הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 2.4

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

היום אתם מרגישים שבאמת חזרתם לעצמכם ויש לכם מספיק כוחות כדי לצעוד קדימה במלוא המרץ. גייסו את כל הכישורים והמשאבים האישיים שיש לכם לקידום המטרות שהצבתם לעצמכם. החשוב מכל זה להתמקד ולא לסטות ימינה או שמאלה. התעלמו ממשביתי שמחות וממרפי ידיים למיניהם ש'מתחפשים' לדורשי טובתכם. עם חברים כאלה מי צריך יריבים? שותפות של אמת מבוססת על שני לבבות טהורים. אל תתפתו לפחות מזה.



מהלך חשוב בעל אופי אישי תופס תאוצה. שילוב של קשרים אישיים ועסקיים יניב הצלחה מפתיעה. עליכם ללמוד נושא חדש על מנת להעלות את רמת הידע שלכם בתחום שאינו קשור למקצועכם. המזל מאיר לכם פנים, אל תתייאשו גם אם נדמה לכם שחלה נסיגה בתחום הרגשי. הפנימו את הרעיון אשר לפיו אדם נאור רוכש את ניסיונו בתקופות של בכי ואילו הצחוק מסמל את ניצחונו על החושך.

יש לכם מספר אופציות לפעולה אך אתם מהססים לנקוט עמדה מחשש שתעשו צעד מוטעה. נושאי לימודים מעסיקים אתכם. רצוי לבדוק את כל הפרטים על מנת לא לבזבז את זמנכם. יום לא פשוט, אך מצד שני, חשוב. אתם מתקדמים בכיוונים חיוביים וסוף סוף מקדישים זמן לנושא של התפתחות אישית. אין יותר חשוב מזה. הרקיע מבשר על קשר רומנטי הממשמש ובא, גם אם אתם ספקנים לגביו.



אתם מודעים לעובדה שאתם צריכים לזוז קצת מהעמדות הנוקשות שלכם ולשנות הרגלים מזיקים אבל מאוד לא מתחשק לכם. אין ספק שהגיעה שעת השין ופשוט אי אפשר להמשיך כמו קודם. זמן לשינוי. גלו ערנות כדי לא ליפול במלכודות אפשריות. בכל מה שקשור לרומנטיקה ולאהבה, מומלץ להירגע. היום זה לא היום. הניסיונות לא יצליחו. הרקיע מבשר על הארה פתאומית שתבליח מתוך האפלה ותעניק לכם מסר ממוזל ומבורך.



יום שונה מהרגיל. אתם במצב רוח של נתינה והתנדבות. ההתנהגות שלכם גורמת לכם להתנהג בצורה אחרת ממה שרגילים לראות אתכם בסביבה, ואתם מקבלים המון פרגון והערכה. תחושת אופטימיות מציפה את הלב. יופי של הרגשה. הפתיחות והסקרנות בשיאן. אל תבזבזו יום נדיר. אם תצאו לבלות בערב, צפויה לכם הצלחה והנאה. הרקיע רומז על צורך בהתחדשות תוך כדי סילוק הפחדים מפני השינוי הצפוי.

יום בסימן חברתי. יש לכם מצב רוח חיובי. אתם מתחילים את היום בתחושה אופטימית ומרגישים נוח להציע הצעות וחידושים בתחום העבודה. אתם מלאי אנרגיה וכל מה שתתחילו יצליח למצוא את הכיוון הנכון. יום מתאים לתפוס שיחה עם הבוס ולהסביר לו עד כמה אתם חשובים למערכת. גם בבית, זהו עיתוי מתאים לבילוי משותף. אם יש לכם בן זוג קבוע, הערב זה זמן לחגיגה. הרקיע קובע כי גישתכם אל המציאות מושפעת מהרהורי הלב ולא מקולו של ההיגיון. אגב, לא שזה רע.


אל תחכו שיקרה משהו דרסטי כדי להתחיל לפעול ביתר מרץ. אתם מנסים לממש את עצמכם אבל לא בקצב הנכון עבורכם. הסחבת מפריעה לא רק לכם אלא גם לאנשים שקרובים אליכם ורואים אתכם בצורה יותר אובייקטיבית. אל תחזרו על שגיאות העבר. לכו קדימה באומץ גם אם יש לכם חששות פנימיים. נראה כי אתם מתפכחים מקשר שתליתם בו תקוות. ייתכן כי מדובר במערכת יחסים עסקית, לאו דווקא רומנטית.

נושא אישי הקשור לאחד מבני המשפחה עדיין מעסיק אתכם ומהווה הפרעה בסדר היום השגרתי. עליכם לקבוע עמדה ברורה בנושא ולא להתפשר. הרשו לעצמכם לקחת פסק זמן ולהקדיש זמן לעצמכם ולבן/ת הזוג שמרגישים מוזנחים במכלול ההתרחשויות. אתם צריכים קצת יותר תמיכה ותשומת לב ממה שאתם מקבלים כרגע. צפויה התפייסות עם אדם שחתול שחור עבר בינו לבינכם. נראה כי גם הוא שמח לרדת מן העץ.



נחוץ לכם בדחיפות שיפור תקשורת בין אישית. אתם מעבירים, ככל הנראה בלי כוונה רעה, מסר של תוקפנות. לא פלא שאנשים נוטים לתפוס מרחק. שיתוף אנשים קרובים בתוכניות שלכם וכמו כן אפשרות לתוכניות משותפות בתחום המשפחתי הרחב, ישפרו את המצב, גם אם בהתחלה, תיישמו את הרעיון בצורה מלאכותית ולא מתוך הסכמה מלאה. אם אתם דואגים לעתיד אהוביכם, אל תרעיפו עליהם פינוקים מרדימים, הניחו להם להתייצב עצמאיים על רגליהם.


אתם עסוקים בענייני ילדים ומשפחה. למרות זאת, אתם מצליחים להקדיש מעט זמן גם לעצמכם. תלכו עם הלב עד הסוף ואל תשכחו לחשוב גם על אנשים אחרים. למרות 'טוב ליבכם' ומחוות שאתם עושים, יתכן מאוד שאתם מצליחים לפגוע באחרים כיוון שאתם מאוד מרוכזים בעצמכם. יש דברים בעולם הנסתר שאתם מודעים לקיומם, אך אל תצפו מן הסובבים אתכם כי ירדו לסוף דעתכם.

יום אופטימי. יש לכם תחושה שהחיים מחייכם אליכם בגדול. הבעיות הכלכליות שלכם נראות לכם כמכשול שניתן להתגבר עליו בקלות יחסית. עוד אין לכם דרך ברורה לבצע את החלומות שלכם, אבל לפחות מתגבש לו כיוון הרבה יותר ברור מאשר בעבר. בתחום הרומנטי- אתם מודעים לטעויות אך חוזרים על עצמכם באותו דפוס. אין פלא שאתם נפגעים רגשית. האינטואיציה שלכם חדה ופולחת כתער, אך אל תסגירו לאחרים את שהיא גילתה לכם.



לפנויים צפויות הפתעות בענייני זוגיות. מצב הרוח טוב למרות שישנם הרבה עניינים לא סגורים. עליכם לתפוס כהזדמנות את השינויים שאתם חווים. רק כך תוכלו לעשות לימונדה מהלימון. החריצות והיסודיות המאפיינות אתכם יסייעו לכם להצליח. חשוב להתמיד ולא להתייאש מהר מידי. הצלחתכם היומית מבוססת על עוצמה ולא על רכות ודיפלומטיות: אל תחששו להציג פן כוחני בפני מתחריכם.

מאמרים קשורים

Back to top button