הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 16.5

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

צפויים שינויים בתחום העבודה. אתם מפצים את עצמכם על ירידה ניכרת בתחום חיי הרגש והרומנטיקה שמשום מה ירדו למקום אחרון ברשימה. נפתחות בפניכם אפשרויות חדשות אך אתם לא מספיק ערניים כדי לנצל אותן. כדאי שתבדקו לעומק את כל העובדות הפועלות לטובתכם, אל תתפשרו יותר מידי. והעיקר, קיבעו לעצמכם סדר עדיפויות. הרקיע קובע כי בכל הנוגע להיכרויות חדשות, כדאי לגלות זהירות וחשדנות.


רומנטיקה באוויר ואתם מוצפים בפרץ של רגשות. פתאום נדמה לכם שכולם מפרגנים לכם ואוהבים אתכם וזה בהחלט שינוי מרענן, במיוחד לגבי התקופה האחרונה. יום מתאים ליזום בילוי עם בן/ת הזוג. במידה ואתם פנויים, בהחלט מתאים לתאם מפגשים חברתיים רבי משתתפים שיתנו לכם הזדמנות להכיר אנשים חדשים. הרקיע קובע כי בכל הנוגע לתחום שבינו לבינה, יש לגלות רוחב לב כלפי בן הזוג.

יום מבולבל במקצת. תחושה של קושי להתמקד ולהתרכז. כל זה בגלל שאתם פשוט עייפים מאוד מאירועי השבוע שחולף. יש לכם צורך להרגיש שהעניינים בשליטתכם וכיוון שהדבר נמנע מכם בכורח הנסיבות, אתם חשים אבודים במידה מסוימת. אל תיקחו את זה כל כך כבד. יהיה לכם את כל הסופ"ש להתאושש. צפויה לכם אהבה כנה וטהורה, אך גם כזו שאין להציב לה גבולות או סייגים.



חוויה נעימה צפויה לכם במסגרת המשפחתית. אתם נוטים לנהוג בצורה ישירה ואמיתית ומניחים שכולם נוהגים כמוכם. הדבר כמובן אינו נכון וצפויה לכם אכזבה מסוימת מצד אדם קרוב שמפיל עליכם 'תיק' שלא קשור אליכם. יום מתאים להיכרות רומנטית בעלת פוטנציאל רציני. כדאי לנתק קשר עם אדם שאינו חוסך מכם את ביקורתו, נראה שהוא אינו ראוי לכם.


הערכים והחוקים שאתם חיים לפיהם אינם נחלתם של כלל האנושות. אתם מבינים את העיקרון הזה באופן תיאורטי אבל כשהדברים מגיעים לכדי מימוש בשטח- אתם נוטים להיצמד להרגלים שלכם. היום, במיוחד בתחום האישי, יתכן מתח על רקע הדברים האלה. השתדלו לראות את המצב מנקודת מבט של אנשים אחרים. הרקיע מעודד הימורים פיננסיים והשקעות.

תחרותיות היא תכונה בולטת אצלכם אבל אתם מעדיפים לעיתים להתחבא מאחורי תדמית של אדם נוח וחסר יומרות. המסר הכפול הזה גורם לעיתים קרובות לבלבול אצל אנשים שאינם מבינים כיצד אתם הופכים ברגע אחד לתוקפניים. היום צפוי קושי בעבודה בגלל חוסר פרגון וחוסר הבנה מצד עמיתים. מצב הרקיע עלול להוביל לליקויים בתקשורת הבין אישית.


הרקיע מסיר מכם את אור הזרקורים. נראה שהעיניים מופנות עכשיו אל מישהו אחר. יום נעים עובר עליכם בעבודה, אין תלונות אך גם אין מחמאות. אתם עובדים במרץ והכול זורם בהרמוניה. גם בתחום המשפחתי צפוי רגיעה. הקדישו מעט זמן לבילוי עם המשפחה בשעות הערב. תקשורת טובה עם בני הבית תגרום לכם נחת. בתחום הרומנטי- אין התפתחויות חדשות. רק אם תצליחו לצאת מהאדישות שלכם בתחום זה, צפויה התקדמות.

יום טוב. עשיתם את זה ובגדול! הצלחתם להתגבר על רגשות טינה וכעס בגלל מריבה שהתפרצה לה כאילו משום מקום. כאשר נפגשתם עם אותם אנשים שגרמו לכם להתרגז כול כך, גיליתם שאתם יכולים לסלוח הרבה יותר מהר ממה שחשבתם. בסופו של דבר, 'ההר הוליד עכבר' ומצאתם את עצמכם נהנים עד הגג. רעיון יצירתי עשוי להוביל אתכם אל קשר עם אדם השוהה בחו"ל. מה שמסתמן כמשא ומתן ינחיל לכם מזל.


תגובה של חבר/ה קרוב לגבי מידע ששלפתם מהשרוול בלי להקדיש לכך מחשבה רבה מידי- עלולה ליצור מצב מביך. אותו אדם המשמש נושא שיחה מתגלה ב'מערומיו' באופן שאינו מחמיא לו ביותר. אי אפשר להחזיר את הגלגל אחורה. מוטב להודות בטעות, להתנצל ולנסות לא לחזור על אותה טעות פעמיים. אם אתם מכירים בערך עצמכם, המתינו בסבלנות לבן הזוג הנכון. אל תתפשרו עם המצוי – השיגו את הרצוי.


יום המאופיין באשליות ופנטזיות. הראיה שלכם של המציאות אינה צלולה, לפחות לא במידה שאתם חושבים. הערכות מצב שיסתיימו בהחלטות גורליות עלולות לפגוע בכם בהמשך הדרך. עדיף לשמור על פרופיל נמוך ובמיוחד בכול מה שקשור לחתימת חוזים. התאזרו בסבלנות. למרות תחושת הדחיפות, מה שצריך לקרות יקרה ובדיוק בזמן, בלי למהר! הרקיע מבשר על תקופה שנועדה לרומנטיקה קלילה ועליזה: היחסים שבינו לבינה צפויים לסוב סביב גלגל של תנועה, ניידות, נסיעות, טיולים ובילויים ידידותיים ולא מחייבים.

אתם מעורבים חזק מידי בהתפתחות רומנטית שבה אתם מפעילים את מלוא כובד משקלכם. גישה מתונה יותר- עדיפה במקרה זה, במיוחד כיוון שאתם בעצמכם לא "סגורים" על זה. אתם שוקלים להציב אולטימאטום שלא יתקבל בשמחה רבה מידי, בלשון המעטה, על ידי הצד השני. אין טעם להיכנס למאבק כוחות. מה אתם מנסים להוכיח? הרקיע מבשר על עיתוי מושלם להצטרף אל חוגים העוסקים בהפעלת הגוף [סטפס, פנטומימה, מחול, פסיכו-דרמה] אך גם סדנה לעיסוי-הוליסטי עשויה לבוא בכלל זה.


חשדנות כלפי אנשים קרובים אליכם מרעילה את האווירה ויוצרת מתחים מיותרים. יציאה מהשגרה ופעילות משותפת יסייעו לשפר את המצב. צפויה לכם הפתעה נעימה בתחום הקשור לעבודה. אל תחפשו את השלמות בכל דבר ואת חוש הביקורת שלכם השאירו למועד אחר. הרקיע מבשר על תקופה של התבודדות, הרהורים, פסק-זמן, פרשת-דרכים, שיקול דעת ובחינה מחדש של כל אשר הושג עד כה.

מאמרים קשורים

Back to top button