הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 19.4

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יש לכם כל כך הרבה מחשבות ומשימות עד שאתם רוצים להרים ידיים. אתם מותשים מבחינה נפשית והתעלמות מן הבעיות לא רק שלא תפתור אותן אלא תגרום להחרפה. מילת המפתח: אקשן. זה תמיד היה ויהיה התחום שלכם ולא ממש ברור למה אתם לא משתמשים במתנה שקבלתם משמיים. קדימה: תתחילו ליזום! מסר שהגיע אליכם מאנרגיות גבוהות מעודד אתכם להשקיע בעצמכם ולהעמיק בתחומים המדברים אל ליבכם, וזאת גם אם נטייתכם הטבעית היא לרפרף על פני הדברים.



אמצע השבוע תופס אתכם במלוא הדרכם. מלבד העובדה שאתם לא ישנים מספיק, בסך הכול אתם חשים בטוב. הבעיה היחידה היא שעדיין קשה לכם לרדת מהפנטזיות שלעיתים קרובות אין להם שום קשר למציאות. במקום להיות עסוקים בלמשוך את תשומת ליבו של כל העולם, נסו לבחור במקום של שקט וריכוז פנימי. התוצאות יפתיעו לטובה. מסר שהגיע אליכם מאנרגיות גבוהות מעודד אתכם לנהוג בפשטות ובעממיות כלפי הסובבים אתכם, וזאת גם אם נטייתכם הטבעית היא להפגין כוח ועוצמה.

יום מעולה. המשפחתיות בפריחה וכן התחום הזוגי. היכרות חדשה ומפתיעה היא בעלת פוטנציאל רומנטי שיתפתח במידה ותורידו לחץ. יום עם הרבה הספקים חברתיים. למי שנמצא בקשר זוגי קבוע: יום מתאים להזמין את בן/ת הזוג לבילוי רומנטי. לפנויים: צאו לבלות למקום קרוב לבית. הדברים הכי טובים קורים מתחת לאף. מסר שהגיע אליכם מאנרגיות גבוהות מעודד אתכם לחלוק את סודותיכם עם יועצים נבונים, גם אם נטייתכם הטבעית היא לשמור הכול בכספת.



יום מצוין בו אתם מרגישים אנרגטיים ובמצב רוח מרומם. כדאי לעשות תוכניות לצאת לבילוי בחיק הטבע, במיוחד לפנויים-פנויות. בתחום הרומנטיקה נראה כי הניסיונות הקודמים שלכם 'לחפש מתחת לפנס' לא עלו יפה לאחרונה. חשוב לשנות טקטיקה. בתחום הביתי יש מי שדורש תשומת לב. טיפ: נתינה במקומות ולאנשים שמכבידה עליכם מהווה תרגיל מצוין בסבלנות. אדם אהוב יוצא לדרך.



יש לכם בעיה בסיסית עם מישהו במשפחה המורחבת ואתם לא מעזים להוציא את הדברים החוצה. כדאי לבדוק מה ניתן לשנות, ואת החלקים שמהווים נתון בשטח יש לנסות לעקוף בצורה יצירתית. הרצון שלכם לחיות בעולם פנטסטי והרמוני-אינה מציאותית. אתם חייבים להפעיל קצת יותר יוזמה לכיוון הרומנטי בין אם אתם נמצאים במערכת יחסים קבועה ובין אם לאו. ייתכן עיכוב זמני בענייני הלב והרגש.

יום מבולגן עובר עליכם לפחות מבחינה רגשית. אתם גורמים לעצמכם לחץ ומועקה בגלל ההתנהלות האישית הכושלת ולא רק בגלל הלחצים והעומסים האמיתיים. כדאי לקחת זמן לחשיבה או כמה שעות של פסק זמן כדי לעשות סדר בבלגן. גם בתחום החברתי אתם לא בטוחים מה אתם רוצים. עד שלא תתאפסו על עצמכם, אל תערבו אנשים אחרים שיכולים להיפגע מכם.


יותר מידי דיבורים ופחות מידי מעשים. זה מה שקורה לכם היום. משום מה יש סביבכם יותר מידי אנשים שמסבירים ומספרים לכם סיפורים, במקום להקל על הנטל. זה תופס לגבי תחום החברתי וגם לגבי הבית. הגיע הזמן שתראו לכולם שגם לסבלנות שלכם יש גבול ואתם יכולים להיות אסרטיביים. דבר מה שנחלתם בו הצלחה ממתין לשחזור. ייתכן כי תצטרכו לשתף בעניין את מי שהשתתף בו בעבר.

כוכבכן פלוטו משגר אליכם אנרגיה מתסיסה שהיא טובה בעיקרה, אך עלולה לעלות על גדותיה: יותר מידי אירועים מתרחשים בבת אחת וקשה לכם להסתגל לשינוי. לקחתם יוזמה והתחלתם לגלגל נושא שהעיק עליכם הרבה זמן. עכשיו, כבר אי אפשר לעצור את הגלגלים וכדאי שתפנימו את הרעיון. בסך הכול, השינוי הוא חיובי וחשוב. אל תתנו לפחדים ולחרדות לקלקל את התנופה והעשייה.


הגיע הזמן שתלמדו להקשיב יותר לאינטואיציות הפנימיות שלכם. לא אסון אם חלק מסוים מהתוכניות שעשיתם להיום לא מתבצע. אתם מרגישים שאינכם נאמנים לעצמכם, ואת ה'חשבון' על כך אתם משלמים במצב רוח ירוד. תוזמנו לאירוע חברתי ענק סמוך למקום מגוריכם. השיקול צריך להיות מה באמת בא לכם לעשות. הזוגיות היא עניין חשוב, אך יש לה מגבלות שצריך להתפשר עימן.


אם קרובי משפחה מתערבים יותר מידי בחייכם וגורמים לכם עוגמת נפש, הרי שהגיע הזמן שתעמדו על שלכם גם בתחום זה. בדרך כלל אין לכם בעיה מיוחדת לגלות אסרטיביות, אבל קשה לכם לפגוע באחרים. יש מקום להפעיל דיפלומטיות ורגישות, אך אין מקום להיכנע לתכתיבים של אחרים. הרקיע מדריך אתכם לבחור בפשרה ולא בעימות, גם אם אתם סבורים שהצדק עימכם.

כסף ויחסים הם שני הנושאים שמטרידים את מנוחתכם. יש לכם צורך עז בשליטה ועליכם לעשות מאמץ לוותר. ממילא זה לא מעשי ולא מציאותי. הרושם שאתם מנסים לעשות כאילו לא ממש איכפת לכם, לא משכנע אף אחד ממילא. הגיע הזמן להגיד בצורה מדויקת ומתומצתת את מה שאתם מרגישים. תכניותיכם עומדות להצליח בגדול אך כדאי שתזכרו כי אין הברכה שורה אלא בסמוי מן העין.


יום טוב עם המון פעילות שמניבה פירות וביאה עימה תחושת סיפוק והצלחה. הפופולאריות החברתית עולה ופורחת. צאו לבלות. צפוי לכם יום נהדר עם סיכוי רב לפגוש אנשים מעניינם באמת. קשר רומנטי או ידידות- שניהם, ישפרו את מצב הרוח בצורה משמעותית. פתרון בעיה שמציקה לכם יגיע תוך כדי שיחה על נושא אחר. הגיע הזמן להיפטר מרגשי אשמה שאתם גוררים איתכם מימים ימימה: אתם טובים ומוצלחים כפי שאתם.

מאמרים קשורים

Back to top button