הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 25.4

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יציאה לבילוי משותף עם חברים לא עולה בקנה אחד עם הציפיות. הדרישות שמציבים לכם נראות לכם לא מוצדקות ואתם מתמרמרים על חוסר האיזון ביחסים. ממש לא בא לכם להיכנס למצב של עימות ובירורים מעיקים, אולם התחמקות בתירוצים רק תחמיר את המצב. דברו ישירות על הרגשתכם. לפנויים- אל תאיצו תהליכים ואל תמהרו להציב אולטימאטום לבני המין השני. הרקיע מייצג תקופה בה כדאי להרהר בהרחבת המשפחה ומכל מקום, צפויה אנרגיה חמימה ומפנקת. זה הזמן להתכרבל בזרועותיו של בן/בת הזוג.



הסירוב שלכם לדבר ולהוציא את הרגשות שלכם החוצה, גורם לכל מי שסביבכם להרגיש לא נוח. אתם גם מרשים לעצמכם לשחק עם רגשות של אחרים ולא לתת מענה לצרכים שלהם. אם המצב מתסכל אתכם, אבל קשה לכם לצאת ממנו – נסו ליזום שיחה ישירה. מה כבר יכול לקרות שעוד לא קרה? הרקיע מייצג תקופה בה האדם מגלה מודעות ליכולותיו האמיתיות [המציאותיות] ומצליח להיפטר מהרהורי גדלות ומהזיות שווא.

אולי אתם נראים לעיתים שבריריים אולם ב'חולשה' ובעדינות שלכם אתם מפגינים המון כוח. התחושה הנוסטלגית שאתם מפזרים סביבכם מעוררת אצל אחרים רצון לעזור לכם, ללא הרף. ואחר כך, אתם לא מבינים למה לא ממש סומכים עליכם, או לא מציעים לכם תפקידים עם אחריות. תחשבו על זה… התחדשות כבירה תיטיב איתכם, אל תחששו מפניה. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות נ'.



נראה שמצבכם אכן הולך ומשתפר בהתמדה. אל תחפשו פיצוי על מה שקרה פעם ובמקומות שכבר אינם רלוונטיים. עכשיו אתם נמצאים בהווה, על כול המשמעויות של העניין, לטוב ולרע. האווירה משתפרת ויש תחושה שכולם רוצים להתחיל בדף חדש. שתפו פעולה. זאת בהחלט הדרך הנכונה עבורכם. במקביל,  יש ליטול פסק זמן להתבודדות ולמחשבה על אודות נושא שאתם מתלבטים בו. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות "יוד".



היציבות בתחום הרומנטי עלולה להתערער בגלל החלטות שגויות. שינויים מהותיים בקשר הזוגי יובילו להקצנה. אתם חולמים ומתכננים רכישה גדולה שכרוכה בהוצאה כספית נכבדה במיוחד. יש לשקול צעדים מסוג זה ברצינות וביסודיות. אל תמהרו. שמרו על איזון ושיקול דעת. במידה ויש לכם בן/ת זוג כדאי שתתייעצו ותקבלו החלטה ביחד. הרקיע מבשר על מזל והצלחות במקומות ובעיתויים הפחות צפויים.

קפיצה כלכלית אפשרית היום בזכות הזדמנות עסקית שתעלה על הפרק. קשרים עם חו"ל מתחדשים, אך אל תפתחו ציפיות גבוהות מידי. תנו לזמן לעשות את שלו. עניינים הקשורים לקריירה מעסיקים אתכם שעות נוספות. כדאי למצוא זמן גם לדברים אחרים שקיימים בחיים. מילות המפתח: איזון והתמדה. הרקיע מבשר על חגיגה גדולה, כמו גם על תשורה שלא ציפיתם לה.


היום הזה הוא בסימן של ריחוף וחולמנות. אולי זה לא קורה לכם לעיתים קרובות, אבל היום אתם די מרחפים. קשה לכם להתרכז והמחשבות שלכם נודדות לאי שם. אופטימיות זהירה מתגנבת ללבכם. קשר עם אדם בן מזל דגים גורם לכם להתנהגות בלתי שגרתית ובלתי מובנת גם לכם וגם למי שנמצא סביבכם. הרקיע רומז על רגשנות, ספונטאניות ילדותית ואימפולסיביות. ייתכנו מצבי רוח סוערים וגועשים. 

יום טוב בו אתם מנסים להסביר ולהאיר את עיניהם של אלה שקרובים אליכם על מנת להעביר מסר שחשוב לכם. יש לכם הרבה מאוד עבודה ואתם מתקשים לעמוד בנטל. קחו קצת זמן להתארגנות. ארגון נכון יאפשר לכם לסיים את היום הזה כמנצחים. בערב חשוב שתצאו לבלות עם חברים. הרקיע רומז על הגשמה עצמית בחברת אנשים מהליגה הלאומית, כמו גם על יוקרה ומותרות.


היום אתם מתמקדים בתזונה ובדיאטה. משהו עורר בכם את הצורך לעשות בדק בית. יש לכם דרישות גבוהות מעצמכם ורצוי שתתייעצו עם איש מקצוע שידריך אתכם להתקדמות הדרגתית והגיונית במסלול שבחרתם. אל תכנסו להרפתקאות מרחיקות לכת או קיצוניות. טיפ: להקפיד על כמה חוקי בסיסיים: התמדה, שקט, מרחב אישי. זו תקופה חלומית עבור אלה מכם השואפים לסייע לזולת באמצעות כוח הריפוי אשר ניחנתם בו.


צפויות בעיות בתקשורת. היזהרו ממילים חסרות טאקט. אתם עלולים לפגוע במישהו יקר לכם. בגדול, יש לכם מזל. אנשים אוהבים אתכם ונוטים לסלוח לכם גם אם אתם עושים שטויות. כדאי שתקפידו על יושר וכנות לכל אורך הדרך. אל תחפשו קיצורי דרך או פתרונות פשוטים. צפויה לכם התחדשות גדולה בתחומים פיננסיים שצללו לאחרונה. אל תחששו ליצור שותפויות.

הסובבים אתכם מקדישים לכם הרבה תשומת לב וחושבים איך לפרגן לכם. כדאי שתחזירו יחס דומה. יום מתאים להתעסק ולסגור עניינים פתוחים הקשורים לתיקון מכשירים או ציוד בבית. המצב בתחום הזוגי משביע רצון. מתחת למעטה הקשיחות יש לכם המון רגשות של חום ואהבה. תשובה שלילית שקיבלתם אינה סוף העולם, אתם יודעים. היא מסוג הדברים שצריך לקחת בקלות ולהמשיך הלאה.


עודף בטחון עצמי מצד אחד, וביקורתיות יתר מצד שני, גורמים לכם לעימותים בזוגיות. השיטה פשוט לא עובדת ומעוררת זעם ותסכול אצל בן המין השני. צפויים גם עימותים עם קולגות לעבודה או שכנים. הרוח המלחמתית תעזוב אתכם לקראת סוף היום וכדאי שתסיקו מסקנות לגבי התוצאות. טיפ: סובלנות וכיבוד השונה. שימו לב למי שמלהטט בלשונו כדי להימנע מאמירת אמת. לא משהו אישי, אתם יודעים, כך הוא נוהג עם כולם.

מאמרים קשורים

Back to top button