הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 17.3

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

מגבלות ואילוצים שונים גורמים לכם להתחייב לאירוח אנשים שהייתם מוותרים על חברתם ברצון. עליכם ללמוד לומר 'לא' בלי להרגיש שאתם פוגעים במישהו אחר. יש מקום לביסוס המרחב האישי שלכם שזקוק ללא ספק לעידוד. פנו מקום לחוויות חדשות בתחום הרוחני. זה בהחלט יכול להעשיר אתכם. תעזבו את כל התירוצים ורק תנו לזה צ'אנס. צפוי שינוי משמעותי בגישתכם אל עניין הזוגיות, אתם מנצלים לטובה את ההתנסויות האחרונות.



זה יום בו תזדקקו לטאקט ודיפלומטיה. מותר לכם להאמין כי אי אפשר בלעדיכם, אך אל תעמידו דברים במבחן. חברים באים לבקר ואתם מגלים סיפוק רב באירוח. אווירה רגועה ושלווה שוררת, למרות אי אלו חילוקי דעות בעבר. הגישה של להתייחס לדברים מתוך נקודת מבט חדשה, אוהבת ועכשווית, מביאה אתכם למקומות טובים הרבה יותר מבחינה רגשית. הכוחות הקוסמיים מציעים לכם לסמוך על מקורותיכם הטבעיים ולא ללכת שבי אחר נוצותיהם של זרים.

עימות עם בן/ת הזוג מתפתח בגלל סיבה שטותית. זה לגמרי תלוי בכם כמה זמן יימשך העניין. אתם מגלים בגרות רגשית ומצליחים להתגבר על הכעסים. "לצד השני" יש עוד הרבה מה ללמוד. חכו לשעת כושר ואל תטיפו מוסר כשהכול עוד טרי. אתם יוצאים לבילוי ספונטאני, מוצלח ביותר. זה הזמן לבחון את רגשותיכם ולהתבונן במציאות כפי שהיא, מבלי ליפול טרף לעולם האשליות.



תכננתם סוף שבוע רגוע אבל במקום זה אתם מוצאים את עצמכם מוקפים אנשים. למרות השיבוש המוחלט בתוכניות, אתם מצליחים ליהנות מהסיטואציה המפרגנת. הביטחון העצמי ומצב הרוח עולים. הצורך והרצון שלכם לחיות בהרמוניה מוחלטת עם הסביבה הוא עמוק ואמיתי. לא תמיד הדבר אפשרי אבל ברגעים של חסד, כמו היום, אתם חשים אושר עילאי. מספר המזל היומי שלכם הוא 14: המספר צופן מסתורין, רז, סוד, תעלומה והתרחשויות מעורפלות מאחורי הקלעים.



הפנויים שביניכם נהנים מהצעות רבות, צפויות היכרויות והזדמנויות לקשרים חדשים ומעניינים. אולי לא הכול הולך חלק אבל אין ספק שיש לכם אפשרות לקדם את ענייני האהבה לכיוונים הרצויים לכם. אתם מאבדים קצת את הראש. תנו לעצמכם לזרום וקחו סיכונים מחושבים. אל תסכנו את עצמכם לשווא ושמרו על יושר פנימי. בתחום החברתי צריך להחזיר טובה תחת טובה.

היום אתם עלולים למצוא את עצמכם בתוך קלחת רותחת של עניין שלא קשור אליכם כלל. חבל שאתם מתערבים כל כך לעומק בחיים של אחרים. מרוב שאתם מנסים לעזור, אתם הנפגעים הראשונים. שיחה עם אדם מנוסה מחזירה אתכם לתלם, שמרו על זכות השתיקה. נקטו גישה ניטראלית. צפויה ידידות מאושרת עם אדם אשר יש לגביו לא מעט חילוקי דעות.


למרות ההתקדמות בחברה ובחיי המשפחה יש לכם רגשות מעורבים. השאיפה שלכם להרמוניה מושלמת אינה מתקיימת במציאות. הפעילו מעט יותר מאמץ כדי ללבות את התשוקה מול בן/בת הזוג. כדאי ליזום פעילות משותפת לקראת סוף היום ולא לשבת ולחכות שיסללו לכם את הדרך. זכרו כי התמדתו הישרה של האדם המואר תביא שכר. אנרגיה ממוזלת שורה על הפנויים והפנויות שביניכם. הכוכבים מיטיבים עם אלה מכם שבדידותם נמאסה עליהם.



אווירה מסתורית מרחפת על קשר חדש שנוצר. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, נסו לפזר את ענני הערפל. אל תניחו לאדם ביקורתי לשבש את תכניותיכם. אם הן לא בראש שלו, הגשימו אותן ביחידות. זה הזמן להשתחרר מעכבות שמנעו מכם הגשמה עצמית. יש מי שמשתדל להנעים את חייכם אך מתקשה להבין את הראש שלכם. לא נורא, העיקר הכוונה, לא?



עדיין יש הרבה מה לעשות בתחום האישי. היום עולות בכם מחשבות של עצבות ותחושת החמצה, אבל האמת היא שכול זה די מיותר. יש לכם עוד המון זמן להגשים חלומות והצעד החשוב ביותר הוא הגדרה מדויקת. מישהו מציע לכם הצעה אטרקטיבית. בדקו את הפרטים ומצאו בתוך תוככם את המקום היצירתי שיאפשר לכם להחליט בצורה נכונה. גם אם פיתויים מתדפקים על דלתכם, יש לשמור על ערכים של נאמנות וכבוד עצמי.


יום נעים שאתם מבלים בכיף. תחום הזוגיות מהווה מקור לנחת רוח. מישהו שיש לו הרבה מאוד להציע ברובד הרגשי מגלה עניין. בקטע הזה אתם בידיים טובות. לגבי השאר? כרגע עניינים אחרים לא בדיוק בראש מעניינכם. תנו לעצמכם ליהנות ולזרום עם הדברים הטובים שקורים לכם. יש ביכולתכם לכבוש את הפסגה, אך לשם כך תצטרכו לוותר על גישתכם המתפשרת.

מישהו מהעבר שהייתה לכם איתו מעורבות רומנטית, מופיע שוב באופק. למרות שהרגשות שלכם כבר נעלמו ואינם, בכול זאת, הזיכרונות מצליחים להשפיע עליכם. לא צריך לנתח את הדברים יותר מידי. רכושנות או סתם קצת קנאה. בכל מקרה, עדיף להתעלם ולהתקדם הלאה. הרקיע מבשר על הישגים בחברת ילידי מזלות האש [טלה, אריה וקשת], כמו גם על אפשרות לזכייה בהימורים.



קשה להתווכח עם עובדות וזה בדיוק מה שאתם מנסים לעשות וחבל. התעקשות שפורצת משום מקום לא מובילה לשום דבר אלא רק ליצירת אווירה מלחמתית. נחמה תוכלו למצוא בעובדה שזהו תרגיל מצוין להביע דעה נחרצת על דברים שלא ממש חשובים לכם, אלא מין ויכוח בעלמא. השאירו את התוקפניות למועדים מתאימים יותר. מתגלגל רעיון להרפתקה שאתם חולמים ליטול בה חלק. תצטרכו לגלות ספונטאניות כדי לא לדשדש מאחור.

מאמרים קשורים

Back to top button