הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 22.3

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לא בא לכם לקחת סיכון או להיכנס להרפתקאות ולכן אתם מתפשרים על מה שיש. כיוון שאתם פועלים מתוך ברירת מחדל, יתכן כי תפתחו רגשות תסכול שיקלקלו לכם את ההנאה. מה שיכול מאוד לעזור זה לקחת את העניינים בידיים. לסרב או להיות בחוויה בתוך הסיטואציה הספציפית שבחרתם. הרקיע צופה מצבים של "חצוצרת התהילה" וקובע כי זה הזמן הנכון להסתער על פסגת הסולם ההישגי.



צפוי יום תובעני במיוחד בתחום הקריירה. אתם עושים מאמצים גדולים לעמוד בכול ההתחייבויות שלכם ומצליחים כלל לא רע. צפו לשינוי בתחום כספים וכלכלה. התפתחות אצל מישהו שנמצא בחו"ל עשויה ליצור אווירה מתאימה לחידוש עסקה רדומה. יש לכם צורך בגיוון ואקשן. למרות העומס, אל תוותרו על בילוי מתוכנן בשעות הערב. מישהו שלא ביקשתם ממנו, מתנדב לשדך לכם. מדובר בכל תחומי החיים, לאו דווקא במישור הרומנטי.

מצב הרקיע מעיד על רצון להתרפק על זיכרונות שהפכו נוסטלגיים. בכל זאת אתם מצליחים לאסוף כוחות ולדהור קדימה ללא ליאות. בעבודה יש קונפליקטים בין העובדים להנהלה ואתם מוצאים את עצמכם מעורבים. למרות שאתם מנסים לשמור על ניטראליות, זה לא ממש עוזר. יש לכם מספיק ידע כדי לנצל מצבים לא נעימים לטובת שיפור תנאיהם של כולם.



אתם מושפעים עתה מתופעה קוסמית השייכת ליסוד האדמה הנחשב ליסוד תכליתי ומעשי. אתם מצליחים לחדש כוחות נפשיים ולהרים פרויקט חשוב. יש מי שלא מבין מה בדיוק אתם מנסים לעשות ויתכן כי תשמעו לא מעט דברי ביקורת, שמוטב להתעלם מהם. הכיוון שלכם ברור לכם לחלוטין וגם ככה יש לכם רגשי אשמה, כך שללא ספק אינכם זקוקים לתוספות שליליות.



אתם נמצאים היום בהיבטים נפלאים כלפי תופעה קוסמית המסמלת את עולם הרגש. היום מה שמעסיק אתכם רוב היום- זה פינוק עצמי. סוף סוף יש לכם קצת זמן להקדיש לעצמכם ואתם עושים זאת בכול דרך אפשרית. אתם חולקים עם עוד אנשים את מצב הרוח הטוב שירד עליכם. עיתוי מתאים לחופשה או לבילוי זמן איכות עם אהובים. אחרי אגירת הכוחות תוכלו לחזור לעבודה בשיא המרץ.

תופעה קוסמית מבשרת טובות לאמנים וליוצרים שביניכם. צפוי יום רגוע בו אתם יכולים סוף סוף להוריד את ההגנות ולהתרווח. במסגרת העבודה יש סימני הצלחה. תנו לעצמכם אפשרות להתבטא ביתר חופשיות ולבטא את הרעיונות והיוזמות שלכם עד הסוף, גם אם יש מי שמחמיץ פנים. יש לכם קושי לפצל את הזמן בין ענייני הבית והעבודה. נסו להיות יותר גמישים מבחינת השעות.


מישהו שיש לו קשרים ענפים, סוף סוף מושך בחוטים ומפעיל את השפעתו. נרקמת עסקה בעל פוטנציאל חיובי בממדים גדולים יותר ממה שחשבתם. נצלו את ההזדמנות לפני שתעלם. יש להקפיד בכל מה שקשור לענייני ניירת וחוזים וכדאי מאד להיוועץ באיש מקצועי שידריך אתכם במלאו הזהירות הנדרשת. כל האפשרויות פתוחות בפניכם, בין אם מדובר בהתלבטות רומנטית – ובין אם בהתלבטות מתחום הקריירה.

הצורך לשלוט והרצון להיות במרכז העניינים, מקלקלים לכם פעמים רבות. היום תאלצו להודות (לפחות לעצמכם) שהגזמתם לגמרי. תגובות צוננות, בלשון המעטה, שיגיעו מבן/ת זוג וחברים עשויות לגרום לכם לראות את הדברים כפי שהם. חוסר ההקשבה וההתייחסות שלכם לאחרים גורמים להצטברות של כעסים. לתשומת לבכם! הרקיע רומז על צורך בפסק-זמן ובשיקול הדעת. ייתכן שמדובר בסיטואציה אישית שאתם מבקשים לבחון מחדש.



התחלה של מערכת יחסים שמעניינת אתכם, מתרחשת בעצלתיים וזה לא בדיוק משמח אתכם. שלחו רמז עבה לצד השני שאינכם מתכוונים לחכות לנצח. הרקיע מבשר על תקופה המאופיינת ביציבות, קביעות, מסירות ונאמנות. העיתוי מיטיב עם זוגיות ממוסדת, אך מתרה ומזהיר את ההרפתקנים שבחבורה. מישהו מנסה למשוך זמן בנוגע לחוב שהוא חב לכם. גם אם אתם כועסים, זה לא העיתוי להתווכח איתו.


חוסר וודאות מכניס אתכם למצבים של דאגנות יתר. תחושה לא טובה במיוחד. אתם מתלבטים זמן רב מידי לגבי מספר נושאים שמעסיקים אתכם. הגיע הזמן להחליט החלטות ולעמוד מאחוריהן. התבוננות מציאותית ומחיקת האשליות והפנטזיות, הכרחיות להמשך התהליך הרגשי שאתם עוברים. הרקיע מבשר על תקופה בה יש לעצור ולברר פרשיות רומנטיות המרחפות בחלל ללא מטרה מוגדרת. מומלץ לבחון דברים לעומק, גם אם יאשימו אתכם בגישה תכליתית וחסרת ספונטאניות.

נצלו את כל אפיקי התקשורת העומדים לרשותכם. אל תחכו שמישהו אחר יעשה זאת עבורכם. יש לכם את הכלים הנחוצים להוציא מהכוח אל הפועל תוכנית מסוימת שעבדתם עליה זמן רב. רצוי להיעזר באדם בן מזל שור לקידום האינטרסים הכלכליים שלכם. עשו את הטוב ביותר שאתם יכולים ואחר כך המתינו בסבלנות. הניחו את הכבוד לבעל השררה, והסתפקו בתשורות המתקבלות ממנו. יש במסר זה משום הבטחה למענק או מתנה.



הפתיחות והרצון שלכם ללימודים מתעצמים והולכים. עכשיו, העיתוי מתאים במיוחד ואתם יכולים בהחלט למצוא את הזמן הדרוש כדי ללמוד תחום חדש ולפתח בו מיומנות. זה יום בו תתמודדו עם החלטות. דמיון ותעוזה יכולים לסייע בפתרון הנושאים העומדים על הפרק. יום דרמטי אך מעניין במיוחד. הרקיע רומז כי החוויה הרוחנית היא נחלת מעטים, אך לא תוכלו להחמיץ אותה אם תבצעו כראוי את ההתבוננות הפנימית.

מאמרים קשורים

Back to top button