הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 24.4

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

כוכב מארס שמזוהה עם מזל טלה יוצר קשרים קוסמיים עם הכוכבים מרקורי ופלוטו. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות שמובילות אתכם למפגשים עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 8. למרות ירידה מסוימת באנרגיות, אתם מצליחים להחזיק את הראש מעל המים. רצף האירועים דורש מכם להיות חזקים, במיוחד לאור העובדה שהעניינים הדחופים העומדים על הפרק, מהווים מעמסה רגשית כבדה. התלבטויות ודיונים אין סופיים רק גורמים לכם לעוגמת נפש רבה יותר. החלטות ברורות יעזרו לכם לשפר את ההרגשה. הרקיע מייצג תקופה שנועדה לאהבות קלילות ועליזות. היחסים הרומנטיים צפויים להיות מושפעים מהיכרויות רבות ונסיעות תכופות.



כוכב ונוס שמזוהה עם מזל שור יוצר קשרים קוסמיים עם הירח ועם כוכב סטורן. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות שמובילות אתכם למפגשים עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 4.  מה שלא תעשו בשביל עצמכם, ככל הנראה אף אחד לא יעשה בשבילכם. ברגע שתחליטו שאתם 'זזים', יתחילו לקרות לכם דברים נהדרים. אתם מצפים לניצחון בתחום האישי אבל נראה שאתם עלולים להתאכזב מהקצב בו מתרחשים האירועים. אם יש לכם חלומות ורצונות, זה הזמן לנסות ולהגשים אותם. הרקיע מייצג תקופה בה האדם נוטה לבחון את המציאות מבעד עדשות פילוסופיות ומנקודת מבט מופשטת. כמו כן הוא מייצג עולם פנימי עשיר

כוכב מרקורי שמזוהה עם מזל תאומים יוצר קשרים קוסמיים עם הכוכבים פלוטו ומארס. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות שמובילות אתכם למפגשים עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 9.  הכלל של 'כבדהו וחשדהו' מתאים לכם כהוראה והמלצה כללית ובמיוחד ליום זה. מתאים לכם להתלהב עד כדי איבוד שליטה רגשי. אבל, חשוב שלא תשכחו את הכללים הבסיסיים. קשר חדש שעשוי להתאים לכם, מתפתח לאיטו. תנו צ'אנס. יחד עם זאת, אל תשנו תוכניות מוקדמות. צפוי לכם בילוי מהנה בחיק הטבע בפעילות מרתקת. צפויה לכם הצלחה חומרית הודות לרצונו הטוב של גורם מבחוץ. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות ר'.



הירח שמזוהה עם מזל סרטן יוצר קשרים קוסמיים עם כוכב ונוס ועם השמש. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות שמובילות אתכם למפגשים עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 1.  באמת יום נהדר. אתם נהנים משפע של הצעות והזדמנויות. הלך הרוח שלכם ממש מעולה ונע בין נינוחות לבין תחושת הצלחה מובטחת. אתם מרגישים את זה בבטן! עליכם רק לבחור ולהגדיר את מה שאתם רוצים. קונפליקטים פנימיים שמתעוררים נפתרים במקום. תפעלו מתוך הקשבה לילד הפנימי. הרקיע צופה התחלה חדשה הדורשת השקעה רבה של אנרגיה והכול לטובה.



השמש שמזוהה עם מזל אריה יוצרת קשרים קוסמיים עם הירח ועם כוכב נפטון. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות שמובילות אתכם למפגשים עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 7. 'שיטות הטיפול' המהפכניות וה -'מקוריות' שלכם בקונפליקטים, עלולות לגרום לכם להיקלע למשבר בתחום הזוגיות. נסו לנהוג בצורה הוגנת ולא לסבך עניינים. הקשיבו למה שיש לאחרים לומר. למרות שמשום מה, נדמה לכם שלא מתייחסים אליכם מספיק, צריך לראות את כל התמונה. טיפ: הדדיות. אל תקלקלו לעצמכם את השבוע. צפוי לכם הישג כביר אם תשכילו לראות את התמונה כולה, מבלי להתמקד בפרטים הקטנים.

כוכב מרקורי שמזוהה עם מזל בתולה יוצר קשרים קוסמיים עם הכוכבים פלוטו ומארס. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות שמובילות אתכם למפגשים עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 9. עליכם להשתמש קצת יותר באינטואיציה ופחות ב'הגיון'. לא תצליחו להבין את מי שלא הבנתם עד עכשיו. חוש ה'צדק' האבסולוטי, המפותח בהגזמה, של בן/ת הזוג שלכם, פועל בכיוונים שאתם לא רואים בכלל כאופציה. נסו לזרום עם מה שקורה סביב בלי לנתח את התוצאות ואת המשמעות הנסתרת. יש לכם יכולת מדהימה לשרוד ולהתחדש, אל תחששו מפני שינויים.


