הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 23.4

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לא בא לכם להיות חברותיים ולארח, אבל אתם מוצאים את עצמכם בחברת אנשים שפשוט 'נוחתים' עליכם בספונטאניות. למרות שבתחילה אתם קצת מתעצבנים הרי שבסופו של דבר, הביקור הופך לחוויה. הפעילות והשיחה מובילים אתכם למקום טוב יותר מאשר הייתם בתחילת היום. זה לא הזמן להתבודד. הרקיע מייצג תקופה בעלת אופי רומנטי ובסביבה חמה ואוהדת. יחד עם זה, אין מדובר בפריצת מסגרות אלא באהבה המגשימה את עצמה בתלם ובמסגרת.



מפגשים צפופים מידי עם אנשים רבים גורמים לכם 'לאבד את הצפון'. יש מי שמאשימים אתכם בחוסר שיתוף פעולה אולם אתם מצליחים להסביר את המניעים שלכם בצורה משביעת רצון. אל תתחייבו להשתתף בשום דבר שלא נוח לכם. כמו שכבר למדתם מניסיון העבר, אין טעם לעשות זאת אלא אם כן אתם פועלים בלב שלם. מה שאתם לא בטוחים בו-פשוט אל תבטיחו ואל תעשו. טיפ: לא להיכנע ללחצים גם אם הם מגיעים במסווה של בקשה. צפויה התלבטות בין ההיגיון לבין הרגש. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות ל'.

קצב החיים עולה ואתם מוצאים את עצמכם חוגגים בלי הפסקה. אתם מאמינים שתוכלו 'לבלוע' את כל ההצעות ולמצות מהחיים את מה שהפסדתם או פספסתם בעבר. הקדישו חלק מהיום הזה לזוגיות שלכם. במידה ואין לכם כרגע קשר קבוע, התחילו להיות מודעים יותר לאנשים מתאימים שנמצאים בסביבה הקרובה שלכם. קצת יוזמה מצידכם רק תועיל. צפויה הצלחה בהימורים או בעסקים המושפעים מעונתיות. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות כ'.



נראה לכם שמישהו מנסה להטמין לכם פח, אולם לא מצליח. יחד עם זאת, גם אם יש 'תפוח רקוב אחד', זאת לא סיבה להסתובב בהרגשה שכל העולם מנסה להכשיל אתכם ולחשוד בכול צל שזז. עליכם להתגבר על החששות והפחדים הפנימיים. גם הפרת אמון מצד אדם אחד אינה בהכרח הכרזת מלחמה שאין ממנה חזרה. נסו לברר את המניעים הנסתרים. צפוי קשר חדש שהוא מעין תוצאה של שידוך. הדברים עשויים להתפתח בדרך מוזרה ומסתורית.



הגשמת המטרות והיעדים שלכם הופכת להיות קשה מיום ליום ובמיוחד בימי תחילת השבוע. דווקא עכשיו, זה הזמן שאתם רוצים לצאת לבלות ולשרוף כסף בלי הגבלה. בן/ת הזוג לא ממש משתפים פעולה בגלל מגבלות אישיות לוחצות. פעילות 'דיפלומטית' מאחורי הקלעים יכולה לגרום לסיום היום הזה בצורה מפתיעה ומוצלחת.–אל תתייחסו לזוגיות שלכם כמובנת מאליה: אם רצונכם כי תאיר לכם פניה, מהרו להשקיע בה.

צאו מאחורי המגננות שהקמתם סביבכם. תנו צ'אנס לאדם אוהב לגרום לכם לנחת ולפנק אתכם. אם תאפשרו לעצמכם לאבד קצת את הראש, תגלו שיש לעולם הרבה מאוד מה להציע לכם, גם בתחום הרגשי. זה לא הזמן לחשוב על נושאים הקשורים לעבודה. תמחקו את התחום הזה מהתודעה עד לסופו של היום, לפחות. הניחו לבני הזוג את המרחב לו הם זקוקים: אפשר לאהוב מבלי לחנוק זה את זו. צץ רעיון הקשור לעסקה מפתה או שינוי משמעותי בקריירה. שווה לבדוק, בעיקר אם לדברים יש קשר לחו"ל.


