הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 25.3

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום מלא הפתעות. אתם צריכים להיות סבלניים. יש התפתחויות שמתוכן יהיה עליכם לבחור את האפשרות המתאימה לכם ביותר. אל תהמרו על 'מה באמת עומד לקרות וצופן העתיד', ולכן מומלץ ללכת על האופציה הבטוחה ביותר. בתחום הזוגי יש בהחלט סיכוי לשיפור משמעותי. תפתחו קצת את הלב ותיראו איך מתרחשים דברים נפלאים. אתם נשלטים על ידי כוכב מרס שתכונותיו הן: מרץ, אומץ, כוח, יוזמה, ספונטאניות, תחרותיות, מנהיגות ואנרגיה.



יום שקט. אתם מאוד מתאמצים לא להפריע את סדר הדברים. השגרה נוחה לכם. הנאיביות, אמונה באופיים הטוב של הסובבים אתכם והרצון לשמר את המצב כמו שהוא, עלולים לגרום לכם בסופו של דבר לנזקים. שיתוף פעולה עם כל בני הבית חיובי במידה ותחליטו ללכת על שינוי. יהיה קצת קשה לעשות הכול לבד. אתם נשלטים על ידי כוכב ונוס שתכונותיו הן: אהבה, יופי, רוגע, רכות, חיבה, שלום, שלווה, יצירתיות, אמנות, הרמוניה ואסתטיקה.

חשוב שתנצלו את היום הזה לחשיבה וחשבון נפש. השאלה של 'אם אתם כל כך מוצלחים, למה קשה לכם כל כך?', אינה נותנת לכם מנוח. הסקת מסקנות, הינה חלק חשוב וחיוני מכול התהליך! אירועי השבוע שעבר התנקזו להיום ואתם תפעלו נכון רק תחליטו מה אתם צריכים לשנות כדי להצליח. יתרה מזאת, חשוב להגדיר מי מפריע לכם. אתם הרי יודעים שאנשים שמעכבים אתכם לא עושים זאת משיקולים ענייניים, היו אסרטיביים. אם יש לכם אמונה כלשהי, אך החיים אינם תואמים לה – נראה שאתם מנסים לדחוס את החיים אל תוך אמונתכם. אם אכן זה כך, היפטרו מאותה אמונה. אמונות באות והולכות, אתם יודעים…



נדמה לכם שאתם מאוהבים, אבל בעצם זה ממש מוקדם להסיק מסקנות ובוודאי לגלות את רגשותיכם בקול רם. אתם יכולים בהחלט להביע התעניינות ולהקרין נגישות, אך לא מומלץ למהר. יש זמן להשקיע בלי להגזים. נצלו את היום כדי לברר סופית מה התוכניות שלכם להווה ולעתיד- חוסר ההגדרה יתגלה כטעות מאוחר יותר. העיתוי כעת מתאים לעשייה, לא לשום דבר אחר, ברוכים הבאים לעולם האמיתי. אלה שמקנאים בכם, עוזרים לכם גם בלי שהתכוונו לעזור.



קשה לכם לשמור על שיווי משקל נפשי וקור רוח. יותר מידי אירועים מתרחשים סביב ולכם קשה לעמוד בקצב. ייתכנו פסקי זמן של איבוד שליטה והתפרצויות. נסו להוריד את רמת המתח על ידי מדיטציה. בזמן מעין זה חשוב להתייחס למה שקורה בנימה פילוסופית. יש לאפשר לעצמכם זמן איכות עם עצמכם. זמן שמתבזבז בחברת אנשים שאינם נכונים הוא זמן שיכולתם להקדיש לאנשים בעלי-ערך.

שיתוף היא מילת המפתח המאפיינת יום זה. חוש האחריות שלכם לא מאפשר לכם לזלזל במשימות שהוטלו עליכם, גם אם חלקן נראה לכם לא מוצדק בעליל. חוסר הצדק מרגיז אתכם במיוחד אולם אתם מחפשים דרכים מתוחכמות יותר מאשר בעבר כדי להתקדם. מומלץ לא להתלונן ולהתחבר לגורמי ההשפעה. מאידך, שאיפות צריכות להיות מציאותיות שאם לא כן, אין סיכוי לסיפוק אישי.


