הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 1.5

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

גרמי השמיים מסחררים את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים פלוטו וסטורן, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 4. מיקוד בתחומי הפעילות השגרתיים שלכם הוא בהחלט הכיוון המומלץ. אתם מנסים להתפרש אבל הדבר לא ממש מצליח ואתם צפויים לאכזבות. הטבות והקלות שמבטיחים לכם אנשים מסוימים- לא יתממשו במציאות. הרבה דיבורים אבל כשיגיע הרגע הנכון תגלו שאתם ניצבים לבד במערכה. ייתכן שאתם כה שקועים ברקימת תוכניות רומנטיות, עד שאתם עלולים להחמיץ את המעשה עצמו. זו עת לפעול ולא להרהר.



גרמי השמיים מסחררים את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים יופיטר ומארס, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 9. במהלך היום צפויה תחושת תסכול וחוסר אונים בגלל מיזמים שהתחילו באווירה של אופוריה. אתם מותשים בגלל עומס עבודה מוגזם שלקחתם על עצמכם. הורידו פרופיל וחכו לשעות הערב. במפגש חברתי נפתח עבורכם פתח לפעילות חדשה ומעניינת שלא הכרתם. מצב הרוח משתפר במידי כתוצאה מהריגושים שצפויים בגילוי החדש. צפויה אנרגיה הוללת וצוהלת בה אין לתת את הדעת על נושאים חמורי סבר, אלא רק על קלילותם של החיים ויופיים.

גרמי השמיים מסחררים את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים נפטון וונוס, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 6. כוכב מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך את מסעותיו מלווה באנרגיה בעלת אופי קליל, מקסים וידידותי, וזה אומר ש- צפוי יום מרתק. אתם מגלים בתוך עצמכם צדדים שלא הכרתם ומתמודדים עם מטלות 'הרות גורל'. אתם מרשים לעצמכם לעשות דברים שמעולם אפילו לא חשבתם עליהם. לעבודה אין לכם יותר מידי סבלנות ומי שיפריע לכם היום עלול לספוג התפרצות לא נעימה בעליל. כוכב מרקורי מזרים אליכם אנרגיה סוערת. עיתוי נפלא להרפתקנים, אך עלול להתברר כבעייתי למחפשי יציבות.



גרמי השמיים מסחררים את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים אוראנוס ופלוטו, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 8. גזרת מזל סרטן סופגת היום אנרגיה בעלת גוונים אובססיביים הגולשת אליה כתוצאה מהשפעתו של הירח. אתם לא חייבים לאף אחד שום דבר. אתם מגיעים למסקנה שאדם מסוים שמתעלק עליכם, גורם לכם להרגשה לא נוחה. נראה שהגיע הזמן לנקוט בצעדים דרסטיים יותר כדי להיפטר מהעניין אחת ולתמיד. בתחום הרומנטי- שחקו אותה קשים להשגה. אתם לא אוהבים את זה אבל- זה ישתלם.



גרמי השמיים מסחררים את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים סטורן ונפטון, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 4 ו – 7. השמש שליטת המזל שלכם טוענת אתכם באנרגיות אובססיביות, וזה אומר שמוטיבציה היא הדבר הכי חשוב כעת והמועד הוא בהחלט קריטי. למרות כל זה אתם קצת מתקשים להתלהב והדבר מונע מכם גם להגשים דברים שאתם רוצים אותם באמת. אל תחששו להתחייב למרות החששות שלכם. זה רק עניין של זמן להבין שהאתגר העומד בפניכם יכול לתרום לכם המון ולפתח את אישיותכם.

גרמי השמיים מסחררים את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הירח וכוכב מרקורי, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 5. כוכב פלוטו שליט המזל שלכם, סופג היום אנרגיות נפלאות המגיעות אליו מן הרקיע. חשוב שתעבדו קצת יותר על התדמית החיצונית שלכם ותנסו להקנות לעצמכם מראה מקצועי יותר. עליכם להיזהר מטיפוסים שתלטניים שעלולים לסבך אתכם בהרפתקאות כספיות מסוכנות. אל תסמכו על מילות חנופה וחיזורים. לפני שאתם מתחייבים בתחום כלכלי או רגשי בדקו את כול הפרטי הרלוונטיים.


