הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 29.4

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום זה מוצא אתכם במצב של מודעות עולה בכיוון של חיבור לגוף ולצרכיו, וזה גורם לכם להגיע להחלטות הקשורות בשינוי אורח חיים. זה הזמן המתאים להירשם לסדנת יוגה או מכון כושר. ניתן לומר שכל מסגרת אשר תעלה את רמת הכושר הגופני ותוריד את המתח הפנימי- תתאים. ייתכן כי מישהו מנסה למכור לכם חלומות במקום מעשים. אל תלכו שולל אחר מילים מתוקות.



היוזמה שלכם מבורכת ועם קצת תמיכה והתערבות מבחוץ, אתם צפויים לקצור הצלחה מרשימה תוך זמן קצר. יחד עם זאת, אל תיקחו את הדברים כמובנים מאליהם. עליכם להמשיך ולהשקיע בכיוונים הנכונים. רצון עז והתמדה הם אבני דרך חיוניים אם אתם רוצים להגיע לתוצאות של ממש ולאורך זמן. בזוגיות צפויה פריצת דרך. ייתכן כי מישהו יורד לחייכם ומאלץ אתכם לתרץ ולהסביר. אם אכן כך הוא, כדאי שתסיקו את המסקנות הנכונות.

צורת החשיבה וההתנהגות שלכם מתפרשת על ידי אחרים כמוזרה וכלל לא מובנת. אתם שקועים בתוך עצמכם וגם לכם לא ברור לחלוטין הכיוון הרצוי לפעולה, לפחות לא בשלב זה. אל תמהרו, למרות שיש לכם אולי הרגשה שאתם עלולים לפספס את הרכבת. הלחץ עלול רק להרוס דברים טובים שקורים לכם בתחום הזוגי. תנו לזמן לעשות את שלו מבלי לגלות רגשי רכושנות. יש להתמקד בענייני הבית והמשפחה, גם אם צריך להקפיא תחומים אחרים.



אתם מתוכננים לצאת לנסיעה ארוכה אולם נראה שעיכובים שונים יעצרו אתכם ברגע האחרון. אין מנוס מלהגיע למסקנה שפעילות שאינה דחופה או חיונית, מוטב לדחות למועד מאוחר יותר. אווירה נעימה בתחום הזוגי תהווה מקור לעידוד. אתם מצליחים לשפר את המורל ואפילו לצאת לבלות בשעות הלילה. אל תחששו מאנשים שאינם שבעי רצון מרעיונותיכם המקוריים.



יום של חוסר שקט והכל מסביב סוער. אינכם יכולים להשתחרר ממחויבויות שונות שבחלקן לפחות, נקראות לכם מיותרות. גם בתחום העבודה יש עימותים עם אנשים שאינם ממלאים את חובתם ומשאירים אתכם בעמדת המתנה. הריכוז ירוד ולכך מתווספת תחושה שאינכם מצליחים לעמוד בקצב. בקיצור, יום לא סימפטי. במקביל, המזל יתדפק על דלתכם בחברת אנשים ודברים המגיעים מארצות המזרח הרחוק.

אתם סוגרים קצוות בתחום הקשור ללימודים. נראה שהחלטתם על כיוון מדויק והדבר מביא עמו הקלה רבה. התחום האינטלקטואלי חשוב לכם מאוד. למרות המגבלות בבית אתם מחפשים פינה שבה ניתן יהיה לקבל עידוד ותמיכה. מישהו מבוגר בסביבתכם יתגלה כידיד של אמת בשעת הצורך. אם אתם כמהים לזוגיות טובה, כדאי שקודם לכם תתנערו מן הדעות הקדומות שיש לכם בנושא.


ללא ספק אתם נהנים ממעמד חברתי משופר וזאת הודות לחביבות והלבביות הטבעיים שלכם. הנתינה גורמת לכם להיות מאושרים ואנשים פשוט נדבקים אליכם מכל עבר. יחד עם זאת, הדבר גורם לכם להזניח במידה מסוימת את הבית. גם המערכת הזוגית מוזנחת. לצאת לחופשה אינטימית זה ממש רעיון טוב. אל תתפתו למערכת יחסים בה הצד השני "רוקד על שתי חתונות", נראה כי הוא לא ממש סובל.

קניה גדולה עומדת על הפרק. אתם מקבלים עזרה כספית ממישהו שלא ציפיתם ש'התגייס' לעזור לכם. חידושים בתחום הביתי גורמים לכם להרגיש נהדר. אתם עסוקים מאוד בכל מה שקשור לסביבתכם הקרובה. התחום החברתי על אש קטנה. את הבילויים וההשתוללויות- שמרו לסוף השבוע, ככה זה פשוט יותר מתאים. אין טעם לנסות לשנות את אופיו של אדם היקר לליבכם, נראה כי מדובר בעסקה בה יש לקבל את הדבש עם העוקץ.


יום מבולגן למדי. הכול נראה לכם, משום מה, מסובך ביותר ולמרות שאתם בהחלט אוהבים אתגרים, ההרגשה היא כרגע שהכול גדול עליכם. יש לכם חשק לפרוק עול ופשוט לברוח מהכול ומכולם. אפילו בני המשפחה גורמים לכם לתחושה של מחנק ורצון להתרחק באופן זמני. מומלץ ביותר (אם זה אפשרי) לקחת פסק זמן של כמה שעות. צאו לדייג, שייט או לפחות בקרו בחדר הכושר. אינכם זקוקים לאמצעים מלאכותיים כדי לשפר את מראכם, אין כמו הטבעי והפשוט.


אתם בוחרים להיעלב ולהרגיש מקופחים. זה חבל. דווקא בעיתוי הזה, כאשר אתם כביכול 'פורשים' מהמרוץ, יש מי שמתחיל לגלות בכם עניין. מפגש עם אנשים חדשים מוביל אתכם למקום בו אתם צריכים להיות. אל תפתחו ציפיות ולא תתאכזבו. מישהו אשר בשמו מופיעה האות גימל מתמרן אתכם, היזהרו. צפויים מצבים של תפנית דרמטית, מהפך והתחדשות כבירה. זהו עיתוי של רענון עוצמתי ושחרור מכבלי העבר.

יום שמתחיל טוב ומשתנה לכיוון פחות אטרקטיבי. אתם רגישים מידי ונוטים להיעלב בקלות יתרה, גם כאשר אין סיבה ממשית. קחו בחשבון שגם לאחרים יש רגשות עמוקים. עימות נוקב יסתיים בסופו של דבר בפיוס מתוק. תשכחו ממה שהיה. מחר מתחיל יום חדש ורצוי שתתחילו את השבוע ברגל ימין. צפויים מצבים לפיהם אתם אדונים לעצמכם ובמו ידיכם קובעים את גורלכם. כלומר, מצב הכוכבים הוא בגדר המלצה בלבד אך אתם הם אלה שמחליטים.


עולם החלומות והפנטזיות מהווה עבורכם פיתוי תמידי. עליכם להשתדל להישאר מחוברים למציאות ולמחויבויות שלכם. אתם אנשי חזון שלא ממש מתעכבים על הפרטים הקטנים. חשוב להיצמד לאדם מעשי שיעזור לקרקע אתכם. מישהו אשר בשמו מופיע האות חית ישמור בהצלחה על האינטרסים שלכם. שמרו את כל המרץ לענייני עבודה. זו תקופה של הצלחות עבור אלה מכם העוסקים בתחומים שהשתיקה יפה להם.

מאמרים קשורים

Back to top button