כוכב ונוס שמזוהה עם מזל מאזניים יוצר קשרים קוסמיים עם הירח ועם כוכב סטורן. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות שמובילות אתכם למפגשים עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 4. יש תנאים נוחים שמאפשרים לפתח אינטימיות אמיתית במערכת אישית. יהיה לכם קל יותר מאשר חשבתם להעביר מסר לאדם בן מזל דלי, איתו הייתה לכם לאחרונה בעיית תקשורת קשה. מעברים חדים בין קשיחות לא מוסברת לרכות, מבלבלים את הקרובים לכם. נסו למצוא איזון. הרקיע רומז על עולם רגשי סוער, רומנטי והפכפך. מנבא תקופה טובה אך חסרת יציבות.

כוכב פלוטו שמזוהה עם מזל עקרב יוצר קשרים קוסמיים עם הכוכבים אוראנוס ומארס. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות שמובילות אתכם למפגשים עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 9. קשר חדש עומד במבחן המציאות בהצלחה חלקית בלבד. אולי אתם צריכים לשנות את קנה המידה שלכם לממדים קצת יותר רציונאליים. בן/ת זוג משתפים פעולה ביוזמה שנקטתם למרות שאינם מסכימים איתכם. כדאי שתעריכו את המאמץ הכנה המגיע מהצד השני ובעתיד תנהגו באופן דומה. יום מתאים לטפל בעצמכם ולהתפנק. הרקיע רומז על פרשיות רומנטיות מהסוג המקורי, המהמם והמדהים או קשר עם אדם בעל תכונות דומות.


כוכב יופיטר שמזוהה עם מזל קשת יוצר קשרים קוסמיים עם השמש ועם הירח. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות שמובילות אתכם למפגשים עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 2.  יום מוצלח. אתם שוקלים ומשתעשעים ברעיונות ובקומבינציות אפשריות שיקדמו אתכם בחיים בכלל ומבחינה זוגית במיוחד. היום מתרחשים כמה אירועים בלתי מוסברים שמאותתים לכם על כיוון פעולה אפשרי. היו פתוחים לקבל הזמנות ליציאה לבילוי גם מצד אנשים שההיכרות איתם שטחית למדי. תופתעו מהתוצאות. הרקיע מעודד צורת חשיבה המתחשבת גם במשאלותיו של האחר, כמו גם על היכולת "להיכנס לנעליו".


כוכב סטורן שמזוהה עם מזל גדי יוצר קשרים קוסמיים עם כוכב ונוס. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות שמובילות אתכם למפגשים עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספר 6. בעבודה- אתם מצפים יותר מידי מאנשים ולכן לעיתים קרובות מידי אתם מתאכזבים. מישהו איתו אתם משתתפים בפרויקט חיצוני- ייחודי עומד בהתחייבות מעל ומעבר. בסך הכל הדברים מתאזנים. פניה מעניינת תגיע מכיוון בלתי צפוי. אדם שבשמו מופיעה האות נ', מנסה לעזור לכם מאחורי הקלעים. הסובבים אתכם מצפים מכם לנקיטת צעדים בכיוון של סמכות ומנהיגות, אל תאכזבו אותם.

כוכב אוראנוס שמזוהה עם מזל דלי יוצר קשרים קוסמיים עם הירח ועם כוכב פלוטו. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות שמובילות אתכם למפגשים עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 8. גישה ביקורתית ותוקפנית מביאה תגובה דומה וחבל. אתם מתכננים ביקור חברתי אבל התוכניות מתבטלות ברגע האחרון. קשר רומנטי חדש מתעורר. אתם מנסים להקסים ולהרשים ומצליחים בזה. השאלה היא האם הצד השני באמת שווה את המאמץ. קחו זמן לבדיקה. העיתוי בשל להשקעה באפיקים רוחניים, אל תראו בזה מעין ביטול של זמן. מישהו שהייתם משוכנעים שהוא כועס עליכם, מאיר לכם פנים. נראה כי ניפחתם את הדברים.


כוכב נפטון שמזוהה עם מזל דגים יוצר קשרים קוסמיים עם השמש ועם כוכב פלוטו. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות שמובילות אתכם למפגשים עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 8. אתם בהחלט יכולים להיות גאים בהספק שלכם. יום מלא בעבודה, צפוי ביקור אצל קרוב משפחה שזקוק לתשומת לב ויציאה לבילוי. היום אתם במצב רוח רומנטי. לא יהיה לכם קל לשפוט את המצב בצורה אובייקטיבית. שמרו על זהירות בכל הנוגע למערכות יחסים אישיות, גם אם אתם מאוד מתלהבים. זו תקופה ברוכה עבור אלה מכם הרואים את עתידם בעולם התקשורת והמסחר.

מאמרים קשורים

Back to top button