הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 18.4

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

זה יום בו אתם מרגישים קירבה רבה לבני המשפחה ומבלים את מרבית הזמן הפנוי בבית. אין פלא שהאווירה הביתית משופרת מכפי שהייתה מזה זמן רב. גם התחום האישי-אינטימי בעליה. בן/ת הזוג חשים את הרכות הפורצת מכם ומגיבים בהתאמה. יש שינוי בולט ביחסים עם הסביבה. עד סוף היום צפוי גילוי שיפתיע אתכם מאוד ויביא הקלה. מסר שהגיע אליכם מאנרגיות גבוהות מעודד אתכם לפעול בשיקול דעת בנתיב הקשור ליחסים שבינו לבינה, וזאת גם אם נטייתכם הטבעית היא להסתנוור מאהובי לב.



זה מן יום שמעלה סימני שאלה בתחום האישי. אתם מרגישים שמופעל עליכם מכבש לחצים רגשי. מישהו מאשים אתכם בלי הרף. קשה לדעת אם אלה מניפולציות רגשיות או ביטוי אמיתי לתחושות ורגשות שהצטברו. כדאי שתשתפו פעולה ותקשיבו באמת לדברים הנאמרים. אל תשתמשו בנשק השתיקה והאדישות החביב עליכם כל כך. יש מי שמתכוון להנחית עליכם משימה שהונחתה עליו. משום מה הוא מצפה כי גם אתם תגלגלו אותה על אחרים.

בעיות שקשורות למישהו במשפחה המורחבת יעלו על הפרק ויחייבו לקבל החלטה. אם אתם מתחילים לתכנן מעבר למקום מגורים חדש, היזהרו מהוצאות מיותרות למרות שהן נראות לכם חיוניות בשלב זה. עם כל הכבוד לחוש השיפוט שלכם, כדאי לבחון את מערכת היחסים עוד לפני שמתחייבים לטווח ארוך. מסר שהגיע אליכם מאנרגיות גבוהות מעודד אתכם לחתוך קשרים שכבר מיצו את עצמם, למרות שנטייתכם הטבעית היא להמשיך ולגרור אותם.



התמקדו בתכונות החיוביות שלכם שהן: אהבה ויצירתיות. זרימה של אנרגיה חיוביות מאפשרת יום מלא פעילות שתזכה להערכה בתחום הביתי וגם בתחום הקריירה. מחמאות יעופו אליכם מכל עבר. אתם מרגישים מצוין. בקצב הזה ועם הקסם האישי שאתם מפזרים סביב, עוד תמצאו אהבה חדשה. מסר שהגיע אליכם מאנרגיות גבוהות מעודד אתכם להתייצב איתנים על רגליכם שלכם, וזאת גם אם נטייתכם הטבעית היא לנהל את חייכם כשאתם מחוברים בטבורכם אל התא המשפחתי.



אתם מחזירים חובות ועומדים יפה בהתמודדויות הלא קלות שיש לכם אך הלחץ עלול להשפיע עליכם לרעה. בתחום החברתי אתם חשים מבודדים וזה בגלל שאין לכם סדר יום המאפשר שמירה על קשר מספק. טיפ לתחום האישי: תכננו מראש מה תעשו בסוף השבוע. אתם נוטים לקחת ללב גם זוטות שאפשר לדלג עליהן. כדאי להיפטר מדאגות בנושא שממילא אינו בשליטתכם.

היום אתם מרגישים טיפ טיפה ירודים ומחפשים מקור לתשומת לב ופינוקים. אין לכם יותר מידי עודפי אנרגיה כדי להתרוצץ. אתם מרגישים עייפות ולמרות שאתם מבינים שזה כנראה על רקע של התשה עצמית, חשוב לטפל ולספק גם את הרובד הרגשי. אדם קרוב יגלה סימפטיה והבנה. זה יעזור לכם להתמודד עם המצב ולהתאושש. חיבור בין מצב כוכבים לנומרולוגיה מעודד אתכם לגלות החלטיות. אל תנסו לרצות את מי שמתעלם מכם.


