הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 20.3

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הילת האנרגיות שלכם לוכדת את אלו של הכוכבים נפטון ופלוטו, ומחוללת תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 8. אתם מרגישים קצת עמוסים מידי עם כל העניינים שהתחייבתם לטפל בהם בבית. כדאי לנקוט אמצעי זהירות מוגברים וזאת בגלל חוסר ריכוז שיכול לגרום לאובדן חפצים או תקלות. מומלץ לארגן את סדר היום כבר משעות הבוקר כדי לוודא שנשאר זמן גם למנוחה. הרקיע צופה מצבים אשר לפיהם אתם מובילים את האהבה אל תלם יציב ושפוי, ונמנעים מהרפתקנות שאין עימה תכלית.



הילת האנרגיות שלכם לוכדת את אלו של הכוכבים אוראנוס וסטורן, ומחוללת תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 4. השקט והשלווה שאתם חווים הם בדיוק מה שאתם זקוקים לו בימים אלה. לוח עבודה עמוס ביותר הותיר אתכם מותשים ואת היום הזה אתם מקדישים להתאוששות חיונית. בן/ת הזוג משתף פעולה, כך שמתאפשר לכם לעבור את היום בלי יותר מידי מטלות מעיקות. ביקור של בן משפחה גורם לנחת רוח. הרקיע צופה מצבים של התחלות חדשות בכל תחומי החיים, והוא טוב ונפלא לכל אשר נובע מחיי הרגש.

הילת האנרגיות שלכם לוכדת את אלו של הכוכבים יופיטר ומארס, ומחוללת תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 9. התחום הזוגי נמצא בפריחה. נורא כיף לכם להיות מחוזרים ומקובלים על ידי כל מי שמכיר אתכם. אתם יודעים איך לתמרן בין האנשים כך שכל אחד מרגיש שהוא "בן יחיד". זהו כישרון מיוחד במינו שנותן לכם את האפשרות ליהנות מכל העולמות בלי לפגוע באף אחד. כדאי רק להבטיח שבן/ת הזוג הקבוע לא מקנאים בכל ההמולה שמתרחשת סביבכם. הרקיע רומז כי יש לנסות לראות את הדברים גם מנקודת המבט של הצד השני.



הילת האנרגיות שלכם לוכדת את אלו של הכוכבים מרקורי וונוס, ומחוללת תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 6. אתם מרגישים קצת ירודים היום, אבל זו לא סיבה של ממש להיכנס לדכדוך או לדיכאון של ממש. אתם מנסים לבצע יותר מידי קומבינות בבת אחת וכשמשהו לא מצליח, אתם מתנהגים כאילו קיבלתם 'נוק אאוט'. האמת היא שמצבכם די טוב, גם בתחום הקריירה וגם בבית. אם תצליחו להירגע ולהפסיק ללמד את כל העולם איך לחיות- תוכלו להתחבר לתחושה הפנימית של שלווה וסיפוק. אל תהיו "כבדים", גישה קלילה ומרפרפת, תביא לכם אושר גדול.



הילת האנרגיות שלכם לוכדת את אלו של הכוכבים פלוטו וונוס, ומחוללת תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 6. אנרגיות ברוכות ממשיכות לזרום ביניכם לבין כוכבים בעלי אופי קליל וידידותי. זהו יום מתאים להוציא עבודות או לבצע קניות שדחיתם זה זמן מה. הנסיבות מושכות אתכם לפעילות חיצונית וטוב תעשו אם תתמסרו לתחושות הפנימיות הללו. חיי הרגש שלכם זקוקים לרענון והדרך הטובה ביותר לעשות זאת הוא לעשות דברים בלי תכנון מוקדם, להיות ספונטאניים.

הילת האנרגיות שלכם לוכדת את אלו של הכוכבים יופיטר ומארס, ומחוללת תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 9. אתם מושפעים עתה מפלח רקיע השייך ליסוד האש. זו הסיבה לכך שצפוי יום סוער. אחרי תקופה רגועה יחסית בזוגיות, שוב אתם עוברים יום לא מי יודע מה. איבדתם את תחושת הביטחון בזוגיות ועליכם למצוא דרך להתגבר על הרגישות המיותרת והנטייה לענות בתוקפנות על כול מילה שנאמרת. אין טעם לשוב ולהזכיר את אירועי העבר. מה שהיה כבר נגמר.


