הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 12.5

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

נבחרתם ב'רוב קולות' לנהל פרויקט משפחתי חשוב. אל תתנו לזה לעלות לכם לראש. עדיין עליכם לכבד ולהתחשב באחרים. הביצוע יהיה קשה יותר מהצפוי אבל אתם תעמדו בו בהצלחה. תפיסת העולם הבשלה שלכם תעזור ובלבד שתורידו ציפיות. תנו מקום לתלונות של אחרים שלא בטוחים שאתם לא בהכרח 'הדבר הטוב ביותר שקרה לאנושות'. הרקיע צופה התחדשות כבירה בתחום שהעיק עליכם לאחרונה, אך רומז על הצורך בגישה פתוחה יותר ומתירנית.



היום אתם מתמקדים בחצי הכוס הריקה דווקא, למרות שהשגתם לא מעט במהלך השבוע. אדם קרוב מקשיב למצוקות ולבעיות שלכם ונותן עצה טובה אחת או שתיים. למרות זאת, אתם מתקשים לקבל את העזרה המוצעת לכם ומתעקשים לפעול בצורה בה התחלתם. ברור לכם שאתם טועים אבל משהו גדול וחזק מכם, גורם לכם לנהוג בדרך כפייתית. הרקיע צופה התנסויות וחוויות מהסוג המרטיט והמהם. במקביל, הוא רומז על הצורך להשתחרר ממעצורים פסיכולוגיים ומעכבות.

ההתחשבנויות שלכם גורמות ליצירת אווירה לא סימפטית במפגש משפחתי. יש לכם הזדמנות להתפתח ולפתח את הקשרים החברתיים שלכם עם אחרים, אבל לשם כך נחוץ שינוי. הגישה הבסיסית הראשונית שלכם מבוססת על הרבה חשדנות וביקורתיות וזה מקשה מאוד על תהליכים של התקרבות ואינטימיות של ממש. ההצלחה הגדולה תגיע אליכם הודות לעוצמתכם האישית, כלומר בזכות ולא בחסד.



חיוניות ומרץ הם חלק מהשגרה היומית שלכם. בדרך כלל אתם שומרים על אופטימיות אבל היום, משום מה, הכול נראה לכם די פסימי. יש לא מעט תקלות בבית וגם בחברה, אבל אתם מנסים להתמודד בגבורה ראויה לציון. גם היחסים עם מכרים חדשים סוערים ואתם מרגישים פגועים ומוזנחים. מצב הרוח שפוף. הפתרון היחיד הוא למצוא מישהו שיפנק אתכם. הרקיע רומז על קשר חדש עם אדם אשר מצליח לקרוא את מחשבותיכם, מבלי לשפוט אותן לכף זכות או חובה.



אתם מרגישים צורך להשתלב במסגרת חברתית חדשה. בעיות אופייניות מטרידות אתכם. אין לכם מפני מה לחשוש. אתם תתקבלו בהתלהבות. כול מה שעליכם לעשות זה את הצעד הראשון. יהיה מי שינסה לעזור לכם. אל תסרבו. אין זה סימן לחולשה. יש לכם לא מעט דעות קדומות והגיע הזמן להיפטר מהן אחת ולתמיד. ייתכן שאתם משקיפים על המציאות מבעד לעדשות הזויות מדי. לפני שאתם מטפחים אשליות, כדאי שתתייעצו עם זה ששתל אותן במוחכם.

הציפיות שלכם מהחיים עולות ועולות ואם לא היה משהו שעוצר אותן, היו מגיעות עד לשמיים. עליכם ללמוד להיות קצת יותר מציאותיים ולהתמודד עם הקשיים כמו כל אחד אחר. לעיתים קרובות מידי, נידמה לכם שמגיעות לכם זכויות יתר וחוקים שונים מאשר לכלל האנושות. זהו מתכון בדוק לאכזבות ורצוי לשנות כיוון מחשבה. הרקיע מבשר את חיוכה של אלת המזל ועל כן, זה הזמן לבצע הימור גדול בתחום שבינו לבינה.


יום שרובו ככולו מוקדש למסגרת המשפחתית וטוב שכך. עניינים דחופים דורשים את תשומת לבכם. אין זה הוגן להשאיר את כול המטלות על אחרים. אתם מרגישים תסיסה פנימית בגלל שיש לכם המון מה לעשות, אבל מצד שני מבינים שהצלחה של מערכת יחסים תלויה בשיתוף פעולה והדדיות. נראה כי אתם משקיעים אנרגיה רבה מדי בתוכניות בעלות גוון רומנטי, אך המזל הטוב ממתין לביצוע ולא לתוכניות.

הלהט וההתלהבות שלכם הם צדדים מקסימים באישיותכם, אך גם יכולים לגרום לצד השני להרגיש קצת מחנק. אתם מגיבים באופן מוגזם ורגשני על כל דבר, וזה פשוט מעייף. אל תסתירו רגשות אבל נסו לקצר בהסברים. לא לדחוף דברים בכוח ובקצב מהיר יותר ממה שמתהווה בשטח. מומלצת סבלנות. הרקיע צופה הצלחה לאלה מכם המשמשים מורים רוחניים לסובבים אותם.


נראה כי אתם מתוסכלים מכיוון שנדמה לכם שהבדידות הזוהרת שלכם נעוצה בעובדה שאף אחד לא מבין לליבכם. אפשר לומר שאתם מיואשים, אפילו יותר, מאנשים קרובים אליכם במיוחד, שמשום מה נאטמים אליכם דווקא ברגעים הכי קשים. בילוי שקט בבית יאפשר לכם ללבן את הדברים ורצוי על בטן מלאה. הרקיע רומז על הישגים לאלה מכם העוסקים בתורת הנסתר.


יום טוב בו אתם מגלים שיש לכם מכנה משותף רחב עם אדם קרוב. נושא הזוגיות מקבל פרופורציות ומשמעות מרעננת. אתם נהנים מאווירה של שלווה והרמוניה בתחום החברתי וגם בתחום המשפחתי. הצלחה מרשימה נזקפת לזכותכם לאחר תקופה של מאמצים ניכרים. עכשיו הגיע הזמן לנוח קצת על זרי הדפנה ולהתכונן לאתגר הבא. צפוי להגיע אליכם מידע חדש ומפתיע לטובה.

צפויה הקלה בלחצים לאחר מנוחה ממושכת. היחסים הקרובים שהושפעו לא מעט בגלל עייפות רבה, מקבלים תפנית לטובה. בילוי לא שגרתי אל תוך הלילה, הופך לחוויה של ממש. אתם שונאים חוקים ומסגרות שמקובלות על אנשים אחרים. אז תנו לעצמכם לזרום וליהנות בלי לעשות חשבון לאף אחד. הרקיע רומז על קשר חדש עם אדם אשר מצליח לקרוא את מחשבותיכם, מבלי לשפוט אותן לכף זכות או חובה.


יום מעולה. נסיעה מפתיעה פותחת אופקים וגם מרחיבה אפשרויות. התחושה שלכם היא שהשמיים הם הגבול. הביטחון העצמי שלכם נוסק גבוה. התקשורת החברתית טובה מאוד ואתם מצליחים להרשים כמה אנשים בעלי השפעה רבה. לוח הזמנים שלכם צפוף מאוד ונראה שהזמן לא יספיק כדי להיות בקשר עם כמה אנשים שמחפשים את חברתכם. כדאי לוותר על כמה 'חברים'. צפויה תחרות על ליבו של אדם אהוב.

מאמרים קשורים

Back to top button