הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 3.4

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הרקיע צופה בכוכבכם מארס המקיים קשרים קוסמיים עם הכוכבים יופיטר וסטורן, ומעורר תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 4. הגיע הזמן שתיתנו לעצמכם הזדמנות לשפר את מצבכם הגופני שהוזנח קצת לאחרונה. זה הזמן לפצוח בדיאטה ואף להקדיש זמן למנוחה ולפעילות גופנית. הקפידו לבחור משהו שונה ואטרקטיבי עבורכם ולא את השגרתי והמובן מאליו. השאירו את התירוצים בצד וזכרו כי האדם הרוחני אינו נלחם במושלים ובשולטים, אלא מלמדם את הדרך אל האור הפנימי.



הרקיע צופה בכוכבכם ונוס המקיים קשרים קוסמיים עם הכוכבים אוראנוס וסטורן, ומעורר תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 4. תחום התעניינות חדש פותח מעגל חברתי גדול בפניכם. נראה כי מה שהייתם זקוקים לו הוא לגלות את הכיוון הנכון לפעילות חברתית ופשוט להתלהב ולהיסחף. אתם מכירים אנשים בעלי עניין דומה ורוח הלחימה שלכם מקבלת צביון חדש ומרענן. קשר אישי עם מישהו מהעבר מתחדש, וגורם לכם להתחיל לתכנן תוכניות רומנטיות. מוטב לא להגזים בציפיות לפני בדיקה משמעותית.

הרקיע צופה בכוכבכם מרקורי המקיים קשרים קוסמיים עם השמש ועם כוכב פלוטו, ומעורר תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 8. ההרגשה שלכם משתפרת והולכת. פגישות שמתקיימות היום יוצרות הזדמנות להביע בפומבי את עמדתכם בנושאים חשובים במיוחד. משתפרים המאמצים שאתם משקיעים בשיקום מערכת יחסים שעלתה על שרטון. לפנויים זה זמן מתאים לתחילת קשר. הראו את רצינותכם באופן וורבאלי. הפנימו את הרעיון אשר לפיו אדם נאור אינו אדיש לגורלם של זרים ואינו מעדיף את טובתם של אלו הקרובים- כך הוא מעצים את מזלו הטוב.



הרקיע צופה בירח שליטכם המקיים קשרים קוסמיים עם הכוכבים מארס וסטורן, ומעורר תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 4. היום צפויה לכם פגישה מרתקת. שיחה פילוסופית תוביל בסופו של דבר לוויכוח נוקב ממנו תצאו בדיפלומטיות "כמו גדולים". במסגרת מפגש חברתי כדאי לגלות ערנות מוגברת. שימו לב למה שנאמר בין השורות ובין המלים. נצלו את ההרגשה הטובה שיש לכם לגבי עצמכם ואל תסכימו להיות בחברת אנשים שלא מפרגנים. הפנימו את הרעיון אשר לפיו החכם אינו מתערב בהמולת החיים, בדרך זו הוא שומר על עוצמתו ועל שלוותו הפנימית המביאה עימה מזל ושגשוג.



הרקיע צופה בשמש שליטתכם המקיימת קשרים קוסמיים עם הכוכבים אוראנוס ומרקורי, ומעורר תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 5. צרות בגן עדן? יתכן משברון מסוים בתחום הזוגי. בדקו את תרומתכם למצב ואל תמהרו להאשים את הצד השני. חשוב לבדוק את העובדות בלי פרשנות. אתם מרגישים שחוקים וזה לאו דווקא קשור בבן הזוג. אז יש קצת אכזבות ובעיות. כן, יש גם ימים כאלה ולא צריך להילחץ יותר מידי. גם זה יעבור. שמרו על פרופיל נמוך. בשעות הערב צפוי שיפור אווירה משמעותי. הרקיע מציע לכם להתמקד בפירותיה הגשמיים של הזוגיות, מבלי להתפלסף בנוגע לזוטות שוליות.

הרקיע צופה בכוכבכם מרקורי המקיים קשרים קוסמיים עם השמש ועם כוכב פלוטו, ומעורר תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 8. יום נעים. קשר עם אדם חכם תורם לכם המון אך מצד שני, מגביל אתכם לפתח דרכים חדשות להתפתחות אישית. עליכם לשקול את היתרונות מול החסרונות. אל תתכננו יותר מידי רחוק. צפויים שינויים חיוביים בתוכניות. מגמה של שיפור בעבודה גורמת לעליית מצב הרוח. יש מקום לעבוד גם על היחסים בתוך המשפחה. הרקיע קובע כי בקרוב תיעזרו בידי חברים, אף יותר מאשר בידי בני משפחה.