הילת האנרגיות שלכם לוכדת את אלו של הכוכבים אוראנוס וסטורן, ומחוללת תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 4. יש לכם צורך עז להשתחרר מהכבלים בהם נדמה לכם שאתם אזוקים. ההתחייבויות חונקות אתכם וכך נוצרת תחושת עומס בלתי נסבלת. כדאי לנסות ולהירגע ולנטרל את הגורמים המעיקים במידת האפשר בלי לשבור את כל הכלים. מנוחה של כמה שעות או יציאה להתבודדות בחיק הטבע, יכולות לתרום הרבה מאוד לשלוות הנפש. צפוי לכם קטע נפלא ואופטימי המבשר על מצבים שופעי אושר. הקטע רומז לכם על אנשים גלויי-לב כנים וישרים המשפיעים על חייכם.

הילת האנרגיות שלכם לוכדת את אלו של הירח וכוכב מארס, ומחוללת תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 9. אתם מתעוררים עם כעסים ותחושת קורבן. נדמה לכם שהנסיבות מכריחות אתכם לנקוט בצעדים מסוימים אך למעשה זאת בחירה. לכל דבר בחיים יש מחיר ואתם מעדיפים לעיתים לוותר לעצמכם יותר מידי, רק כדי להישאר ב'אזור התפקוד הנוח'. אם תצליחו להתגבר על החרדה הפנימית, תוכלו להגשים את הרצונות האמיתיים. הרקיע רומז על התלבטות בין מצבים ממוסדים לעומת מצבים הרפתקניים. ייתכן שמדובר בקריירה מכניסה אך משעממת, לעומת הצעה מפתה אך רבת סיכונים.



הילת האנרגיות שלכם לוכדת את אלו של השמש וכוכב מרקורי, ומחוללת תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 5. באמצעות מערכת הקשרים החברתיים שלכם אתם מפעילים השפעה על מספר הולך וגובר של אנשים. אתם מתחילים לראות את הכוחות הגלומים בתוככם. עליכם לקבל החלטה מחייבת ולדבוק בה. הנטייה שלכם להתעייף באמצע התהליך לא מקדמת אתכם אלא להיפך. הרקיע רומז כי לא תוכלו להשביע את רצון כולם, השביעו את רצונכם שלכם לפחות. מישהו נותן לכם דבר מה שהוא לא זקוק לו. עבורו זה כאילו כלום, אך עבורכם זו הצלה של ממש.


הילת האנרגיות שלכם לוכדת את אלו של הכוכבים אוראנוס וונוס, ומחוללת תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 6. תקלות ושיבושים צפויים היום. מן הסתם כל אותם דברים שתכננתם לעשות, לא היו אמורים להתרחש. נסו לראות את מה שקורה בנימה פילוסופית. זה יעזור לכם מאוד להתגבר על האכזבה ולמצוא את הכוח ליצור תכוניות חילופיות. זה יום שמהווה אתגר רגשי ומוכיח לכם שאתם פתוחים לשינויים, למרות הכול. הרקיע רומז כי המסע הארוך שבכוונתכם לצאת אליו, דורש צעד קטנטן בתחילתו.

הילת האנרגיות שלכם לוכדת את אלו של הכוכבים פלוטו וונוס, ומחוללת תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 6. הכללים שקבעתם לעצמכם בעבר, כבר לא כל כך עובדים. אירועים בשטח שמתרחשים במהירות מסחררת, גורמים לכם לשנות את דעתכם בנושאים חשובים. אתם עסוקים בפתרון בעיות אישיות. הפעילו את היצירתיות וההשראה. למרות העומס נסו למצוא זמן גם עבור אנשים קרובים שמבקשים את עזרתכם. הפנימו את האמרה 'אהוב את רעך כמוך' אך לא יותר ממך. הכוונה היא – היו טובים אל זולתכם, אך לא יותר מכפי שאתם טובים אל עצמכם.



הילת האנרגיות שלכם לוכדת את אלו של הכוכבים אוראנוס ויופיטר, ומחוללת תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 3. היום יש לכם הזדמנות טובה לראות כיצד ההשקעה הרבה שלכם בעבר, נושאת פירות. אתם מוערכים בעבודה ויש מי שמלבד מילים טובות, גם מוכיח באופן מעשי את הערכתו. עליכם לתרגל הבעת תודה בדרך שונה וחדשה. עבדתם קשה מאוד ומה שאתם מקבלים בהחלט מגיע לכם. אל תרגישו מחויבים בתחום האישי. אל תתקנאו באנשים שלדעתכם שפר עליהם מזלם, היו אתם עצמכם וראיתם אור.

מאמרים קשורים

Back to top button