הרקיע משגר אליכם אנרגיות מיטיבות בקטע הרמוני. בעבודה, לאחר ימים של עייפות, קצב הפעילות שלכם עולה. צפויות הצלחות כלכליות בתחום העסקים. כספים מגיעים ממקור לא צפוי ואתם מרגישים שאתם בדרך להגשמת חלום אישי. השיפור מתרחש גם בתחום הרומנטי. מצב הרוח המרומם משפיע על כל התחומים ואתם מרגישים במיטבכם. אתם מסתייעים ביועץ שבקיא בתחום שנחשפתם לו. גם אם דעתכם שונה מדעתו, כדאי שתפנימו את דבריו.

אתם מוצאים את עצמכם במצב מביך בלי להבין איך בכלל הגעתם למקום הזה. פריצת דרך אפשרית רק אם תנהלו שיחה כנה עם המעורבים בדבר. התגברו על הגאווה העצמית המיותרת והרשו לעצמכם לבקש עזרה. כאשר תחלצו מאי הוודאות ותפסיקו לפנטז על כל מיני אפשרויות חסרות בסיס, ההרגשה שלכם תשתפר בהרבה. נסו לנהוג באיפוק בשעת ויכוח לא לכם. יהיה מי שינסה לגרור אתכם אל תוך מהומה שהוא עצמו חולל.


יום מוזר בו כל מה שאתם מנסים לעשות יוצא לכם הפוך. קשר חדש התחיל בקול מהומה יורד לקרשים. אתם כבר לא יודעים אם אתם מעוניינים או לא. קשה לכם לאבד את החופש האישי, ומצד שני אתם כמהים לאהבה ולחיבוק. הבלבול הרגשי יימשך גם במהלך סוף השבוע. נסו לברר מה קורה באמת. זה הזמן לפרגן לעצמכם את אשר מעולם לא פרגנתם: לכו עם עצמכם עד הסוף.


זה יום בו יש לכם הזדמנות לתרגל את האסרטיביות שלכם. אתם נמצאים במערכות יחסים בהן יש המון מניפולציות וכוחניות. האמת היא שאין טעם להילחם כל הזמן. אנשים כוחניים ואגרסיביים הם ממש לא מה שנחוץ לכם. מי שלא מתאים, צריך פשוט להתרחק ממנו. עם כל הרצון הטוב, לפעמים אין ברירה אלא לחתוך. חד וחלק. עלבון- זה עניין של בחירה, ממש לא בעיה שלכם. יש להכניס קצת יותר להט במערכת היחסים שבינו לבינה. אל תניחו לשגרה לשלוט בכם. מים עומדים עלולים להפוך מעופשים.

אתם נהנים מאווירה רומנטית במשך כל היום. בן/ת הזוג מצליחים להפתיע. למרות שאתם מאוד עסוקים בעניינכם, אל תשכחו אנשים שעמדו לצידכם במשך זמן רב וזקוקים עכשיו למעט תשומת לב והכוונה. מישהו שאתם לא סגורים עליו, מחכה לצלצול טלפון מכם ולשיחת עידוד. תוך כדי הנתינה, תפיקו גם תועלת (תובנות והבנות) וסיפוק רגשי. הרקיע רומז על צורך בנטילת פסק-זמן לצורך בחינה מחדש של בעיה סבוכה.


יש לכם הזדמנות לעשות עבודת שטח אמיתית ולבדוק מהן האפשרויות שבאמת עומדות בפניכם. אתם חייבים להחזיר לעצמכם את ההרגשה שהחיים שלכם בשליטה עצמית, מה שלא נותן לכם את הרשות לשלוט על החיים של אנשים אחרים. שיחה מלב אל לב תגרום לכך שמצב הרוח יעלה. הרקיע מציע לכם לפקוח עין על מעשי הקרובים לליבכם, גם אם אתם בוטחים בהם בעיניים עצומות.

מאמרים קשורים

Back to top button