישהו שבשמו מופיע האות ר'. אין זה אומר בהכרח שזאת האהבה הגדולה שציפיתם לה מזה זמן רב, אבל הרעיון שווה בדיקה. בערב צפויות חדשות טובות. אתם עשויים להיכנס אל מעגל-חיים חדש ומכל מקום, צפוי סיומה של תקופה בעיתית.

היובש החברתי נעלם ומפנה את מקומו לאירועים והתרחשויות מרגשים ומרגשות. זוגיות היא בהחלט עניין שבא בחשבון. העניין הוא להיות במקום הנכון בזמן הנכון. כשהעיתוי נכון והלב פתוח, אין שום סיבה בעולם שהדברים לא יתפתחו בכיוונים הרצויים לכם. מכר שגר בקרבת מקום אליכם- מפתיע. אין להתיר לרגש לנצח את קולו של ההיגיון. הכוחות הקוסמיים מעניקים לכם כוח ויציבות להשגת מטרותיכם.



צפוי שינוי חיובי במצב הרוח, למרות שאתם חווים אכזבה מסוימת. התחלה של רומן מתגלה כ'רחוב ללא מוצא'. אתם עובדים על התארגנות יעילה יותר בבית ובכלל. התחילו מפינה אחת קטנה ואל תתפרשו יותר מידי. אם תנסו לבלוע יותר מידי, פשוט תתייאשו באמצע ולא תצליחו להשלים את המשימה שלקחתם על עצמכם. אל תתאהבו באהבה עצמה, אלא באדם הנכון הראוי לה. זכרו זאת, משום שהרקיע צופה פרשיית אהבים.



אתם מתלבטים היום בנושא הקשור לבית ולמשפחה ולא מוצאים אפילו בן אדם אחד עם אוזן קשבת שייתן לכם מילת עידוד או עצה. העומס הנפשי גדול ואתם חשים חוסר אונים לא אופייני. ההתמודדות קשה והחלטות- קשות עוד יותר. אתם זקוקים לזמן נוסף. אל תתנו לאף אחד לדחוק אתכם לפינה. מספר המזל היומי שלכם הוא 2: המספר רומז על כישלונות העשויים להצמיח הזדמנויות אך גם לא מעט מתח.

יום נחמד ביותר. זה הזמן המתאים להקדיש למשפחה המורחבת. אתם מצליחים לחדש קשר עם אנשים שבעבר לא חלמתם עליהם אפילו. מגיעות אליכם הזמנות והצעות מפתות. המצב החיובי מביא שלווה פנימית ותחושת הרמוניה עם הסביבה. כיף אמיתי. הצלחתכם תושג הודות להתערבותו של אדם המחבב אתכם. הערב מתפתח לכיוון חיובי מפתיע. יש מי שטוען כי הוא קורא אתכם כמו בספר פתוח, אך פעולות שביצעתם לאחרונה מותירות אותו מופתע.


צפוי עימות עם אדם קרוב שאתם לא ממש סובלים ממילא. הקשר חונק אתכם ואתם מרגישים שמפעילים עליכם מניפולציות רגשיות מהסוג הנמוך ביותר. אל תשתפו פעולה. שחקו אותה אדישים ולא מבינים מה בכלל רוצים מכם. הדאגנות היתרה שנתקפתם בה מבחינה כלכלית, אינה מוצדקת, במיוחד לאור האווירה הטובה סביבכם. אתם נדלקים על תחום שלא מתיישב עם עקרונות הסובבים אתכם, אך עבורכם הוא מעין עולם ומלואו.



צפויה פגישה שאתם לא ממש רוצים לקיים. העייפות המצטברת נותנת בכם את אותותיה ואתם מרגישים שכולם עולים לכם על העצבים ורוצים לנצל אתכם. הבעיה היא שהתחושה הדדית. צפוי עימות עם בני משפחה. זכרו כי האדם המואר אינו הולך במחשבותיו אל מעבר למצב בו הוא נתון. מכר חדש עשוי להעניק לכם יותר מאשר העזתם לדמיין. אל תהססו להסתייע בקסם האישי שלכם.

אתם משקיעים מאמץ ומחשבה הקשורים במישהו שנמצא בחו"ל. התת מודע מביא אתכם לתחילת תהליך שפותח רגשות עמוקים שהסתתרו מתחת לפני השטח. הלחץ לא משפיע עליכם לטובה אבל בסופו של דבר- זה יעבור. צצים ועולים דברים ואירועים מתקופת הילדות, נראה שמדובר בסגירת מעגלים. אתם חייבים לעצמכם קצת יותר דרור ועצמאות. מרחבים של טבע עשויים להיות חוויה מתקנת לאכזבה שנחלתם.


מפגש שנושא בחובו ציפיות והבטחה- מסתיים בלא כלום. אם זאת, למרות התוצאה המידית המאכזבת, כדאי שתיזהרו מהכללות ומשיפוטיות יתר. יתכן מאוד כי הנושא המדובר לא סגור לגמרי ושווה בדיקה נוספת. כדי להתגבר על השפעה מזיקה של גורמים מסביב, נסו להיזכר בכול ההצלחות שחוויתם בעבר ובכלל. אתם עומדים לצאת בשלום מפרשייה שהייתה עלולה לסבך אתכם. קחו את הדברים כלקח לעתיד.

הצורך שלכם להוכיח את צדקתכם בכל מחיר עלול לגרום להתנהגות כפייתית משהו הכוללת דיבורים אין סופיים ואפילו התפרצות קולנית. זה לא בדיוק משפר את האווירה בבית. שיחת טלפון מפתיעה עשויה לשנות את פני הדברים. צפויה נסיעה חביבה ולא מתוכננת לביקור אצל מישהו (כנראה בן מזל תאומים). מספר המזל היומי שלכם הוא 12: המספר פוסל קיצורי דרך וקובע כי רק השקעה ומאמץ יוכיחו את עצמם.



השילוב של חמימות מצד אחד וריחוק ברגע השני, יכול לשגע את מי שנמצא איתכם בקשר קרוב. התנודות הקיצוניות במצב הרוח, המשתנות בגלל חוסר היכולת להחליט על כיוון מעשי, משגע גם אתכם. האשמות הדדיות מתעופפות מכל עבר ואתם קצת מבוהלים מהדינאמיקה, אבל מנסים להרגיע את האווירה. הרקיע מבשר על אירועים מסתוריים התורמים להצלחתכם.

מאמרים קשורים

Back to top button