אין לכם ברירה אלא להשלים עם מה שקורה סביבכם. אתם עסוקים מעל הראש ובכל זאת מוצאים זמן רב מדי על מנת להתעסק עם עניינים שאינם שייכים לכם כלל. הניכור שאתם מרגישים דורש בדיקה מעמיקה יותר. תוכלו להמשיך 'לרוץ' ולנהל מערכות יחסים עם מי שאתם רוצים, אולם אם אתם רוצים להגיע לאמת, צריך לעצור ולחקור. הגורל לצידכם באופן לא-צפוי אך עיקר המלאכה מוטל על כתפיכם.

אתם חווים אווירה משופרת בבית. נדמה לכם שמבינים אתכם קצת יותר וגם מתחשבים בצרכים. למרות שיפור המצב עוד יש לכם הרבה מה ללמוד. בילוי מתוכנן לא יצא לפועל, אבל במקום זה תמצאו את עצמכם נהנים הרבה יותר בבית במסגרת אינטימית. נראה כי זה מה שמתאים לכם, בימים אלה, יותר מבילויים סוערים ורעשניים. אתם חוקרים לעומק והופכים כל אבן, על-מנת להגיע אל חקר האמת. צפויה הצלחה כבירה לאלה מכם העוסקים במחקר מכל סוג שהוא.



יום כיפי. סוף סוף השתחררתם מהלחץ, אתם נהנים מכל רגע בחיק המשפחה וצפוי לכם יום נהדר. לקחתם אחריות על מה שקורה לכם ואתם מודעים יותר ויותר להשפעה של ההתנהגות שלכם על אחרים. מה שהכי מפתיע הוא שבמקום להרגיש תחושת "כובד" ומועקה, אתם מרגישים הקלה גדולה. אנרגיות טובות במיוחד שמורות עבורכם בשעות החושך והלילה. עולם הנסתר פותח בפניכם את שעריו. השתמשו באינטואיציה שלכם.


הרקיע עלול להוליד מצב של "תפסת מרובה, לא תפסת". אין טעם לתכנן יותר מידי תוכניות. מילות המפתח ליום זה הן: זרימה ורכות. אם תתנו ביטוי לשתי תכונות אלה, תופתעו לגלות שאנשים סביבכם ממש נפתחים אליכם ומוכנים לעשות המון בשבילכם. עם זאת, יש להפעיל קצת יוזמה ולא להישאר במצב של פסיביות גמורה. נדיבותכם תתפרש כתמימות בעיני אדם שרק כסף מדבר אל ליבו. כבודכם יעלה בעיניו ברגע בו תתמקחו איתו.

לא יזיק לכם להיזהר קצת יותר בכל מה שקשור להוצאות כספיות, למרות שקשה מאוד לעמוד בפיתוי. תסכול שקט דוחף אתכם לבזבז אבל חובה עליכם להתאפס, מכמה סיבות. ראשית, כדאי וחשוב לברר מה מפריע ולטפל בעניין זה בצורה ממוקדת. שנית, חשבון הבנק אינו משהו שפתוח למשא ומתן וכנ"ל גם המנהל. אז נא להירגע. אתם נשלטים על ידי כוכב אוראנוס שתכונותיו הן: מקוריות, ייחודיות, גאונות, מודעות, שבירת מוסכמות, קידמה, הארה, עתידנות
ואינטליגנציה.



היום אתם מרגישים במצב רוח מעולה. נצלו את האנרגיה ליוזמה ולפעילות חדשה. שייט, סנפלינג או כל ספורט אתגרי אחר, יגרום לכם לתחושת סיפוק שכבר מזמן לא חוויתם. מה עוד שאלה הם דברים שכבר מזמן תכננתם לעשות. מילות המפתח ליום זה הן: מיקוד ונחישות. מצבו ברקיע של כוכב נפטון שליטכם מצליח להעלות חיוך גם על שפתי אלה מבינכם שנמצאים לעיתים בתחושות עכורות ורואים את העולם כמקום קשה ואכזר.

מאמרים קשורים

Back to top button