הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 18.3

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

קשה לכם לשבת במקום אחד ואתם מסתובבים כל היום. טוב שאתם משופעים בחברים שמוכנים לארח אתכם בכיף, כך שכתובות לא ממש חסר לכם. בן/ת הזוג מרגישים קצת מוזנחים וחשוב שתתנו את דעתכם על כך. מצד שני, לא כדאי לוותר על הצרכים האישיים שלכם. כדאי למצוא פשרה מתקבלת על הדעת של שני הצדדים. הרקיע צופה מצבים אשר לפיהם אתם מעניקים ייעוץ נבון לאחרים, אך אתם עצמכם פונים עורף לעצותיכם שלכם.



למרות שיש לכם משימות שהבטחתם לעצמכם להשלים במהלך השבוע, אתם מתפתים לצאת לבלות בחיק הטבע. החריגה הקטנה הזאת אומנם מעוררת אצלכם רגשי אשמה בגלל סדר היום הקפדני שאתם רגילים בו, אולם ממלאת אתכם באנרגיות חיוביות. להיות בטבע זה אחד הדברים הכי טובים שאתם יכולים לעשות למען עצמכם. הרקיע צופה מצבים אשר לפיהם כדאי לכם לוותר על הצעה פיננסית שאינה מתגמלת אתכם כראוי, ולהמתין לזו המכירה בכישוריכם המקצועיים.

יום מעניין. אתם מוקפים בהרבה אנשים שרוצים לפרגן לכם אבל אתם מקיפים את עצמכם בחומה. זה מקשה מאוד על תקשורת והתחום החברתי זקוק לעבודה מאומצת במיוחד. הגיע הזמן להגביר קצת את המודעות העצמית ולהפסיק להאשים אחרים בכל מה שקורה לכם. מצד שני, מומלץ גם להוריד את הביקורת העצמית. בקיצור, תירגעו! הרקיע רומז כי יש לגלות אסרטיביות ומנהיגות כלפי אנשים התלויים בכם.



משהו מתרחש אצל בן/ת הזוג. אתם מרגישים בחוסר השקט ובתסיסה התת קרקעית מתחת לפני השטח. אל תעשו שום דבר שעלול לסכן את הקשר הקיים. חכו בסבלנות לשעת כושר ובינתיים נצלו את הזמן לצבור מידע ולבדוק מה קורה. רוצים לפוצץ? זה כבר נתון לשיקולכם. אבל, קחו בחשבון את המחיר… האימפולסיביות הבלתי צפויה עלולה להביא אתכם למצבים לא רצויים. חכו עוד קצת אבל אל תהססו לשלוף ציפורניים מול אנשים המבקשים לגזול את השייך לכם.

תופעה קוסמית מובילה אל יום עצבני. ככה סתם, בלי סיבה מוגדרת, אתם מתעוררים אל יום מעיק. טוב שאתם חייבים ללכת לעבודה, אחרת, חשבון הנפש והמחשבות החטטניות בנבכי הנשמה היו יכולים לגזול את מרבית הזמן הפנוי שלכם. אולי פשוט אתם מרגישים מותשים וזקוקים להפסקה? קחו יום חופשי ותבלו אותו בקריאת ספר טוב. מישהו ממתין לרגע בו יוכל להתוודות על רגשותיו כלפיכם. אל תניחו לו לתפוס אתכם לא מוכנים.



תופעה קוסמית מבשרת על פעילות אינטנסיבית אך גם אובססיבית. עומס בעבודה גורם לכם לבטל תוכניות לבילוי. חשוב שבעתיד תיקחו התפתחויות מסוג זה בחשבון, על מנת לא לוותר על החיים הפרטיים שלכם, בכל מקרה. אתם שוקעים בכעסים ובמקום לטפל בבעיות לגופן, עלולים להסתכסך בעיקר עם בני משפחה. נסו להירגע ולחשוב בצורה שקולה והגיונית. אנרגיה טובה זורמת אליכם מיסוד האש ומהדקת את קשריכם עם ילידי המזלות טלה, אריה וקשת.