הרקיע צופה בכוכבכם ונוס המקיים קשרים קוסמיים עם הכוכבים אוראנוס וסטורן, ומעורר תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 4. חשוב לקחת את העניינים לידיים ולא להיגרר אחרי אנשים שמנסים להכניס אתכם לפינות שאינן נוחות לכם. בעיות בעבודה יכולות להתעורר ולהתלקח בגלל תחרות ויריבות סמויות. הפעילו את הכישרון הדיפלומטי שלכם על מנת למנוע מהרגשות הסוערים להביא למצבים קיצוניים שאין מהם דרך בחזרה. כל סיום הוא רמז לתחילתה של פרשייה חדשה, אין טעם לשחזר את אכזבות העבר.

הרקיע צופה בכוכבכם פלוטו המקיים קשרים קוסמיים עם הכוכבים נפטון ומרקורי, ומעורר תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 5. התלהבות ופעילות המאופיינות בהעזה ואומץ לב יקדמו אתכם למקום אליו אתם שואפים להגיע. אל תחכו שמישהו יפרוס לפניכם שטיח אדום. תסללו לעצמכם את הדרך על ידי עמידה אסרטיבית על זכויותיכם מתוך הכרה ביכולות הגבוהות שלכם. המסר יעבור לאנשים המתאימים, בפשטות וללא מאמץ ברגע שתפנימו אותו. היקום צופן לכם מזל וברכה, אך כדי ליהנות מהם תצטרכו לנקוט ביוזמה כלשהי.



הרקיע צופה בכוכבכם יופיטר המקיים קשרים קוסמיים עם הכוכבים נפטון וסטורן, ומעורר תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 4. יש לכם הרגשה כאילו משהו נשבר לכם בפנים. יתכן כי אפילו תזילו דמעה, בלי שאף אחד יראה. תרשו לעצמכם. בסופו של דבר, ניצחון הרוח מובטח לכם. אתם יכולים להתגבר ואם קשה לכם מאוד לבד, פנו לאדם מנוסה שיוכל לשפר את המצב על ידי הצעת טכניקות לפיתוח מודעות עצמית. המישור הרומנטי מאיר פנים לאלה מכם שאינם עסוקים בהתחשבנות עם העבר, אלא אך ורק עם יוזמות לגבי העתיד.


הרקיע צופה בכוכבכם סטורן המקיים קשרים קוסמיים עם הירח ועם כוכב נפטון, ומעורר תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 7. יש לכם את כל הסיבות בעולם להתחבט בשאלות הרות גורל. מה שנחוץ לכם זה כמה ימי חופש כדי שתוכלו להתמקד ולמקד את המחשבות. עליכם לבחון מדוע אתם מנהלים את עצמכם בין שני מצבים קיצוניים. כניעות מול אגרסיביות. רק אחרי שתגיעו למסקנות, המשיכו בדרך. צפויה לכם תקופה מרנינה בחברת ילידי מזלות המים: עקרב, דגים וסרטן.

הרקיע צופה בכוכבכם אוראנוס המקיים קשרים קוסמיים עם הכוכבים פלוטו וונוס, ומעורר תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 6. מצב הרוח שלכם מעולה וזה נותן לכם אפשרות לפצות את בן/ת הזוג על התקופה האחרונה, בה הייתם עסוקים מעל ומעבר- בעצמכם. תחושת בטחון מביאה אתכם לפעול ברכות ולהעניק הרבה אהבה- מה שזוכה להערכה רבה אצל הנוגעים בדבר. בילוי אינטימי בשעות הערב הופך להיות חגיגה של ממש. אתם זוכים בפרגון מאדם שלא ממש השקעתם בו. כשאתם חושבים על זה, מתברר שאפילו ירדתם עליו פה ושם.



הרקיע צופה בכוכבכם נפטון המקיים קשרים קוסמיים עם הכוכבים פלוטו ומארס, ומעורר תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 9. למרות הפעילות והאנרגיה הרבה שאתם משקיעים בתחום הרומנטי, יש עדיין לא מעט עיכובים שמונעים מכם להגיע להגשמה. עם זאת אתם מצליחים לשמור על מורל גבוה ולא להתאכזב יותר מידי, גם כאשר התנאים אינם מושלמים מבחינתכם. התחושות מעורבות. תנו לעצמכם עוד קצת זמן ובינתיים תיהנו מההווה. אם החלטתם לקחת שותפים לחייכם, זה עדיין לא אומר שאתם צריכים לוותר על חופש הפעולה שלכם ועל ייחודיותכם.

מאמרים קשורים

Back to top button