הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 21.4

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

בעצם זהו יום ממש נחמד. יש לכם הזדמנות להגשים ולממש הרבה מאוד מהרצונות שלכם. מתוך כל האפשרויות, אתם בוחרים, משום מה, להתנהג בקרירות ובעוינות כלפי הסובבים אתכם. הדבר גורר תגובה כעוסה וכך אתם שוב מוצאים את עצמכם במעגל קסמים שאין לו סוף. חבל! מסר שהגיע אליכם מאנרגיות גבוהות מעודד אתכם להתמודד עם מסגרות ממוסדות, וזאת גם אם נטייתכם הטבעית היא להמר על נתיבים שאינם כאלה.



צפויים עימותים וקצרים בתקשורת. אל תגררו לפרובוקציות ולפעולות פזיזות וחפוזות שעלולות להביא אתכם למבוך. מצב הרוח רגיש ורגשני ויש לכם נטייה לכעוס על כל דבר. יש מי שמקטר ומקטרג. זה לא שאתם מדמיינים. אבל, מה שנחוץ הוא קור רוח וחשיבה אנליטית כדי למצוא את דרך התגובה ההולמת. לפעול מראש ולא מהבטן. היקום צופן עבורכם אנרגיה בעלת אופי של חוויה מתקנת. צפוי לכם בילוי שבא לפצותכם על אירוע שבוטל או נדחה.

צפוי עימות עם מישהו שזה עתה הכרתם. למרות שהכוונות של אותו אדם חיוביות ביסודן, הכסף משמש לו כפיתיון וכתירוץ עלוב לחדירה לפרטיות שלכם. לא פלא שאתם חשים שהקשר חונק אתכם והגיע הזמן לשים לזה גבול. נסו להיות דיפלומטים ולא לשבור את הכלים. זה זמן מתאים למצוא תחומי עניין חדשים שימלאו אתכם באנרגיה. צפוי מסר המכיל בשורות מרנינות.



הירח השולט בכם ממשיך לינוק אנרגיה וויטאלית מיסוד האש. אתם מחדשים כוחות ותעצומות נפש. מפגש חברתי גורם לכם לסיפוק רב. מישהו אליו הייתם קרובים בעבר, מגלה סימני התעניינות מחודשים. אתם צריכים לבחון את עצמכם לגבי העניין הזה ולקבל החלטה עקרונית. לא להתרפק יותר מידי על נוסטלגיה. הימנעו משיחות נפש שבהן אתם עלולות להסתבך בפליטות פה לא מוצלחות.



מצב הרקיע עלול להוליד ליקויים בתקשורת. צפויה הזדמנות של ממש לשיפור יחסים עם מישהו שמזמן "מחכה לכם מעבר לפינה". אם תשקיעו מאמץ וקצת בגרות תוכלו לפתוח דף חדש ולטפח מערכת יחסים שתוכלו להרוויח ממנה הרבה. הקסם האישי שלכם בעינו עומד אולם עליכם לטפח הקשבה ופתיחות. אל תשפטו אחרים לפי הקריטריונים האישיים שכלם. זה ממש לא לעניין.

אנרגיה מעודדת מגיעה אליכם מכוכבכם מרקורי, אך גחמה של רגע מצידכם עלולה לטרפד את אשר הושג בעמל רב. חופש הביטוי חשוב לכם מאוד אבל לעיתים קורה שאתם פשוט לא יודעים היכן להפסיק. בחברתי אתם מקבלים חיזוקים אך זה לא ממש משפר את מצב הרוח. כדי לפתור את הקשיים האישיים צריך שינוי מהותי המתבטא בטיפול בליקויי תקשורת. אף אחד לא יגיש לכם את זה על מגש של כסף. גלו אסרטיביות.


יום נפלא מבחינת המשפחה. הכל פתוח, התקשורת זורמת ונדמה שסוף סוף יש מכנה משותף רחב שעליו אפשר לבנות מערכת יחסים בוגרת ורגועה. כדאי לשמור על המומנטום. במקרה של אי הסכמה, אל תתפתו להיכנס למאבקי כוח עם מישהו שבשמו מופיעה האות א'. נראה כי האמת נמצאת בהישג יד אך מוסכמות חברתיות מונעות מכם מלגעת בה.

צפויה פגישה חשובה עם מישהו רב השפעה. בני מזל תאומים זוכים להתעניינות פתאומית מצדכם. פתאום אתם מגלים חברים חדשים בכל פינה. בגלל שאתם עסוקים מאוד בענייניכם לא הבחנתם בנוכחותם של אותם אנשים בסביבה, קודם לכן. יש אפשרות להתפתחות קשר רומנטי או לפחות ידידות אמיצה שעשויה לתרום לכם רבות. הרקיע צופה מצב של חשדנות וחוסר אמון, ומציע לכם לגלות פתיחות.


חבר קרוב יפנה את תשומת לבכם לתופעה ש'תוקעת' ולעיתים אף מכשילה אתכם. כדאי שתקשיבו עד הסוף למרות שהתגובה הראשונית והאוטומטית שלכם תהיה התנגדות לדברים שתשמעו. לא שאכפת לכם יותר מידי מה אומרים עליכם אנשים אחרים, אבל לעיתים אתם נצמדים יותר מידי למעשים של "צריך" במקום לפעילות של "רוצה" ו"נחוץ לי". הרקיע קובע כי צפויה לכם הצלחה בביצוע משימה בלתי אפשרית …לכאורה.


אתם מרגישים תסיסה פנימית. הלהיטות למצוא חן ולרצות את כל העולם, לא מתאימה לכם וגורמת לתחושה פנימית מוזרה. עלולים להתפתח עימותים עם חברים קרובים אך בסופו של דבר – כל מה שיקרה יפעל לטובתכם. טיפ: פנים רבות למציאות. הדברים לא תמיד נראים כלפי חוץ כפי שהם באמת. חבר בן מזל מאזניים יתנדב לסייע. הרקיע מזהיר אתכם שלא לפתח ציפיות גדולות מדי לגבי מצב אשלייתי.

ירידה באנרגיות גורמת לכם להרגיש מתוסכלים וחסרי יכולת להחליט, למרות שכול מי שסביבכם בעצם סומך עליכם. התוכניות שלכם לא בדיוק מתבצעות כפי שתכננתם ואתם מתחילים לעורר מהומות ומריבות. כדאי להתמקד בדברי שבאמת מציקים לכם ולא להאשים את כול העולם. טיפ: לשמור על עקביות. גם אם אתם סבורים כי יועציכם הם אנשים נבונים, הרי שהאמת והתשובות ללבטיכם נמצאות בליבכם שלכם.


צורת הביטוי שלכם תקבע הרבה לאן יתפתחו ענייני הבית. היו שקולים וחשבו על כול מילה שיוצאת לכם מהפה. אתם מתקשים להתמודד עם מה שעומד לפניכם ומעדיפים למצוא מפלט בפעילויות בעלות חשיבות שולית. שום דבר לא יעזור. עליכם להתמודד עם המציאות. זה לא קל אבל כול יום מקדם אתכם בכיוון הנכון ולכן אין טעם לדחות. נחישותכם ועקשנותכם מפחידות את יריביכם יותר מכפי שאתם משערים.

מאמרים קשורים

Back to top button