הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 13.4

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

פגישה עם אדם מקסים מתבררת כ- מוצלחת מאוד ומעוררת התרגשות פנימית. אתם חושבים על מיסוד הקשר או העמקתו על ידי צעד דרסטי. מי שפנוי, מחפש בקדחתנות אחרי אהבה חדשה. יש סיכוי למצוא קשר רומנטי במקום הכי פחות צפוי. אתם עדיין מודאגים בקשר לעתיד. אל תנסו לתכנן יותר מידי רחוק. הדברים יסתדרו. הפנימו את המסר שלפיו הרוחניות מיטיבה עם הענווים והצנועים, אך אינה יכולה להועיל למתרברבים ולמתנשאים.



יום מבולגן. קשיי ריכוז משפיעים על צורת ההתבטאות והביצועים שלכם. הגיע הזמן להתאפס. אתם מאוד ביקורתיים ורואים את עצמכם בצורה קשה יותר מאשר האחרים. מאוד חשוב לכם להירגע ולהיכנס למצב רוח נינוח כדי לעבור את סוף השבוע בצורה חיובית. אם לא תעשו זאת, תסבלו בעצמכם וגם תגרמו עוגמת נפש לכל מי שנמצא סביבכם. רבים מכם עומדים לקצור הצלחה הודות לכשרון כתיבה או יכולת הבעה. זהו מסר נפלא עבור אנשי השיווק שביניכם.

אתם לא בשיא מצב הרוח אבל עם קצת מאמץ תוכלו לעבור את היום הזה בשלום. בזמן האחרון הזנחתם קצת את עצמכם ואתם מרגישים צורך לחזור לפעילות גופנית ולדיאטה. זה חשוב מאוד גם מבחינה בריאותית וגם כי אתם צריכים ללמוד לקחת פסק זמן ולעשות מה שאתם אוהבים ולא רק מה שאתם צריכים. מכל מקום, יש לנהוג בדיפלומאטיות – גישה כוחנית עלולה לשבש את מהלך העניינים.



יש לכם הרגשה שמישהו מצפה מכם ליותר מידי. יש צורך שתשקיעו קצת יותר מרץ ומאמץ באנשים אחרים, למרות שנדמה לכם שאתם עושים מעל ומעבר, הרי שאצל אחרים מתעוררת הרגשת תרעומת וחוסר סיפוק. אז אל תחיו בבועה. מצד שני, לא צריך להסתובב כול היום בניסיון לרצות אחרים. מילת המפתח: איזון. הרקיע מבשר על פתרונה של בעיה משמעותית באמצעות אינטואיציה מפותחת.



יום של התרחשויות רומנטיות משונות. אתם מתחילים להבין שיש צורך לפתח מודעות בתחום זה. הדברים אינם מתפתחים בצורה הגיונית וקשה לכם להבין מה קורה. נסו לברר מה עמדת הצד השני. אל תפעלו. תקשיבו. תזרמו עם התהליך. אל תלחמו בו. נסו לשמור על גישה חיובית. הרקיע מציע לכם להסיר את הכפפות כאשר מדובר ביריבים נוקשים.

יום מלהיב. אתם מרגישים מאוהבים ומוכנים לחצות את האוקיינוס בשביל לחיות בתחושה של רומנטיקה שכול כך משכרת אתכם. נכון שאהבה מנהלת את העולם, אבל יש גבול לכול דבר, לא כדאי להגזים. מומלץ לשמור על קשר עם המציאות. הרקיע מציע לכם להדיר את רגליכם מעימותים לא לכם. גישה חיובית תצליח לשנות את יחסו התוקפני של אדם הכועס עליכם. דיפלומטיה אינה צביעות.


יום של הפתעות. חוש ההרפתקנות יביא אתכם היום למקומות מרגשים. צפויה נסיעה מעניינת. תהיו ספונטאניים. סקרנות היא תכונה שאתם צריכים ללמוד לפתח ולהתמסר לה. אתם קצת ביקורתיים היום בגלל חוסר שקט פנימי. אל תגיבו לכול גירוי שמתעורר בשטח. תנו לדברים להתפתח. שקלו את תגובתכם הראויה. לא למהר. הרקיע רומז על מצב בעייתי שיהווה מעין מדרגה לעתיד וורוד ואופטימי.

ההצלחה קרובה. אתם מרגישים קצת לחוצים ולכן הדברים שאתם מנסים לבצע לא ממש יוצאים כמו שצריך. לפנויים – צפויה התפתחות בכיוון הרומנטי. אל תתנו להתחלה יפה להשתבש בגלל אי הבנות או מה שנראה על פניו כחוסר שיתוף פעולה. השתלשלות עניינים קצרה תבהיר לכם מה באמת קורה, קצת סבלנות. הרקיע מזהיר מפני מתן אמון מופרז בידידים דווקא.


יתכן כי הנסיבות גורמות לכם 'להירדם בשמירה'. נדמה לכם שאין לכם תחליף וזה גורם לכם לא להשקיע יותר מידי במקומות הנדרשים. אין טעם להיכנס למאבקי כוח אולם מאמץ קטן, ללא ספק יכול לשפר את המצב. גם אם אתם בטוחים שאתם צודקים, עדיין יש מקום לשיפור היחס כלפי מי שמרגיש פגוע וזנוח. צפויה התלבטות בנוגע לקשר שהפך להרגל. נפתח לכם סיכוי להשיג את ה- 'רצוי' מבלי להתפשר עם ה- 'מצוי'.


בזמן האחרון חשתם חוסר כיוון. זה לא מפתיע לאור העובדה שהיחסים האישיים מעורערים ומרבית האנרגיה שלכם עובדת בכיוון זה. דרך החשיבה והאמונה הבסיסית שלכם תשפיע על התוצאות סופיות. אתם כמהים לאהבה אבל מצפים שהיא תופיע במקומות אבודים מראש והגיע הזמן להתפקח. הדברים יצליחו לכם הודות למקוריות, מרדנות וחריגה מהמוסכמות. אל תחששו להיות שונים מאחרים.

הימנעו מפעולות תוקפניות כלפי אנשים קרובים. הרמזים והקיטורים שלכם לא עוזרים לאף אחד. כדאי לכם להתעשת, ללמוד להגדיר מילולית בצורה קצרה ועניינית את רצונכם. מערכות יחסים שיש לכם עם אחדים מחבריכם, דורשות שינוי מהותי ולאו דווקא לכיוון שנראה על פני השטח. תנו לדברים לקרות בלי לנסות לשנות שום דבר. אירועים הרפתקניים או כאלה הקשורים בחו"ל – יעמדו בלב העניינים. לכו עם הקול הפנימי שלכם.


יום כיף. אתם מרגישים שלאחרונה, יותר מתמיד, יש לכם שליטה על מה שעובר עליכם. במקום לבלות את היום בסידורים משעממים, כדאי שתקדישו קצת זמן לזוגיות. יום מתאים לטיול משותף. כל רעיון יצירתי יתקבל בברכה ויגוון מעט את השגרה. השתמשו בכישורי התקשורת שלכם לבטא את הרצון שלכם בקרבה ואינטימיות. נהגו בטאקט ובעדינות. זהו זמן נפלא להגות בבעיה על רקע פסיכולוגי ולדון בה בחופשיות עם אדם בעל ניסיון בנושא או בתחום.

מאמרים קשורים

Back to top button