גרמי השמיים מסחררים את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים יופיטר ומארס, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 9. מצבו של הרקיע הפרוש מעליכם מוליד התמקדות בעניינים שוליים ולעיתים גם בעלי אופי ביקורתי. לחברים ולבני המשפחה נמאס מהקיטורים שלכם, במיוחד כאשר הסיטואציות שאתם מתלוננים עליהן הן לחלוטין פרי החלטות שלכם. מותר גם לכם 'להתפנק' ו'להתפרק' לעיתים אבל קחו בחשבון שהכול היה יכול להיחסך מכם בעצם. בעוד שאתם מהווים בדרך כלל אי של יציבות עבור כולם, קצת קשה לקבל את העובדה שאתם מזגזגים.

גרמי השמיים מסחררים את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הירח וכוכב מרקורי, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 5. כוכב פלוטו שליט המזל שלכם, סופג היום אנרגיות נפלאות המגיעות אליו מן הרקיע. חשוב שתעבדו קצת יותר על התדמית החיצונית שלכם ותנסו להקנות לעצמכם מראה מקצועי יותר. עליכם להיזהר מטיפוסים שתלטניים שעלולים לסבך אתכם בהרפתקאות כספיות מסוכנות. אל תסמכו על מילות חנופה וחיזורים. לפני שאתם מתחייבים בתחום כלכלי או רגשי בדקו את כול הפרטי הרלוונטיים.


גרמי השמיים מסחררים את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של השמש וכוכב אוראנוס, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 22. קיימים מסרים קוסמיים הרומזים על אכזבה מאדם שפיתחתם כלפיו רגשות רומנטיים. כדאי להסתפק כרגע ביחסים ידידותיים. תנו לזמן לעשות את שלו. העיתוי חשוב במיוחד בכול מה שקשור לבני מזל גדי. משפחה וחברים קרובים זקוקים לכם עכשיו יותר מתמיד. תנו יד למען אלה שיעמדו גם הם לצדכם בשעת הצורך. בימים אלה אתם זקוקים לאהבה אשר יש הגנה וביטחון בצידה, ולא לזו שאין עימה תכלית כלשהי.


גרמי השמיים מסחררים את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הירח וכוכב ונוס, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 6. המצב הכלכלי מתחיל להתייצב. סימנים ראשונים מעודדים מופיעים על פני השטח ומאפשרים לכם להרים ראש בגאווה. זה הזמן ללמוד מניסיון העבר ולא לחזור על טעויות. קחו אחריות מלאה על מעשיכם ואל תאשימו אחרים. תלמדו את הלקח שלכם בשקט ותיישמו אותו במצבים דומים בעתיד. זו תקופה של פריחה לאמנים, ליוצרים ולכל אלה מכם אשר עיסוקיהם שואבים מעולם ההשראה והדמיון.

גרמי השמיים מסחררים את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הירח וכוכב נפטון, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 7. תסכול דוחף אתכם לבזבז כספים אבל אתם חייבים לתפוס את עצמכם בידיים. נא להירגע ומיד. יש לכם חלומות אבל אין זה העיתוי המתאים להגשים את כולם, בוודאי לא בבת אחת. אל תתנו לשום דבר לפגוע במצב הכלכלי שאתם עובדים כל כך קשה לשקמו. תפנית לא צפויה עומדת להתרחש בתחום הרומנטי. זו תקופה המיטיבה עם אלה מכם החיים ופועלים תחת אור הזרקורים.


גרמי השמיים מסחררים את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים מרקורי ופלוטו, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 8. המציאות לא מה שחשבתם שתהיה? עובר עליכם יום מעיק? אתם מרגישים ריחוק ומסתייגים ממי שנמצא לידכם? דרוש לכם קצת שקט ובמקום זה הבית מוצף אורחים לא קרואים? נסו להתייחס למה שקורה בהומור! לפחות את שעות הערב אתם יכולים לבחור לבלות באינטימיות וברוגע. הרקיע קובע כי צפויים מצבים נפלאים, זוהרים ואופטימיים אך רומז כי גם עליכם מוטל לעשות דבר-מה על מנת להבטיח כי ההצלחה תהיה שלמה.

מאמרים קשורים

Back to top button