הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 15.4

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

התוכניות שלכם להיום היו די מינוריות אבל העניינים התפתחו אחרת. יום עמוס מאוד בעבודה הגורר איתו תחושת של הספק בלתי מספיק. אתם שוב מאבדים 'גובה', כמו גם את הרגשת הביטחון העצמי. מצד אחד יש לכם צורך בליטוף ומילה טובה מכל העולם. מצד שני אתם מתעקשים לעשות מה שבא לכם. בקיצור, יום מסובך. מסר שהגיע אליכם מאנרגיות גבוהות מעודד אתכם להציב לעצמכם גבולות, וזאת גם אם נטייתכם הטבעית היא "ללכת עם הראש בקיר".



היום עובר בעצלתיים ואתם שוב נקלעים למחשבות שדוחקות בנוגע לשינוי רצוי בקריירה או לפחות במקום העבודה. שטף הדיבור שלכם עלול להגיע גם לאנשים לא רצויים. לעומת המתח בעבודה, האווירה בבית ממש טובה. סוף סוף יש לכם נחת מיקיריכם. תגישו להם את זה. הם זקוקים למילה טובה! מסר שהגיע אליכם מאנרגיות גבוהות מעודד אתכם לראות את הדברים ב"גדול", וזאת גם אם נטייתכם הטבעית היא להתמקד בפרטים הקטנים. זו דרך נפלאה לשפר את איכות חייכם.

השבוע מתחיל עבורכם בצורה מוצלחת במיוחד לאור העובדה שתקבלו חדשות טובות מעמיתים לעבודה. יש לשקול ברצינות שינוי מהותי במשרד. חילופי תפקידים באים בחשבון גם הם. בתחום האישי אתם נאלצים להתמודד עם חוסר אמון שמגיע ממישהו קרוב לכם. לפני שאתם נכנסים למריבה ולעמדת התגוננות כדאי לבדוק מה שורש הבעיה. תיתכן התלבטות בין נתיב אשר משחזר את העבר לבין כזה שחי בהווה. רק אתם תוכלו להחליט במי מהם לבחור.



בתחום הקריירה הכול זורם על מי מנוחות. למרות עומס בעבודה אתם מרוצים ומרגישים מוערכים. בתחום הזוגי אתם מרגישים מאוכזבים קמעה ומתלוננים. בן/ת הזוג שלכם מהווה מראה עבורכם. כדאי לבדוק את הנושא לעומקו באובייקטיביות מקסימאלית, גם אם בהרבה תחומים אחרים אתם לא מוצאים שום דבר משותף. כדאי שתפסיקו להאשים וקחו אחריות. צפו לתוספת כספית או לקידום.



פיזור הדעת וחוסר הריכוז שלכם גורמים לכם לעשות כמה פשלות רציניות. חברים קרובים מציעים לכם פעילות משותפת אבל אתם מהססים ומתלבטים. ההתנהגות שלכם מתפרשת על ידי האחרים כהתחמקות. רצוי שתביעו את דעתכם הנחרצת וגם אם אתם באמת, לא בטוחים במה שאתם רוצים, לכו על כיוון מסוים ואל תזוזו לא ימינה ולא שמאלה. באהבה, אין לחשוש מתגובותיו של הצד השני. אם אתם חוששים מפניו, כדאי לשקול מחדש את העניין.

אתם מנסים להבין מה קורה בזוגיות שלכם אבל המסקנות שלכם מתבססות על חומרים שגויים. אתם ניזונים יותר מידי משמועות. כדאי לדחות את המחשבות האלה למועד אחר. הרגשנות העודפת בה אתם שרויים לא תקדם אתכם. גם לא חקירה צולבת. הדבר המועדף הוא להרפות. תזרמו עם מה שקורה. "התעלומה" תיפתר מעצמה. זה הזמן לעשות למען אנשים צעירים במשפחה, וזאת גם אם הדברים באים על חשבונכם.


הקריירה ומקום העבודה הם נושאים שאתם מקדישים להם מחשבה רבה. אתם מוטרדים בגלל המצב הכלכלי ומחפשים וודאות וביטחון. אל תתפתו לקיצורי דרך ולאנשים שמציעים לכם הצעות מפוקפקות, תאמינו בעצמכם. בתחום האהבה, אין התרחשויות יוצאות דופן. הכול זורם על מי מנוחות וטוב שכך. הרקיע מציע לכם להתבונן בחציה המלא של הכוס ולא בחציה הריק.

יום של חוסר מנוחה ואי שקט בולט. אתם סובלים מעומס בעבודה. לא ממש בא לכם לשבת במשרד כול היום אך מצד שני ערימות הניירת מכריחים אתכם לעבוד. כדי להוציא את העוקץ מהיום המעיק הזה תכננו משהו נחמד לשעות הערב. זה בהחלט אפשרי ותופתעו לגלות שיתוף פעולה נלהב . הקריירה שלכם תעלה ותפרח ככל שתרבו להדגיש את הייחודיות ואת המסתורין שלכם. זאת, גם הסובבים אתכם נוקטים גישה שמרנית.


עומס אירועים מאפיין יום זה. אנשים שונים פונים אליכם בדרישות שונות סותרות ואתם מרגישים שאינכם מסוגלים לספק את הסחורה… לא קל לכם לסרב ואתם נופלים למלכודת של "לא נעים לי". מתי תלמדו שעליכם לפעול למען עצמכם ופחות לחשוב של אחרים. כך פועל העולם וככול שתקדימו להפנים עובדה זאת – יקל לכם. הגיע הזמן להשקיע בפיתוח האינטואיציה שלכם או בפשטות, אל תהססו לרכוש ידע וניסיון בתחומי עולם הנסתר.


עליכם להיות קצת יותר בררניים מבחינה חברתית. הצעות לבילוי? רק אם זה באמת בראש שלכם. אתם מוצאים את עצמכם מנסים לרצות יותר מידי אנשים בפרק זמן קצר. למרות הרבה רצון טוב שאתם מגלים כשזה מגיע לצד השני, לא כול כך ממהרים להתפשר איתכם. הסיקו מסקנות! זה הזמן לשלוף מן המגירה את היצירות שעמלתם עליהן ולהוציא אותן אל האור. אל תקלו ראש בכישרונותיכם.

יום עמוס. אתם עייפים למדי חשוב שתגלו ערנות מרבית. אתם מרגישים שמגיע לכם יותר תשומת לב מהרגיל וחשוב שתביעו את דעתכם והרגשתכם בקול רם. בערב- מתאים לארגן בילוי ביתי שקט, בלי יותר מידי אקשן, גם אם יש הצעות שנשמעות מפתות למדי. הניחו לקול הפנימי שלכם להדריך אתכם במעשיכם. אל תתעלמו ממסרים המשוגרים אליכם הישר מן המלאך השומר עליכם.


יום המאופיין בפתיחות, סבלנות וסובלנות. הרצון שלכם ליצור שינוי, מתחיל לקבל פנים מעשיות ולהיות מיושם במציאות. חיפוש עבודה, בדיקת מקום מגורים חילופי ובדיקה מחודשת של המערכת הזוגית. הכול קורה מהר ובבת אחת, ואתם מבינים כעת כי הדרך אל האושר רצופה בהרבה מאוד עבודה קשה. אין להתיר לרגש לנצח את קולו של ההיגיון. הכוחות הקוסמיים מעניקים לכם כוח ויציבות להשגת מטרותיכם.

מאמרים קשורים

Back to top button