הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 8.5

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

כוכב מארס שולט במזל טלה ומקיים השבוע קשרים קוסמיים עם השמש ועם כוכב אוראנוס. התופעה מובילה אל תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 22. הגיע הזמן להסיר את הכפפות ולהסביר לאנשים סביבכם שאתם לא כל כך עדינים כפי שלעיתים נוצר הרושם. יש לכם שאיפות ברורות מאוד בתחום האישי וכן בענייני משפחה. הלחצים המופעלים עליכם כבר מזמן נמאסו לחלוטין והגיע העיתוי המושלם להפגין אסרטיביות. הרקיע רומז על התלבטות בין מאוויי ליבכם לבין עצותיהם של הסובבים אתכם.



כוכב ונוס שולט במזל שור ומקיים השבוע קשרים קוסמיים עם הירח ועם כוכב סטורן. התופעה מובילה אל תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 4. יש לכם הרבה מה להציע לאנשים הנכונים. החברה בה בחרתם לבלות אינה בחירה מקרית. אתם מתבלטים ומנסים להוכיח, בהצלחה יתרה, את מה שכולם כבר יודעים. אז מה אם אתם יכולים בקלות לזכות בתואר 'מלך/ת המסיבה' בכל זמן נתון? השאלה היא האם זאת הבחירה הטבעית עבורכם או סתם פוזה. הרקיע מבשר טובות לאלה מכם שנקטו לאחרונה בצעד נחרץ, נועז ואמיץ.

כוכב מרקורי שולט במזל תאומים ומקיים השבוע קשרים קוסמיים עם הירח ועם הכוכבים יופיטר ופלוטו. התופעה מובילה אל תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2, 3 ו – 8. אתם מנסים להרים את המורל ולשפר את הופעתכם החיצונית. יש מי שמעיר לכם על כך וזה רק משמש כגורם מזרז להתחיל לעשות משהו בנידון. קבלו בהבנה את רגעי החולשה אך במידה והחלטתכם נחושה, התמקדו במשטר אכילה ובפעילות ספורטיבית. התמדה חשובה במיוחד, בעיקר כדי לראות תוצאות בשטח ולתת לכם מוטיבציה להמשך הדרך. יום נפלא לנסיעות קצרות, כמו גם לפגישות עם אנשים עימם לא התראיתם מזה זמן רב.



הירח שולט במזל סרטן ומקיים השבוע קשרים קוסמיים עם הכוכבים סטורן ומרקורי. התופעה מובילה אל תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 4 ו – 5. יום נהדר לרומנטיקה. בן/ת הזוג מפתיע עם מתנה בעלת ערך סנטימנטאלי. כל היום הזה מהווה חוויה ייחודית הודות ליציאה אל מקום בילוי חדש. אתם חווים תחושת שייכות ומקבלים מספיק תשומת לב אפילו במושגים שלכם. מצאו כמה דקות זמן להתבונן בסיטואציה מן הצד ולנתח את מה שקורה. להסיק מסקנות ולרשום. מצבכם מוגן ויציב, אך כדאי שתפקידו את המושכות בידיו של מישהו אחר.



השמש שולטת במזל אריה ומקיימת השבוע קשרים קוסמיים עם הכוכבים מארס ויופיטר. התופעה מובילה אל תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 3. נצלו את היום למנוחה. יש מי שמנסה לשכנע אתכם בכוח להצטרף לתוכנית ביזארית שאינה עולה בקנה אחד עם הרצונות שלכם. אתם אומרים 'לא', אך מרגישים אשמים. המסקנה הברורה מאליה היא שמערכת היחסים הזו דורשת בדיקה משמעותית, במיוחד לאור ההתפתחויות. אם רצונכם להימנע מחיכוכים מיותרים, כדאי שתשמרו בסוד את צעדיכם. מתעורר בכם רצון לצאת אל הרפתקה. צץ סיכוי להגשמת חלומותיכם אם תתחילו לתכנן את סוף השבוע.

גזרת מזל בתולה סופגת השבוע אנרגיות קוסמיות מן השמש ומכוכב אוראנוס. התופעה מובילה אל תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 22. בתחום האישי אתם מרגישים הרבה יותר טוב לאחר שניסיתם ייעוץ לא שגרתי. בעבודה המצב יציב למדי ויש התפתחויות חדשות. אל תאבדו פוקוס ואל תתפרסו ליותר מידי כיוונים. זה עלול לגרום לכם לבלבול וירידה בריכוז. אם תשכילו לארגן היטב את הזמן שלכם, תמלאו בהצלחה את כול המשימות ואפילו תזכו למחמאות. אל תהססו לפרגן לעצמכם מעט בילויים קלילים ולא מחייבים, המזל הטוב בא להתארח כאשר אינכם מצפים לו.


