הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 9.4

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם מגלים תוקפנות כלפי אנשים שכבר מזמן נמאסו עליכם. לא שזה רע לבטא את הרגשות האמיתיים שלכם, אבל יש אפשרות לעשות זאת בדרך טאקטית ולא להשתולל יותר מידי. אם תציבו אולטימאטום אתם עלולים להישאר די מבודדים במערכה. התחרותיות שאתם מגלים אינה במקומה. הפנימו את המסר שלפיו אדם נאור אינו אדיש לגורלם של זרים ואינו מעדיף את טובתם של אלו הקרובים- כל הוא מעצים את מזלו הטוב.



צפויה נסיעה ליעד רחוק. הכינו תוכנית גיבוי למקרה הצורך. המוטיבציה שלכם לגרום לאווירה הזוגית להשתפר- גבוהה, וכול שעליכם לעשות הוא, לשם שינוי, לזרום עם בן/ת הזוג. מגיע לכם לנוח ולתת לאחרים לבצע את הסידורים והעבודה השחורה. הניסיון יעלה יפה ואתם תתפלאו לגלות עד כמה אתם נהנים כשמישהו אחר לוקח זמנית את הפיקוד. הפנימו את המסר שלפיו אין כל ערך להתקשטות כאשר היא באה לכשעצמה, אלא אם היא חלק מתהליך מהותי יותר ועמוק.

מישהו שאכזב אתכם בגדול, מחדש קשר. אתם מתלבטים אם ללכת על צ'אנס נוסף או לנתק סופית את הסיפור הלא מוצלח הזה. המחשבה לבלות עוד שבוע לבד די מפחידה, אבל האופציה גם כן לא הכי וורודה. נסו למצוא את שביל הזהב ולהחליט באיזה גישה אתם נוקטים. קרה ועניינית או חמה ורגשית. אתם עלולים לגלות שאננות רבה מדי ביחסיכם עם אדם המתחרה בכם, הגיע הזמן לפקוח עין חשדנית.



היום תהיה לכם הזדמנות לתמוך בבן (בת) הזוג, בשעת צורך אמיתי. התגובה האוהדת שתגיע תפתיע אתכם בעוצמתה. הגיע הזמן ללמוד מהי נתינה אמיתית מהלב ללא ציפייה לאישור או לתמורה הולמת. המשיכו בגישה הזאת ותקטפו את הפירות. התנהגותכם הנדיבה והאוהבת תשפיע במידה רבה על כל בני המשפחה. נראה כי אתם נסחפים אחרי הבטחותיו של אדם חסר אחריות. בסיפור הזה כדאי שתיזכרו בלקחי העבר.



צפויה נסיעה לקרובי משפחה או חברים. מהלך היום יתפתח בצורה חיובית ואתם תיהנו מאוד מתשומת לב הנוכחים שיתעניינו בשלומכם. יהיה מי שיציע לכם הצעה עסקית מעניינת ששווה בדיקה מעמיקה. תסבוכת נושנה כופה עליכם פתרון שאינו לרוחכם. מצד שני, אף לא אחד היה נחלץ ממנה טוב יותר מכם. בחנו בחשדנות ידיעות שמגיעות אליכם מיד שנייה. קחו בחשבון כי מי שמוסר לכם אותן הוא לא מלאך.

תסכול שמלווה אתכם החל משעות הבוקר המוקדמות יחלוף לקראת הצהריים, זאת לאחר שיחה שתבהיר סיטואציה שמטרידה אתכם. מישהו שנראה כאילו הוא מעוניין בקשר- יאכזב. מצד שני, אם תתגברו על הנטייה הטבעית שיש לכם להתכרבל מתחת לשמיכה ולרחם על עצמכם-צפוי לכם יום נהדר. אתם מצפים מאדם אהוב כי ינחש את מחשבותיכם. כדאי לכם להניח כי אם לא תדברו, הוא לא יידע.


היום אתם במצב רוח פילוסופי לפיו אתם תוהים מהי מידת ההתאמה שלכם לעיסוקכם היומיומי ומה התכלית והמשמעות . בדקו אפשרויות לפעילות מחוץ לשעות העבודה. בחרו משהו באופן אינטואיטיבי ביותר ואל תתפתו להיכנע לתירוצים לא ללכת עם זה עד הסוף. ביטוי עצמי היא הסיסמה ליום הזה. בשורה טובה מכניסה אתכם למצב רוח מרומם. נראה כי תקופת האביב מסלקת מדרככם מכשולים שעיכבו.

קטע רומנטי דורש מכם בחינה מדוקדקת יותר של הדברים. מכל מקום, אל תסכימו לעמימות וערפול. רעיון מקורי מעניק לכם יתרון על פני מתחריכם. אל תקשיבו למי שנותר מקובע בטכניקות עתיקות. אדם נבון מנתח את מצבכם ללא כחל וסרק. נסו להפנים את דבריו מבלי לשזור בהם דעות קדומות. אתם מתבקשים ליצור דבר מה שאינו עולה בקנה אחד עם טעמכם. במקביל, נראה כי לא תוכלו לחמוק מזה.


הדברים מתחילים להסתדר השבוע ואתם יכולים סוף סוף להירגע. מנוחה זה בעיקר מה שדרוש לכם. שימו לב לא לבזבז את רוב היום לסידורים. קחו את עצמכם בידיים והקשיבו לקצב הפנימי שיכתיב התנהלות איטית. אתם זקוקים לשקט גם כדי לנוח מהעומס בעבודה וגם כדי לנוח מהמשפחה. המשיכו לשמור על קשר עם אנשים שאתם יקרים לליבם. זו טרחה קטנה עבורכם, ושמחה גדולה עבורם.


אתם מציגים חזות נחושה, אחידה וחזקה כלפי חוץ, אבל בפנים המצב לא מזהיר. העומס גובה מכם מחיר יקר ונראה שעליכם לקחת את העניין ברצינות יותר גדולה מכפי שעשיתם עד היום. אל תתפלאו על הקרירות שאתם מרגישים בקשרים אישיים וחברתיים. אם יש לכם הרגשה שאין לכם זמן- כדאי שתשנו את סדר העדיפויות שלכם. צפויות אנרגיות ויטאליות. אם שקלתם פעילות ספורטיבית או תחילתה של דיאטה, נפלתם על עיתוי מושלם.

יום נהדר בו אתם מבלים (או רצוי שתבלו) חלק נכבד ממנו בחיק הטבע, מה שעושה נפלאות למצב הרוח. התחושה של שליטה בחייםוידיעה ברורה מה מתאים לכם ומה לא, גורמת לכם להרגיש טוב יותר מכפי שהרגשתם מזה זמן רב. אל תתאמצו להרשים אנשים זרים. יש לכם מספיק 'מעריצים' כרגע. טיפ: לשמור על שלווה פנימית.


דחייה של נסיעה מתוכננת מראש גורמת לכם לעוגמת נפש. במקום לקטר קחו אחריות ותיזמו תוכנית אלטרנטיבית. פעילות ספורטיבית או אתגרית עשויה להוות תחליף מצוין ודרך נהדרת להשתחרר מתסכולים מעיקים. טיפ: רק לא לבלות את מרבית היום בשינה.זאת אולי בריחה ממחשבות מציקות אבל בדרך זאת לא נפתרות שום בעיות. טיפוס שסבור כי הוא משעשע, מעניק לכם הרגשה לא נעימה. אם זה מרגיע אתכם, כך הוא עם כולם.

מאמרים קשורים

Back to top button