הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 27.4

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

קשר רומנטי הופך להיות משמעותי יותר לאחר בילוי של יום ארוך ביחד. אינכם חייבים לפצוח בהצהרות אהבה דרמטיות אבל יהיה נחמד אם תגלו במידה מסוימת את הרגשתכם. התחום הרגשי שלכם פגוע ואתם פוחדים להתאכזב. מצד שני, אם לא תיקחו את הסיכון- לעולם לא תדעו מה חושב הצד השני. הרקיע מייצג תקופה של עבודת צוות ועסקות המבוססות על שותפויות. כמו כן הוא מייצג תשואות נכבדות הנובעות מהשקעות שבוצעו בעבר.



התבוננות מחודשת במערך הכוחות המשפחתי תאפשר לכם תובנות ורעיונות חדשניים כדי להתמודד עם המצב. אתם שוקלים מה לעשות בעתיד הקרוב, אולם קשה לכם מאוד להגיע למסקנות חד משמעיות. נקודת המפגש בין הרצוי למצוי מעיקה עליכם. השאיפות שלכם לא ממש מחוברות למציאות העכשווית. נסו להגיע לפשרה מתקבלת על הדעת. יש לטפל בחרדות ובסיוטים הקשורים בחיי הנפש. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות ק'.

יום של התעלות רגשית. אתם משדרים אנרגיה של עוצמה וחוזק אולם כלפי פנים יש רגישות גבוהה. עובדה זאת גורמת לכם לא פעם 'ליפול'. מבחינה חברתית נמשכים אליכם הטיפוסים הלא נכונים. הגיע הזמן לעשות בדק בית רציני. אתם לא חייבים להיות נחמדים כלפי כל העולם. טיפ: להירגע. מי שרוצה- שיקבל אתכם כפי שאתם. הרקיע נפלא לענייני נשים ובכלל זה גם פריון והרחבת המשפחה.



באופן מפתיע אתם מוצאים בן ברית ו'שותף' חדש לרעיונותיכם. אותו אדם יקל עליכם את המצב ויעניק הרגשה של יציבות שחשובה לכם כל כך בימים אלה. התרחשויות בבית גורמות לכם לאבד את סבלנותכם. אתם משנים את דעתכם בעניין משמעותי מהקצה אל הקצה. תנו למישהו מבני הבית הזדמנות נוספת. הרקיע קורא לכם להתנער מפרשיות הגוזלות את זמנכם ולהתמקד בקשרים אשר יש תועלת בצידם.



גישה קיצונית לא תביא את התוצאה לה קיוויתם. יש מי שמגיב בקיצוניות להתפתחויות. אין סיבה לדאגה. תוכלו להסתדר מצוין גם בלי שמישהו יחלק לכם אישורים וציונים על תפקודכם. ההיפך הוא הנכון. הקפידו על שמירת עצמאות ומרחב פעולה בכל מחיר. טיפ: נטרול פחדים הכרחי להמשך הדרך. בכל הנוגע לתחום שבינו לבינה תצטרכו ללמוד כיצד ליהנות מבלי לתכנן תוכניות לטווח הרחוק.

אתם שוקלים לחדש קשר עם אדם שפגע בכם בעבר. הרעיון עצמו נראה לכם מופרך מיסודו אך יש עליכם לא מעט לחצים חברתיים לשקול בחיוב. יתכן כי תחליטו בסופו של דבר ללכת על זה, עקב הנסיבות המיוחדות שנוצרו. שיקלו יותר מפעם אחת מה הסיכויים והסיכונים הטמונים מאחורי המעשה האצילי לכאורה. אם החלטתם לבצע שינוי משמעותי בחייכם, עשו זאת בהדרגה ולא בהינף יד.


אתם מתמודדים עם פיתויים הקשורים לענייני חומר ורגש. למרות שבדרך כלל אתם דבקים בעקרונות שלכם, הפעם, המצב מקשה עליכם כי אינכם שלמים עם עצמכם. המצפון לא שקט, גם אם אתם מרשים לעצמכם לעבור את הגבולות שאתם קבעתם לעצמכם. דרושה בדיקה מחודשת והתבוננות פנימית. הרקיע רומז על צורך פנימי בחום ובאהבה, הן כמעניקים – והן כמקבלים.

אתם משופשפים מאוד בכל מה שקשור ליחסי אנוש ובכל זאת מישהו ממולח מצליח להערים עליכם. אתם כל כך מופתעים עד שאתם לא יודעים באיזו פעולה לנקוט בהמשך. הרשו לעצמכם להיות נסערים ואחר כך קחו זמן למחשבה. חוץ מזה, בעסקים ובאהבה אין תעודות ביטוח. אי אפשר לנצח לכול אורך הדרך. ייתכן כי מקורן של חרדותיכם נעוץ בתחום שבינו לבינה, תוכלו להיפטר מהן אם תכירו בקיומן.


השתדלות הינה רק חלק מהעניין. למרות שאתם באמת מנסים, לא ממש הולך לכם ומדובר בעיקר בזוגיות. המסרים הכפולים והאיטיות לא ממש עוזרים לכם. מישהו בצד השני של המתרס רוצה התחייבות. כדאי שתתבגרו ותחליטו מה אתם רוצים בשלב זה של חייכם, בלי להוציא את כל האחרים מדעתם. טיפ: אל תדחו. עשו זאת כבר היום! מישהו מציב בפניכם רף שכלל לא בראש שלכם לדלג מעליו. ייתכן כי נטעתם בליבו ציפיות מוגזמות.


היום אתם מקבלים המון פרגון מבני המשפחה ומחזירים באותו מטבע. כך עובר לו יום נעים הנעוץ גם בעובדה לפיה גוברים אצלכם האמון והתקווה בצד החיובי שבחיים. היום תגיע אליכם הצעה מעניינת. טיפ: אתם יכולים להתחבר לשפע. כדאי רק להתמקד ולסיים מטלות עד הסוף. אם אתם מוצאים את עצמכם מאלתרים סיבות כדי להמשיך בקשר כלשהו, ייתכן כי כדאי לכם לבחון אותו מחדש.

הזדמנות חדשה צצה כאילו מאי שם ונופלת לכם בדיוק כמו החלק היחיד החסר בפאזל גדול. אתם מסיימים פרויקט גדול ומוצלח ומתחילים לחשוב על הבא אחריו. בן/ת הזוג מעוררים שאלות שלא חשבתם עליהן עד עכשיו. מישהו שבשמו מופיעה האות א' מאכזב במקום בו ציפיתם שינהג כמו חבר של ממש. צפוי דיבור עם אדם אשר לכם ולו יש הרבה מן המשותף. במקביל, נראה כי הידוק הקשר עלול להכעיס אדם שלישי.


ההתלבטות הפנימית גורמת לכם לתשישות נפשית. כדאי למצוא דרך ישירה ופשוטה לברר מה רוצים מכם. זה ימנע מתח וחיכוכים מיותרים. פיזור הדעת יעלם בשעות הצהריים וההרגשה תשתפר. הקשיבו לגוף, גם אם זה אומר לנתק את כל הטלפונים ולשכב לישון מוקדם מהרגיל. אם אנשים תוקפניים מפחידים אתכם, תפסו מרחק! אתם מצליחים לתמרן בין אנשים שאין ביניהם מכנה משותף. נראה כי אתם עומדים ליהנות משני העולמות.

מאמרים קשורים

Back to top button