הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 14.5

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום טוב למרות שאין לכם יותר מידי כוח לעבודה ובא לכם להתפנק. אתם כועסים במידה מסוימת על חברים לעבודה, אולם, ללא הצדקה ממשית. אתם נראים טוב, מרגישים בהתאם ויש לכם את היכולת להשיג את כל מי שאתם רוצים בחברתו. זה הזמן ליזום בתחום הרומנטי. הרקיע קובע כי בכל הנוגע לענייני השקעות, צפויה לכם הצלחה מהממת שאין למעלה ממנה.



זהו יום בו תיבחן הסבלנות שלכם. אתם לחוצים בעניין מסוים שקשור לשינוי המגורים או הבית. הסבלנות תשתלם, וזאת בעיקר הודות למצבם הטוב של האנרגיות בבית הרכוש שלכם במפה האסטרולוגית. בתחום הזוגי אתם נמצאים במערכת יחסים טובה. אל תקלקלו את הקיים. לפנויים כדאי לצאת למסיבה או לאירוע חברתי אליו תוזמנו. בשעות הערב מצב הרוח שלכם עומד להשתפר.

צפויים שינויים וסערות רגשיות גם טרם נכנסתם למסלולו האמיתי של שבוע זה. הסערות? הן ממשיכות להטריד אתכם. לא לגמרי ברור לכם מה קורה ואין ספק שהמצב לא נעים לכם במיוחד. היכולת להגיע להרמוניה וזרימה חופשית עם אנשים סביבכם, תיקח עוד זמן ולא תתרחש מעצמה. תצטרכו להתאמץ. כושר המיקוח והשכנוע שלכם לא נמצא בשיאו, חכו קצת.



אתם מסתגלים במהירות וביעילות למצבים משתנים. הביטחון העצמי עולה והיכולת שלכם לתקשר עם אחרים עולה ומשתפרת. נסו לנהוג בפתיחות ושמרו על 'ראש פתוח' גם כלפי בני משפחה וגם כלפי חברים. הקדישו מספר שעות לבילוי שקט כגון קריאת ספר טוב או צפייה בטלוויזיה. לא חייבים להתרוצץ בחוץ כל הזמן כדי להרגיש שאתם עושים משהו.



הבחירה בידיכם. רק אתם מחליטים מה לעשות בזמנכם הפנוי. שמרו על דיסקרטיות ואל תנדבו מידע לא חיוני לאנשים שחוקרים אתכם לפרטי פרטים, בלי סיבה ממשית. אירוע חברתי או מסיבה בה תשתתפו, פותחים פתח לקשר בעל אופי רומנטי. מי שרוצה להרשים אתכם יצטרך לעשות מאמץ ממשי ומספר מחוות על מנת להרוויח את אמונכם המלא.

קשה לכם לצאת מהמלכוד שנכנסתם לתוכו. יום לא קל שמעיק עליכם, למרות שאתם משתדלים לא להראות כלפי חוץ את רגשותיכם. התסכול הפנימי גורם לכם לנדודי שינה בלילה ולחוסר מנוחה במהלך היום. קשה לכם לשאת בעול ונדמה לכם שאתם לבד בעולם. אם תחשבו טוב טוב תיווכחו לדעת שיש לכם כתובת לפנות אליה. אדם קרוב מתנהל בדרך עקומה שאינה לטעמכם. מצד שני, שום דבר טוב לא יצא לכם אם תרדו עליו.


הפתרון לבעיות החברתיות שלכם מורכב ודורש זמן. אתם מודעים לעובדה שיכולת הנתינה שלכם הופכת לעיתים לחיסרון, כיוון שיחד איתה מתפתחת ציפייה גבוה שקשה למלא אותה. מידע מעודד מגיע אליכם, ואתם מצליחים לשמור על רמת אופטימיות מפתיעה. בהתחשב בנתונים הקיימים זה אולי די מפליא אבל זה מה שקורה בשטח. אל תגלו חשדנות בפגישה עם אדם שפיו וליבו שווים. מה שאתם רואים ממבט ראשון, זה-מה-יש.

הציפיות שלכם לא תואמות את המציאות. את זה כבר הבנתם ועכשיו באמת הגיע השלב המעשי. פנטזיות שטיפחתם זמן רב לגבי מטרה חברתית שהייתם רוצים להגיע אליה, מערפלות את המציאות וגורמות לתסכול מיותר. תרדו לקרקע המציאות ואז תגלו מחדש את כל אותם אנשים ודברים נפלאים שיש לכם בדיוק במקום בו אתם נמצאים. זה הזמן לבחון את הרצוי מול המצוי ובמקביל, לא כדאי שתאבדו את הצפון ברדיפה אחרי הבלתי מושג.


יש לכם חשק לשנות את המצב הקיים שמעיק עליכם לא מעט. מפגש עם מישהו מחוץ למעגל החברתי הקבוע-ישנה את השקפתכם על נושא מסוים. בתחום החברתי יש סערות רגשיות. מגיע לכם יותר ממה שהחברים הקרובים מוכנים כרגע לתת. לא להשתולל. חכו בסבלנות לשעת כושר כדי לבדוק באופן יסודי את מערכות היחסים בהם אתם מעורבים. הגיע הזמן לרענן, להחליף ולשנות. הרקיע קורא לכם לגלות אופטימיות רבה יותר ביחסיכם עם הסובבים, כמו גם מביא בשורות אופטימיות וורודות.


יש לכם לא מעט הישגים מרשימים, במיוחד בתחום העבודה. קביעה מחודשת של הערך שלכם וביסוס המעמד המקצועי- מגיעים בזמן הנכון מבחינת הצרכים הפנימיים שלכם. אין זה אומר שאתם יכולים לפרוק כל עול ולעשות ככל העולה על רוחכם. יתכן כי עובדות אלה יהוו התחלה לתהליך של שינוי לא קל אך הכרחי. הרקיע מבשר על תקופה בה הרגשנות עולה על גדותיה ומופיעה נטייה לתת אמון במילים חלקלקות ובהבטחות שאין עימן ממש.

מתפוגגות הפסיביות והשמרנות בתחום הרומנטי. פגישה משמעותית תהפוך את הקערה על פיה ותפתח בפניכם לא מעט אפשרויות חדשות. על תקשו על עצמכם ועל האחרים על ידי סיבוך המצב מעבר לדרוש. יש קשיים אבל האינטלקט הבריא שלכם ישמש אתכם בדרך לפתרון. העיקר לא לפעול מתוך לחץ. קשרי משפחה עשויים להתגלגל אל עולם העסקים. אם כבר שותפויות, אז רק עם מי שאתם בוטחים בו.


הגישה שלכם הופכת להיות קלילה יותר דווקא אחרי שחוויתם אכזבה קלה בתחום הרומנטי. מה שקרה היווה עבורכם לקח וסוף סוף הבנתם שלאנשים אחרים יש סדר עדיפות שונה וקצב פעולה אחר. אין סיבה לכעוס אם אתם מבינים שאנשים עושים את מה שהם עושים בזמן נתון במסגרת היכולות שלהם. זה לא בהכרח קשור אליכם. מומלץ להתקדם הלאה. הרקיע מבשר על תקופה בה ניתן לממש תוכניות אשר בכל סיטואציה אחרת נראות תקועות ואבודות.

מאמרים קשורים

Back to top button