תחושות ריחוק ובדידות שאינן אופייניות לכם, משתלטות על האווירה. אז הנה יש לכם שפע של הזדמנויות לאסוף את עצמכם ולמלא מצברים לקראת פרשיה חדשה. יעוץ מאדם אובייקטיבי ושקול יסייע מאוד להחזיר את האיזון ושיווי המשקל. אתם צריכים לפתח את יכולת הריפוי שניחנתם בה, לתועלת הסובבים אתכם. עיקרון שאתם דבקים בו עלול לשבש לכם קשר רומנטי. יש מקום לבחון מחדש את עקרונותיכם.

יום מורכב. יש לכם הרגשה (נכונה) שצריך לעשות סדר, להגדיר את סדרי העדיפויות שלכם וללבן בעיות בוערות עם בני משפחה. מצד שני, יש יותר מידי נושאים שדורשים את תשומת ליבכם המידית, כך שיש לכם בקושי רגעים בודדים לנשום. אינכם יעילים במיוחד וחבל. נצלו את שעות הערב לתכנן את יום המחרת. הרקיע רומז על צורת חשיבה בסגנון תקשורתי, כמו גם על כישרון כתיבה וקופירייטינג. 


צפויה סגירה של עסקה שרווח בצידה. משימה הקשורה בניירת שדחיתם מזה זמן מה, מגיעה לסיומה המוצלח. תחושת סיפוק אישי עמוקה מאפשרת לכם להתפנות לעניינים חיצוניים. אתם מגלים התעניינות בנושא חברתי שעולה למודעות באמצעי התקשורת ומחליטים להקדיש מזמנכם הפרטי למען הגשמת מה שנראה כצעד הכרחי וחשוב במיוחד. הרקיע מצביע על עולם רגשות יציב, אך גם על כזה שהוא ביקורתי ושואף לפרפקציוניזם.


מתח פנימי גורם לכם להיות בנקודת חולשה. היום אתם מרגישים במלוא העוצמה תחושות קשות למדי כלפי אנשים שהפרו, לפי הבנתכם, את האמון שנתתם בהם. כושר ההישרדות חסר  הפשרות שלכם יסייע לכם להתמודד. תעזבו בצד את האגו הפגוע ואל תנסו להוכיח לכולם שהצדק עמכם. פשוט תעשו מה שמרגיש לכם הכי נכון. ניצחון הרכות. הרקיע רומז על הגשמה עצמית בסגנון הרפתקני ועצמאי שלא ממש עושה חשבון לאחרים.

העומס עליכם רב מאוד. אתם מתרעמים ומכריזים על כך בקול רם. הדבר גורם כמובן לתגובת שרשרת ויש מי שמפיל עליכם את האחריות לכל מיני דברים שלא שייכים אליכם כלל. גם אם זה לא נראה כרגע, יש לכם הזדמנות ללמוד הרבה על עצמכם ועל אחרים במצבי לחץ. אתם עומדים בזה בכבוד. מגיע לכם טפיחה על השכם! אין להמשיך בפרשיות רומנטיות שאינן מובילות אל דבר-מה תכליתי, יש לתרגם את הדברים למונחים מעשיים.


קחו את עצמכם בידיים והתחילו להתייחס ברצינות למה שמתרחש בחיים שלכם. מה שאתם עושים זה או להיות 'ליצנים' או לקחת הכל בכובד ראש מוגזם. יצר היוזמה והלוחמנות שלכם גורם לכם להיראות תוקפניים כלפי הסביבה. מצד שני, אתם מנסים למלא את רצונם של האחרים. המסר מבלבל את הסובבים אתכם גם במסגרת העבודה וגם בבית. מאידך, זהו יום נפלא לספורטאים שביניכם ולכל מי שעוסק בפריקת אנרגיה פיסית. במקביל, יש להימנע מסיכוני גוף מיותרים.

מאמרים קשורים

Back to top button