הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 18.5

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אל תחששו לשבור את הקרח במערכת יחסים שתקועה ולא זזה לכיוון הרצוי לכם. אין לכם מה לחשוש. הביטחון העצמי שלכם גבוה מספיק גם כדי להתמודד עם דחייה, אם תהיה כזאת. כדאי לתפוס מרחק מאנשים שמתחזים כחברים שלכם למרות שאין הדבר כך. הישמרו מרכילות. הרקיע קובע כי בכל הנוגע לתחום החברתי, אתם צריכים, לפני הכול, צריך להתפייס עם חבר.


כדאי לקחת פסק זמן מעניינים שקשורים לרומנטיקה. אדם שמנסה להתקרב אליכם ושולח מסרים כפולים, כפי הנראה לא שווה את המאמץ, ובוודאי לא את עוגמת הנפש הנלווית. אל תתנו לאף אחד להרקיד אתכם לפי רצונם ולו גם לזמן קצר ביותר. ובאמת, לא מדובר במאבק כוחות אלא בשיקול דעת הגיוני. הרקיע קובע כי בכל הנוגע לתחום העסקי והפיננסי, הרי שלפני הכול צריך לקיים הבטחות.

יום אינטנסיבי למדי. אתם מתרוצצים ממקום למקום ומוצאים את עצמכם מותשים בסופו של היום. לא נורא אם פעם אחת תירדמו על הספה. לגבי תגובת בני משפחה, על זה תצטרכו לתת את הדעת מאוחר יותר. שווה לבדוק האם אתם מנסים להתרחק ממשהו שמציק לכם ואינכם רוצים להתמודד איתו. הרקיע קובע כי בכל הנוגע לתחום הקרייריסטי או ללימודים, אסור לעכב החלטה חשובה וצריך להחליט מיד.



דווקא כשנראה שיש שיפור משמעותי בקריירה וביחסים האישיים, מתעורר מתח פנימי. לא מעט חיכוכים שנראים מיותרים לחלוטין מתעוררים בגלל נושאים חסרי ערך. 'המלחמה' היא על שליטה וכוח ולא לגופו של עניין. שינוי ההסתכלות עשויה לעזור לכם להתמודד טוב יותר. יש לפקוח עין על שותפים ושותפויות, זאת גם אם אתם בוטחים בכנות כוונותיהם.


הסבלנות שלכם פוקעת ואתם מקיימים סוף סוף את השיחה הגורלית שדחיתם מזה זמן רב. התוצאות תלויות לא מעט בכם ולא רק כפי שאתם מנסים לשכנע את עצמכם- בגורמים חיצוניים. אתם לא סגורים על עצמכם. הגיע הזמן מזמן להחליט מה אתם רוצים ולעמוד מאחורי הדברים. לכל דבר בחיים יש מחיר. קחו זאת בחשבון. נראה שמישהו מעניק לכם מעל ומעבר, אך בסופו של עניין הוא ירצה לזכות בטובת הנאה.

חברים טובים מהווים עבורכם כתובת בכל בעיה שאתם נתקלים. במיוחד מישהו שבשמו מופיעה האות ש'. כדאי שתתחילו לעבוד בכיוון של פיתוח ה"אני העצמי" על מנת לא להיות תלויים באף אחד. בפעם הבאה תעמידו פנים כאילו נותרתם לבד בעולם ופשוט הקדישו זמן למחשבה עצמאית. חכו עד שתגיעו למסקנה. הרקיע מעודד אווירה מהסוג המסתורי.


אתם צפויים ליום מוצלח, אך אנרגיות של שפע עלולות להוביל גם אל שאננות שאין לה מקום, בעיקר אם בפתח ניצבת התמודדות כלשהי. סיומו של שבוע העבודה משפר את מצב הרוח שלכם. גם מנוחה ובילוי עם חברים ישפרו את התחושה הכללית. פעילות גופנית מתונה כמו הליכה, טאי צ'י, וכו' תעזור לאזן את המתח הפנימי. מדיטציה או עיסוי מידי מומחה, יתרמו גם הם רבות. הכוכבים מזהירים מפני מקסם שווא בתחום הרומנטי.

מפגש חשוב מתרחש היום. מתברר שצדקתם כאשר הרגשתם שיש לכם על מי לסמוך. ביטחון בלתי מעורער שיש לכם באדם קרוב, מתברר כהדדי. גם הוא סומך עליכם בעיניים עצומות. נסו להימנע ככול האפשר מלהיכנס למצב בו אינכם בטוחים שתוכלו לעמוד בהתחייבויות. לאחר תקופה של יובש אתם מתחילים לחוש מעין הגשמה עצמית. אל תנסו להשביע את רצון כולם.


הגישה הישירה שלכם היא לעיתים בוטה מידי עבור אנשים אחרים. אתם מצליחים להפתיע מישהו שלא היה מוכן לבקשה הבלתי צפויה שלכם, מה עוד שהקדמתם את זמנכם. לאנשים נדמה שאתם מסלפים את המציאות על מנת להשיג משהו שאין הם רוצים לתת. אם אתם רוצים להגיע לתוצאות כדאי לנקוט בשיטה דיפלומטית יותר ושקופה פחות. הציבו מטרה בפניכם ולכו אליה. כל אשר מרחיק אתכם ממנה הוא רע ואילו כל אשר מקרב אתכם אליה… הוא טוב.


החלטה פתאומית לצאת לנסיעה ארוכה גורמת לבני המשפחה שלכם- להתבלבל. אווירה של חוסר בהירות נוצרת בגלל קושי לתקשר ולהסביר את הצעד המפתיע. אתם עוצרים את עצמכם בתור 'עונש' לאחרים ובעצם סובלים לא פחות מכולם. הרעיון להתעקש על פרינציפים – גרוע. השיטה עוד לא הביאה אף אחד למקום טוב. יחד עם זה, לפעמים צריך להפעיל מרפקים על מנת לזכות בתהילה. לא הכול מושתת על טאקט ודיפלומטיה.

אתם עובדים יותר מדיי קשה ונוטלים על כתפיכם אחריות גם לגורלם של אנשים אחרים. אל תתייחסו יותר מידי ברצינות לסיפורים שמספרים לכם כל מיני אנשים שמנסים לעורר את הרחמים שלכם או משחקים אותה כאילו הם במצב של 'מצוקה' ורק אתם יכולים לעזור להם. הדבר אינו נכון- אל תיכנעו למניפולציות. הטעייה נבונה בעיתוי הנכון עשויה להוביל לתבוסת מתחריכם. אל תפעלו בגלוי אלא מאחורי הקלעים.


מישהו מנסה לעבוד עליכם ומה שאתם צריכים זה לעמוד על המשמר ולא להשתכנע יותר מיד מהר מכל סיפור שמספרים לכם. יש שיפור בחייכם אך הוא קורה לאט מידי, לטעמכם. התאזרו בסבלנות. בילוי משפחתי יפנה את תשומת ליבכם לנושא שהודחק לאחרונה ושוב עולה על הפרק. הרקיע מבשר על תקופה בה מומלץ להתפשר ולהגמיש עמדות בכל הנוגע למשפטים ולסוגיות הכרוכות בערכאות, להוציא ענייני ירושות בהם צפויה הצלחה.

מאמרים קשורים

Back to top button