הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 28.4

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

קטע מאכזב למדי אתם חווים יותר בקלות ממה שציפיתם. חברים קרובים מתגייסים לארח לכם לחברה. את רוב היום אתם מבלים בחיק הטבע. בילוי אל תוך הלילה יהפוך את היום לחיובי ביותר. נסו להבין את המניעים הנסתרים שלכם להרגשה. מודעות אישית הינה חלק חשוב מקבלה עצמית. הרקיע מייצג תקופה בה אין לסמוך על המזל העיוור, וזאת מכיוון שההצלחה תושג אך ורק באמצעותן של השקעות עקביות ועקשניות.



מישהו מבקש מכם טובה ואתם מסכימים. אחר כך אתם מתחרטים על הרצון הטוב שגיליתם ומנסים לגייס אדם שלישי כדי לפתוח את ה'פלונטר'. הרקיע מייצג תקופה ברוכה בה למזל הטוב נועד תפקיד מרכזי. כמו כן הוא מעודד אתכם ליטול סיכונים ולהמר באהבה, בקריירה, בכסף ובכל תחום רלוונטי אחר. עניינים של מראה והופעה יעסיקו אתכם יותר מאשר בדרך כלל. אל תהססו לחדש את המלתחה.

במידה ותצליחו לפתח את הרגישות והמודעות שלכם, תוכלו לשפר מאוד את מצבכם האישי. יש מספר עקרונות בסיסיים שאתם מפספסים וזה בהחלט מכשיל אתכם בקטעים רבים בחיים. אתם משקיעים תשומת לב רבה מידי בנושאים משניים ולא מבדילים בין עיקר לטפל. תהיו נועזים ותסתכלו לפחדים הכי גדולים ישר בעיניים- קשה אך אפשרי ובהחלט כדאי. סודות ותעלומות יביאו לכם הנאה וסיפוק. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות ג'.



יש לכם 'מבחן' שעליכם לעבור בהצלחה, אולי כדי להוכיח לעצמכם שאתם מסוגלים להתמודד עם כל אתגר שתרצו. צפויה נסיעה מרתקת. הימנעו בשלב זה מהוצאות גדולות. למרות שזה נראה לכם הכרחי, סביר להניח שתוכלו להסתדר גם בלי. קחו אחריות. אל תחמיצו את הפוטנציאל שיש לכם לשקם את המצב הכלכלי. הרקיע מעודד את מסגרת הנישואין, כמו גם את ההתייצבות וההתמסדות.



אתם לומדים לקח לא קל מאנשים שחשבתם שאפשר לסמוך עליהם. מצד שני, לולא האכזבה לא הייתם נקלעים למצב של שינוי הכרחי. תנו לעצמכם קצת קרדיט והמשיכו בלי פחד. בכל שינוי יש מידה מסוימת של סיכון. אם תנצלו חצי מהפוטנציאל שיש לכם, בצורה יעילה ומתוחכמת, באמת שאין שום סיבה בעולם לא להצליח. הרקיע מבשר טובות לשאפתניים שביניכם.

מישהו טוען שאתם מרבים להתלונן על אחרים ובעיקר על מי שקרוב אליכם ביותר. ייתכן כי אינכם קוראים נכון את המפה. נשלחים אליכם מסרים מאוד ברורים וממוקדים. אל תחפשו משמעויות נסתרות- הן פשוט לא קיימות. כאשר יש מי שמסרבים להיפגש איתכם באופן עקבי, אין הדבר אומר שהם משחקים אותה קשים להשגה. ייתכן כי הם פשוט לא מעוניינים. אם החלטתם לקחת שותפים לחייכם, זה עדיין לא אומר שאתם צריכים לוותר על חופש הפעולה שלכם ועל ייחודיותכם.


אין שום קשר בין התסכולים שלכם בתחום החברתי ובין התנהגותכם בבית. אתם רק מנסים לתרץ לעצמכם שיש השפעה ישירה בין הדברים ולהצדיק התנהגות לא נאותה. רצוי שתנסו להירגע ולקחת את העניינים בידיים. אם תעשו זאת – צפויות לכם הפתעות נעימות. טיפ: לצאת מהבית לבילוי. הרקיע מייצג תקופה בה יש להעניק עדיפות לעניינים רוחניים, ואילו את הנושאים העוסקים בחומריות – מומלץ להסיר מסדר היום.

דברים טובים קורים לכם היום. מפנה חיובי גם בתחום המשפחתי. הרגשה של הדדיות ושיתוף פעולה בין אנשים קרובים שבדרך כלל לא מוצאים מכנה משותף. יום מתאים לפעילות ספורטיבית מאתגרת. אתם מלאי מרץ. נצלו את המומנטום. חדשות טובות מגיעות אליכם לפנות ערב. כדאי לצאת לבילוי. תרשו לעצמכם ליהנות. זה הזמן הנכון להשקיע בתחומים יצירתיים ובאלה המעשירים את הנפש.


יום מתאים לרומנטיקה. השרמנטיות, וכושר הדיבור שלכם, יכולים להוציא אתכם מכל צרה שתסתבכו בה. צפו להפתעה נעימה. מישהו שבשמו מופיעה האות למד יפתיע אתכם ביחס חם במיוחד. מצג שווא של אדם חלקלק עלול לגרום לכם להחמיץ הזדמנות במקום אחר. אל תתפתו למה שנראה מחיר זול. אתם יוצרים קשר עם אדם עימו לא התראיתם זמן רב. יש מצב שהפעם תצליחו יותר מכפי שאירע בעבר.


בין אירוע לאירוע מומלץ שתמצאו קצת זמן לעצמכם. 'לא נעים' לכם לסרב לבקשות של אחרים וכך אתם מוצאים את עצמכם פעמים רבות- מתוסכלים וממורמרים, בלי סיבה נראית לעיני אנשים אחרים בסביבתכם הקרובה. נצלו את היום לעשות פעילות סוליסטית. למשל? חתירה בסירה, ביקור בחדר כושר או קריאת ספר טוב. הארה פתאומית תביא לכם את התשובה שחיפשתם. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שהכרתם ממש לאחרונה.

מישהו מנסה להשתלט עליכם וזה גורם לכם להרגשה רעה במיוחד. צפויים עימותים. גם בתחום הזוגי אתם חשים לחוצים. כדאי לבדוק אם זה אמיתי. טיפ להיום: המצב לא פשוט והפתרון נתון לשיקולכם. לא בטוח ששיחה תעזור כאן. איזון ושלווה הן מילות המפתח להיום. רעיון חכם שהגיתם, אינו זקוק לשותפים. התייעצו עם מי שבראש שלכם, אך הגשימו אותו סולו.


יום מוצלח בו אתם מרגישים נפלא מבחינה גופנית ונפשית. זה יום ממוזל. צפויה נסיעה שבסופה תקבלו בשורה משמחת. המצב בתחום החברתי משופר. מישהו שבשמו מופיעה האות ר' מודיע על שינוי תדמיתי, מה שישפיע על התחום הרומנטי. מישהו מנסה לחלץ מכם הבטחה שאינכם מעוניינים להעניק לו. אי נעימות אינה סיבה להתקפל. אתם פונים להתייעצויות דווקא כאשר יש לפעול. גלו נחרצות, בעיקר אם אתם ניצבים בפני החלטה משמעותית.

מאמרים קשורים

Back to top button