ההיבט המסתורי שנוצר בין כוכב וונוס השולט בכם לבין גרמי הרקיע, מעיד על אנרגיות בעלות אופי סודי. אתם מוצפים ברגשות ומשתדלים להסתיר זאת, אך ללא הצלחה. בן/ת הזוג לא מבינים מה עובר עליכם. רצוי שקודם כל תבררו מה קורה לכם ביניכם ובין עצמכם. יש לכם הרבה מה להציע אך חוסר הביטחון שנוחת עליכם לפעמים יכול להרעיל כל מערכת יחסים, לאו דווקא זוגית. שמרו על פרופיל נמוך, גם בעבודה. היום עדיף לדבר כמה שפחות.

הרקיע משגר אנרגיה אימפולסיבית וגועשת אל כוכב פלוטו שליטכם. עליכם לתכנן בצורה טובה יותר את סדר היום שלכם. חיי החברה שלכם לא זוכים לתשומת לב מספקת וזאת בגלל שאתם מעבירים את שעות הערב והלילה ב…עבודה. נסו להכניס את עצמכם למשטר פעילות התואם פחות או יותר את השעות המקובלות. אל תוותרו לעצמכם וצאו לבלות לפחות פעמיים בשבוע. כדאי לנצל לטובה את מפלי האנרגיה הפיסית, המורעפים עליכם עתה.



פשוט יום נהדר. אתם מלאי מרץ ואנרגיה כפי שלא חשתם מזה זמן רב. הביטחון העצמי שלכם בשיאו ואתם מפזרים סביבכם כל כך הרבה קסם איש שאי אפשר לעמוד בפניכם. זה הזמן לבקש העלאה וקידום בעבודה, לשוחח עם בני המשפחה על בעיות שונות ולצאת לבילוי במידה ואתם מחפשים אהבה. יום שכולו טוב. הרקיע מצביע על פשרות שאתם מוכנים לבצע כדי לזכות בעתיד טוב יותר. ייתכן שאתם מקריבים דבר מה למען ילדיכם.


יום פרגמאטי מאוד בו אתם עסוקים בעשייה וקוטפים פירות. זה יום ממוזל וכדאי לכם לנצל את ההזדמנות לעשות דברים שבאופן רגיל הייתם נמנעים מהם. הפתעה לבן/ת הזוג תתקבל בשמחה. כל רעיון חדש שיגיע היום, הוא בבחינת המלצה חמה לביצוע. מילת המפתח ליום זה- אומץ. העיתוי מתאים. קדימה! הרקיע מצביע על דמויות אמיצות וסמכותיות המשפיעות לטובה על חייכם. הוא מעודד אתכם לפעול בנחישות כלפי מתחרים ויריבים.



מצב הרוח חיובי. מתאים לכם היום להתעסק בכול מה שקשור ליצירה וליצירתיות, בין אם מדובר בהכנת ארוחת גורמה או עיסוק בתחום אומנותי כול שהוא. בתחום הרומנטי: קשרים קיימים מקבלים ממד של עומק וללא ספק יש התפתחות משמעותית. תנו ביטוי לרגשות שלכם ללא מעצורים מיותרים. הרווח יהיה כולו שלכם. הרקיע מעודד תקופה המאופיינת בקלילות, חינניות וקסם אישי. הוא פורץ מחסומים שהכבידו על המופנמים שביניכם.

היום יש לכם רצון בלתי נשלט לטפל ולעסוק בעניינים שברוח. התחושה המיסטית גורמת לכם לראות סימנים ואותות בכל מיני דברים לא מוסברים שמתרחשים במהלך היום. אתם גם מצליחים למצוא את הקישורים והקשרים בין הדברים. אתם מתחילים בתהליך מעניין שיכול להפוך לעיסוק בפני עצמו. שאלה כמה תפתחו את הלב. הרקיע רומז כי בתוך הגוונים כולם, מסתתר הצבע הלבן. כך גם אתם נדרשים להפריד בין טפל לעיקר.

מאמרים קשורים

Back to top button