הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 7.5

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

היחסים שלכם עם חברים וחברות, כאילו עומדים במבחן כל הזמן ויש מי שנלחץ מעובדה זאת. היה יכול להיות הרבה יותר נוח לכל המעורבים אם הייתם פחות לחוצים ומלחיצים. הציפיות שלכם גבוהות מאוד, ויתכן שאנשים שהייתם רוצים בקרבתם נרתעים, רק בגלל שנדמה להם שלעולם לא יוכלו לעמוד בדרישות. תחשבו האם המחיר כדאי. הרקיע מעודד אתכם ליצור קשר עם אדם הקשור בזיכרונות העבר שלכם, גם אם אתם חוששים ממשחקי כבוד.



היצירתיות שלכם תביא להצלחות. ביקורת חיצונית עלולה להגיע ממקום לא צפוי. העוצמה והחוזק שלכם, מאפשרים לכם להתמודד היטב. זה רק עניין של החלטה פנימית. עליכם לקבל את עצמכם למרות שאינכם מושלמים. אל תבחרו להיכנס למצבי דכדוך נפשי רק בגלל שקצב ההתקדמות לא נראה לכם. הרקיע רומז על פרשיות הסוחפות אתכם הרחק מעקרונותיכם, אך קובע כי דווקא הן עשויות לפתור את מצוקותיכם.

אל תתאמצו להסביר מה עובר עליכם. אולי זה תסכול ואולי זה סתם רצון לנוח ולקבל קצת פינוקים מהסביבה. זאת לא התנהגות אופיינית לכם אבל זאת עובדה. כך או אחרת, קחו את הזמן ותפרגנו לעצמכם. הרקיע צופה הצלחות לאלה מכם שתחום עיסוקם דורש כושר מנהיגות ואסרטיביות. רעיון לא שגרתי עשוי להיות המפתח להצלחה קרייריסטית. שום דבר טוב לא ייצא לכם מקפיאה על השמרים.



יום נעים. היום מאופיין על ידי צורך בלתי נשלט לפעילות ואקטיביות עד לקיצוניות. בא לכם לברוח החוצה ולהשתחרר מכל הכבלים שחונקים אתכם ביום יום. במקום להתמודד עם המציאות, אתם מעדיפים להתחמק מהתמודדות ישירה שתעמיד אתכם במצבים מסובכים. למרות ההרגשה שאתם במלכודת, יש דרכים אחדות לצאת מזה. הרקיע צופה התחדשות כבירה בתחום שהעיק עליכם לאחרונה, אך רומז על הצורך בגישה פתוחה יותר ומתירנית.



מישהו שלא ממש קרוב אליכם אומר לכם את האמת בפרצוף. אתם כמהים לאדם שיגלה כלפיכם הבנה וחמימות, אבל הבעיה היא שיש לכם קושי להתחייב. כך קורה שאתם בעצמכם יוצרים מלכודות ומצבים לא נעימים ל… עצמכם. אז אם אתם מרגישים פגועים ומאוכזבים, ייתכן כי הגיע הזמן לעשות חשבון נפש. הרקיע רומז על התלבטות בין מאוויי ליבכם לבין עצותיהם של הסובבים אתכם.

פרץ של ביקורתיות ו… אתם קוטלים את כל מי שנקלע בדרך. השלווה מכם והלאה. בעיות בתקשורת צפויות להתפרש על פני כל היום. נסו להירגע קצת ולא להגזים בהתפרצויות. אל תתפתו לנתק קשרים ארוכי טווח, בגלל מריבה קטנה. האווירה בעבודה נוקשה. נסו להתחבר למציאות במקום להאשים את כל העולם. יש מי שמנסה לברר אם אתם מעדיפים אדם אחר על פניו. נראה כי תיאלצו לחשוף בפניו את צפונותיכם.


היום מגיעים אליכם מסרים סותרים שגורמים לכם להתרגשות. אתם נוקטים ביוזמה שנתקלת באדישות ואטימות ואחר כך, בתגובה נלהבת. האדם עליו אתם בונים מגדלים באוויר, הוא טיפוס קשה לפיצוח והשאלה האמיתית היא לא האם הוא מעוניין בקשר איתכם, אלא האם באמת מעניין אתכם לקחת על עצמכם אתגר מסוג זה. הרקיע מעודד אתכם "לשווק" את עצמכם, מבלי להמתין עד שהאחרים ישגיחו בקיומכם.

יום של חשבון נפש. נראה כי אתם מנסים למצוא דרך נכונה לפעול במספר רבדים ומישורים בחייכם. אתם מוטרדים וסובלים מתסכולים שמנקרים ללא הרף. קשה לכם לעיתים לשים את האצבע במקום המתאים, אבל מה שבטוח הוא שתסכולים לא חסר. חכו להרגשה של 'בינגו' בטרם תקבלו החלטות גורפות. אנרגיה של כוכב פלוטו מעניקה לכם עוצמה פיסית שלא ידעתם כמוה. את המרגוע תמצאו בתחום האישי והרגשי.


יום נפלא. תחושה של אושר מציפה אתכם. אתם מרוצים ממה שקורה עם בן/ת הזוג. הדינאמיקה מקסימה אתכם ואתם מתמכרים לתחושה הנפלאה. באמת שהגיע הזמן. תחום הרומנטיקה גורם לכם סוף סוף לנחת רוח. אל תתנו לאחרים להפריע ולקלקל. אין שום הצדקה או גורם חיצוני שיכול לגרום לכם לעשות זאת. משא כבד יורד מכתפיכם, נראה כי חרדותיכם היו לשווא. ייתכן שעודף דמיון מתעתע בכם.


אתם מוצאים את עצמכם חסרי אונים מול שינויים אצל מקורבים המותירים אתכם בתפקיד צופה בלי יכולת השפעה. פחדים וחרדות מתעוררים וגורמים לכם לשינה לא רציפה בלילה. מצב הרוח די כבד. שיחה בארבע עיניים עם אדם קרוב יכולה בהחלט להעלים את ה'עננים' ולהכניס את כול האירועים לפרופורציה הנכונה. אם הגעתם לפרשת-דרכים ביחסיכם עם אדם אהוב, נראה שאתם זקוקים להכוונתו של יועץ ומגשר.

אתם במצב רוח קליל וזורם ולא מתכננים שום דבר. טוב שהדבר כך כי מה שאתם צריכים עכשיו זה להרוויח זמן. אדם קרוב מגזים בדרישות שהוא מציג לכם. אל תתרגשו יותר מידי. פשוט סרבו בנימוס. זה ממש בסדר ובכלל הגיע הזמן שאנשים יבינו שיש לכם חיים פרטיים ואינכם זמינים לכול הקפצה. צפוי מצב המאפשר לכם להיחלץ מקשיים כלכליים. רעיון חדש פותח בפניכם אפיקים שלא שיערתם את קיומם.


יש לכם צורך עמוק להתעסק עם משהו שיסחף אתכם ויהווה עבורכם עולם ומלואו. הגישה הזאת אופיינית לדגיגים הרגישים יותר שבחבורה. עם כל הרצון לחיות בהגשמה אתם נוטים קצת לפנטזיה. כדאי למצוא את שביל הזהב בין שני הקצוות. כרגע, אתם מתישים את עצמכם בחיפושים חסרי תכלית. הרקיע מנבא הצלחה לפעולות פיננסיות מהסוג המתוחכם והמניפולטיבי, כמו גם לעיסוק בתורת הנסתר.

מאמרים קשורים

Back to top button