גזרת מזל מאזניים סופגת השבוע אנרגיות קוסמיות מן הכוכבים יופיטר ונפטון. התופעה מובילה אל תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 7. תיתכן עליה במתח עם בני משפחה או שותפים לדירה. המרחב המשותף גורם לחוסר פרטיות וחוסר מרחב אישי, מה שדרוש לכם מאוד בימים אלה. הכמיהה לברוח מכולם ומהכול מתגברת אך הדבר אינו בר ביצוע כרגע. תצטרכו לגלות יצירתיות ולמצוא לעצמכם פינה שתשמש כמפלט ומקום מקלט. הרקיע רומז על התלבטות בין ההיגיון לבין הרגש.

כוכב פלוטו שולט במזל עקרב ומקיים השבוע קשרים קוסמיים עם הכוכבים מרקורי ויופיטר. התופעה מובילה אל תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 3. אתם ממוקדים בנושא שבינו לבינה וזקוקים להרבה מאוד תשומת לב ופינוקים קטנים. עליכם להתמקד באהבה המשפיעה רבות על הרגשתכם. הרגישות הגבוהה שלכם והפתיחות האינטלקטואלית, מאפשרות לכם ללמוד במהירות הרבה דברים חדשים. בסך הכול זהו יום שבו תהיה לכם הזדמנות להתאפס ולהתמקד. אם אתם זקוקים לאדם שיתמוך בכם, אל תהססו לבקש.


כוכב יופיטר שולט במזל קשת ומקיים השבוע קשרים קוסמיים עם הכוכבים סטורן ונפטון. התופעה מובילה אל תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 4 ו – 7. לא מעט ויכוחים ואפילו עימותים מתרחשים בפרק זמן זה. הרוחות סוערות ולא רק אצלכם אלא גם אצל אנשים נוספים הקרובים לכם בצורה כזאת או אחרת. יש לכם צורך להיות בחוץ ובמרחבים, ולא בין ארבעה קירות. ספק רב אם תוכלו להגשים את הרצונות שלכם לפני שעות הלילה המאוחרות, כאשר תוכלו להתפנות מהמחויבויות שלכם. הדירו רגליכם מפרשיית אהבים מאכזבת.


כוכב סטורן שולט במזל גדי ומקיים השבוע קשרים קוסמיים עם הירח ועם כוכב יופיטר. התופעה מובילה אל תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 3. האנרגיות שלכם בשיאן היום וכל מה שנותר לכם זה ליהנות מכל רגע ומכל הטוב הזה. תשומת הלב שלכם פועלת בכיוון המשפחתי וכן בתחום החברתי. קשר רגשי מתבסס ומעמיק ואתם נהנים מפרגון אמיתי מן הסביבה. נצלו את המומנטום בעיקר בעבודה. זה יום מתאים לדבר על קידום מקצועי או על העלאה במשכורת. זה יום של הצלחות שאיש לא צפה אותן מראש.

כוכב אוראנוס שולט במזל דלי ומקיים השבוע קשרים קוסמיים עם הכוכבים מארס ופלוטו. התופעה מובילה אל תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 8. צפויה נסיעה ומפגשים מעניינים עם אנשים חדשים, שיניבו שיתוף פעולה. אתם מצליחים ליצור רושם מצוין ודלתות נפתחות בפניכם בקלות מרשימה. אתם מלאי מרץ וההספק שלכם גבוה במיוחד. יש לכם הזדמנות ליזום בילוי משותף עם מישהו שמחכה להזמנה כבר זמן רב. תזרמו עם מה שקורה ותגלו שיש לכם את היכולת ליהנות גם מדברים שאינם מתוכננים. צפויים שפע ופריון.


כוכב נפטון שולט במזל דגים ומקיים השבוע קשרים קוסמיים עם הכוכבים ונוס וסטורן. התופעה מובילה אל תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 4. אתם סובלים קצת ממתחים נפשיים ורגשיים המשפיעים על התנהגותכם. ההרגשה תשתפר בקרוב והעיקר שתדעו שאין לכם מפני מה לחשוש. נסו פעילות מרגיעה כגון יוגה או מדיטציה. גם טיול רגלי על שפת הים או בחיק הטבע יכולים לעזור במקרה זה. יש לנתק קשר עם אדם החוסם את רוחכם. אל תמהרו להיכנע בגלל מיזם שלא מצליח לכם. מצד שני ייתכן כי כדאי לכם לצרף אליכם שותף כלשהו.

מאמרים קשורים

Back to top button